Painoa liikaa !

Pirjorii

Minulla on 15 kg painoa liikaa. Olen yli 50 vuotias. Miten saisin kiloja pois. Pari kiloa lähtee ensin helposti, sitten on jo tuskien taival. Tule sivuilleni keskustelemaan.
http://pirjorii.suntuubi.com

6

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • memsi

      Hei Pirjo!
      Onko sulla ketään ystävää joka voisi lähteä tukemaan sinua painonhallinnassa. Eräs ystäväni sai vuoden alusta marraskuun loppuun mennessä tipputettua 20 kg. Uskon että kun sä haluat tarpeeksi ja olet sitoutunut asiaan varmasti myös onnistut. Minulla voisi olla sinulle myös apua tarjota jos kiinnosstaa. Otahan yhteyttä yllä mainittuun sähköpostiin. terkuin memsi

      • Pirjorii

        Ei minulla oikein ole tukea. Asun maalla ja työpaikkakin on täällä. Syön lääkkeitä. Nekin osaltaan vaikuttavat ylipainooni. Kolme vuotta sitten lihomiseni alkoi. Olen 169,5 cm/87,5 kg.

        Syön aamulla leipäpalasen ilman päällysteitä ja juon kahvia. Töissä syön lasillisen rasvatonta jogurttia. Töistä tultua sitten syön ruuan, joka ei ole iso annos.

        T. Pirjorii


      • Miiuska75
        Pirjorii kirjoitti:

        Ei minulla oikein ole tukea. Asun maalla ja työpaikkakin on täällä. Syön lääkkeitä. Nekin osaltaan vaikuttavat ylipainooni. Kolme vuotta sitten lihomiseni alkoi. Olen 169,5 cm/87,5 kg.

        Syön aamulla leipäpalasen ilman päällysteitä ja juon kahvia. Töissä syön lasillisen rasvatonta jogurttia. Töistä tultua sitten syön ruuan, joka ei ole iso annos.

        T. Pirjorii

        Kuulostaa siltä että syöt liian vähän. Sun elimistö elää säästöliekillä ja sillon ei todellakaan laihdu!!! Suosittelen että kokeilet niitä painonvartijoiden pisteitä tai jotakin missä saa kunnolla syödä tervellistä ruokaa!! Kannustetaan tällä toisiamme!!:)


      • Pirjorii
        Miiuska75 kirjoitti:

        Kuulostaa siltä että syöt liian vähän. Sun elimistö elää säästöliekillä ja sillon ei todellakaan laihdu!!! Suosittelen että kokeilet niitä painonvartijoiden pisteitä tai jotakin missä saa kunnolla syödä tervellistä ruokaa!! Kannustetaan tällä toisiamme!!:)

        Kiitos !


      • Pirjorii

      • Tehnyt saman virheen
        Pirjorii kirjoitti:

        Ei minulla oikein ole tukea. Asun maalla ja työpaikkakin on täällä. Syön lääkkeitä. Nekin osaltaan vaikuttavat ylipainooni. Kolme vuotta sitten lihomiseni alkoi. Olen 169,5 cm/87,5 kg.

        Syön aamulla leipäpalasen ilman päällysteitä ja juon kahvia. Töissä syön lasillisen rasvatonta jogurttia. Töistä tultua sitten syön ruuan, joka ei ole iso annos.

        T. Pirjorii

        Syöt liian vähän! Sulla on kroppa ihmeissään tuollaisen päivän jälkeen. Syö tukeva aamiainen, lounas ja illaillinen ja hedelmävälipalat !!!!!!
        Vältä rasvaa ja sokeria ja syö vihanneksia ja hedelmiä noin puoli kiloa päivässä! Jätä kaikki turhat välipalat pois ja katso aina sisällyslluettelo kaikesta mitä ostat ja ajattelet suunnata suuta kohti!
        Liikunta tähän yhdistettynä toimii aina!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe