Minulla on 15 kg painoa liikaa. Olen yli 50 vuotias. Miten saisin kiloja pois. Pari kiloa lähtee ensin helposti, sitten on jo tuskien taival. Tule sivuilleni keskustelemaan.
http://pirjorii.suntuubi.com
Painoa liikaa !
6
763
Vastaukset
- memsi
Hei Pirjo!
Onko sulla ketään ystävää joka voisi lähteä tukemaan sinua painonhallinnassa. Eräs ystäväni sai vuoden alusta marraskuun loppuun mennessä tipputettua 20 kg. Uskon että kun sä haluat tarpeeksi ja olet sitoutunut asiaan varmasti myös onnistut. Minulla voisi olla sinulle myös apua tarjota jos kiinnosstaa. Otahan yhteyttä yllä mainittuun sähköpostiin. terkuin memsi- Pirjorii
Ei minulla oikein ole tukea. Asun maalla ja työpaikkakin on täällä. Syön lääkkeitä. Nekin osaltaan vaikuttavat ylipainooni. Kolme vuotta sitten lihomiseni alkoi. Olen 169,5 cm/87,5 kg.
Syön aamulla leipäpalasen ilman päällysteitä ja juon kahvia. Töissä syön lasillisen rasvatonta jogurttia. Töistä tultua sitten syön ruuan, joka ei ole iso annos.
T. Pirjorii - Miiuska75
Pirjorii kirjoitti:
Ei minulla oikein ole tukea. Asun maalla ja työpaikkakin on täällä. Syön lääkkeitä. Nekin osaltaan vaikuttavat ylipainooni. Kolme vuotta sitten lihomiseni alkoi. Olen 169,5 cm/87,5 kg.
Syön aamulla leipäpalasen ilman päällysteitä ja juon kahvia. Töissä syön lasillisen rasvatonta jogurttia. Töistä tultua sitten syön ruuan, joka ei ole iso annos.
T. PirjoriiKuulostaa siltä että syöt liian vähän. Sun elimistö elää säästöliekillä ja sillon ei todellakaan laihdu!!! Suosittelen että kokeilet niitä painonvartijoiden pisteitä tai jotakin missä saa kunnolla syödä tervellistä ruokaa!! Kannustetaan tällä toisiamme!!:)
- Pirjorii
Miiuska75 kirjoitti:
Kuulostaa siltä että syöt liian vähän. Sun elimistö elää säästöliekillä ja sillon ei todellakaan laihdu!!! Suosittelen että kokeilet niitä painonvartijoiden pisteitä tai jotakin missä saa kunnolla syödä tervellistä ruokaa!! Kannustetaan tällä toisiamme!!:)
Kiitos !
- Pirjorii
Ei se tuo sinun sähköpostisi näkynyt, mutta tule sivuilleni, niin voisimme vaihtaa osoitteita. :)
http://pirjorii.suntuubi.com - Tehnyt saman virheen
Pirjorii kirjoitti:
Ei minulla oikein ole tukea. Asun maalla ja työpaikkakin on täällä. Syön lääkkeitä. Nekin osaltaan vaikuttavat ylipainooni. Kolme vuotta sitten lihomiseni alkoi. Olen 169,5 cm/87,5 kg.
Syön aamulla leipäpalasen ilman päällysteitä ja juon kahvia. Töissä syön lasillisen rasvatonta jogurttia. Töistä tultua sitten syön ruuan, joka ei ole iso annos.
T. PirjoriiSyöt liian vähän! Sulla on kroppa ihmeissään tuollaisen päivän jälkeen. Syö tukeva aamiainen, lounas ja illaillinen ja hedelmävälipalat !!!!!!
Vältä rasvaa ja sokeria ja syö vihanneksia ja hedelmiä noin puoli kiloa päivässä! Jätä kaikki turhat välipalat pois ja katso aina sisällyslluettelo kaikesta mitä ostat ja ajattelet suunnata suuta kohti!
Liikunta tähän yhdistettynä toimii aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419