Kertokaas nyt arvon neidot missä vika..
Otan netin kautta yhteyttä upeaan naiseen. Hän vastaakin ja myöhemmin tapaamme. Kahvilla menee hienosti ja juttu etenee. Toiset ja kolmannet treffit.. Sitten jo käyn hänen luonaan yhtenä iltana. Sitten viesteillä jatketaan juttua, kunnes taasen muutaman päivän kuluttua baari-iltana tapaamme (molemmat halusi tavata baarissa kun kerta olimme liikenteessä) Aiemmin oli sovittu jo baaria seuraavan päivän illaksi illallinen ravintolassa. Kuitenkin päivällä tulee viesti, jossa nainen ilmoittaa että ahdistui eilen baarissa. Käyttäydyin osaksi kuin seurustelisimme jo-kuulemma. (vietin hänen ja hänen kaverinsa kanssa baarissa 2-3h) Suutelin häntä kyllä heti kun näimme baarissa (oltiin suudeltu ennenkin jo kyllä aiempina kertoina).
Kaikki edellämainittu on tapahtunut 2-3vkon sisään...
Molemmat olemme 27-vuotiaita ja kokeneet monenlaista jo elämässämme. Raskaat erot molemmilla takana, itselläni tosin yli puoli vuotta jo. Nainen on eronnut reilu 2kktta sitten. Ja on sanonut monasti ettei halua nyt uutta vielä, vaikka toisaalta haluaakin (selitys?)
Tykkää seurastani ja on sanonut että haluaa edelleen tavata, mutta ei halua loukata mua, jos niin tulee kuitekin käymään (?)
Olen ehkä liian hanakas vain näyttämään tunteeni (myös aiemmin saanut muutaman kerran samanlaista palautetta) Mutta itse vain kiinnostun aina lisää jos on kyseessä "hankala" tapaus. Jos taasen otan välimatkaa, niin yleensä myöhemmin toinen on sitä katunut.
Miten nyt siis etenisin... kuinka purkaa naisen "ahdistus" ?
Nainen ahdistuu?
11
3207
Vastaukset
- ....
toisen kanssa säpinää...
- sulle :)
*DUMP THAT BiTCH!*
- ällöttävää
kuvottavalta limaIirolta. *puistatus*
- Ikävä totuus
Olet aivan liian mukava ja helppo. Sinua pitäisi vähät kiinnostaa naisen mielipiteet ja laukoa hieman suoraan asiattomuuksia. Tämän nainen yhdistää itsevarmuuteen ja rohkeuteen.
Renttuus ja yliego ei haitallista, nämäkin ominaisuudet nainen sivuuttaa tai vähintäänkin haluaa muuttaa sinussa.
Sano naiselle tylysti: "Noh tavataan vielä jos haluat, mikään pakko ei ole."
Jo on ihme ja kumma jollei muutu ääni kellossa ja ahdistus poistu.- hone-y
miehet tajuavat päästää irti tästä "naiset tykkäävät kusipäistä" -pinttymästä?! Arggghhhhhh.... Se ei pidä paikkaansa! Ei alkuunkaan.
Samat säännöt pätevät KAIKISSA ihmissuhteissa: mukavat, avuliaat ja avoimin mielin olevat pääsevät pitkälle. Vai onko joku muka pidetty siksi, että on niin v-mäinen? Enpä usko.
Aloittajalle: jos naista ahdistaa, niin eipä sille mitään ole tehtävissä. Ehkä etenemisvauhti on ollut hänelle liikaa tai jotain vastaavaa. Toivottavasti homma kuitenkin lähtee teillä toimimaan! - oikeesti :)
hone-y kirjoitti:
miehet tajuavat päästää irti tästä "naiset tykkäävät kusipäistä" -pinttymästä?! Arggghhhhhh.... Se ei pidä paikkaansa! Ei alkuunkaan.
Samat säännöt pätevät KAIKISSA ihmissuhteissa: mukavat, avuliaat ja avoimin mielin olevat pääsevät pitkälle. Vai onko joku muka pidetty siksi, että on niin v-mäinen? Enpä usko.
Aloittajalle: jos naista ahdistaa, niin eipä sille mitään ole tehtävissä. Ehkä etenemisvauhti on ollut hänelle liikaa tai jotain vastaavaa. Toivottavasti homma kuitenkin lähtee teillä toimimaan!eläimen tasolla tahtoi niin tai ei ... :)
- salapoli
hone-y kirjoitti:
Aloittajalle: jos naista ahdistaa, niin eipä sille mitään ole tehtävissä. Ehkä etenemisvauhti on ollut hänelle liikaa tai jotain vastaavaa. Toivottavasti homma kuitenkin lähtee teillä toimimaan!Varmaankin sitten miehet päästävät totuudesta irti, kun naiset alkavat toimia niin kuin puhuvat. Nythän naiset sanovat yhtä, mutta käytännössä toimivat täysin päinvastaisesti. Itse olen jopa ajatellut että naisten päänupin polariteetti on jotenkin 180 astetta vinksallaan, kun jatkuvasti naiset tekevät miltei kaiken jotenkin päinvastoin :)
"Vai onko joku muka pidetty siksi, että on niin v-mäinen? Enpä usko."
- No mitäs tekoa sillä on mihin sinä uskot? Totuus on kuitenkin totuus. Älä sulje silmiäsi.
- Älä pommita
Sano naiselle, että homma on nyt hänestä kiinni. Sano että
olisi mukava tavata häntä jatkossakin, mutta et jää häntä
odottamaan jos hän vain pelleilee, vaan etsit uuden naisen.
Käske ottamaan yhteyttä kun ahdistus haihtuu, äläkä sen jälkeen
lähettele mitään hempeilyviestejä. Jos nainen on oikeasti
kiinnostunut, niin luulempa että kohta alkaa viestiä
pukkaamaan. Jos taas ei kuulu mitään, niin nainen ei ollut
alunperinkään kovin kiinnostunut.- testi !
"Jos taas ei kuulu mitään, niin nainen ei ollut
alunperinkään kovin kiinnostunut"
Helppoa ja kustannustehokasta...
- ladysteel
Naisen erosta on 2kk? Molemmilla takana raskaat erot?
Voi olla että oikeasti ahdistui.
Tai sitten siinä nätisti koodataan että kiva oli tavata, mutta ei nappaa pidemmän päälle.
Tai sitten pitkästä aikaa sinkkuna tahtoo tsekata markkinoita eikä napata ensimmäistä kalaa lammikosta (ei tarkoitettu loukkauksena sulle!! :)
Mut luulen tosissani että hänen on vaan liian aikaista hypätä heti suhteeseen. Siinä se selitys, kukaan ei ole heti valmis uuteen, ainakaan kahdessa kuukaudessa jos ei ole hyvä valehtelemaan itselleen.
Tottakai tavallaan "tahtoisi" jonkun fyysistä yksinäisyyttä helpottamaan (en tarkoita seksintarvetta VÄLTTÄMÄTTÄ) mutta se olisi sitten vanha kunnon laastarimiehen paikka auki.
Parempi olisi antaa hänelle tilaa, mutta voi olla ettei jatkoja välttämättä seuraa vaikka kuinka kauniisti antaisit ahdistuksen laantua.
Erosta toipuva nainen on mielenkiintoinen kapistus. Tunteet voi vaihdella palavasta intohimosta ahdistukseen eikä mikään ole varmaa.- JTSSS
Ota pari muuta naista deittikuvioihin ja alat sitten valitsemaan niistä parasta.
Sanot vaan että mun täytyy täs nyt kattoo. Viestität sillei rehdin kohteliaasti että nainen ei ole ainoa.
Joskus alkaa pukkailee viestiä joiltain muijilta 6kk sen jälkeen. esim "mitä teet nykyään olis mukava tavata" .
Ns Turha sitä 6kk venaa yhteydenottoa. Ota joku toinen sillä väliin tai paremman ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703