GEELIT IRTOAA!!!! Alle viikon vanhat!

pei pei

Geelit repsottaa ja pahasti, vaikka öljyjä ja vesiä olen välttänyt ja olen rasvannut kynsinauhat niin, ettei kynnelle ja näin geelien alle varmasti pääse mitään!

VOI V***U sanon minä.

16

2335

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pei pei

Kaksi kynttä jo täysin irronnut ja muut reunoilta repsottaa.
      Millähän nämä muutkin sais irti nätisti ettei tarvi erikseen siitäkin maksaa..

• ainakaan

mene repimään niitä, sillä saat vain omat
        kyntesi pilalle.

Sinuna menisin sinne kynnet tehneeseen
        liikkeeseen ja valittaisin. Yleensä niillä
        on viikon takuu ja se on käytännössä
        ilmainen huolto. Ja kyllä sinun se
        kuuluukin saada jos tekijässä vika.

Jos haluat voit ne viilata pois, mutta
        mene käymään studiossa äläkä ainakaan
        suostu maksamaan huonosta työstä!

• sinne missä

ne teetitkin, kyllä ne oikeasti pitää kestää kauemmin.

• asli

jos kynnet ollu viikon niin mene sinne missä ne sinulle tehtiin ja pyydä ns.takuutyönä uudet.ei niiden ole tarkoitus irtoilla todellakaan!!huonosti tehty jos irtoilee jo viikon jälkeen.olen itse tehnyt geelejä kolmen vuoden ajan ja AINA sanon että JOS geelit irtoaa viikossa,niin hopihopi takaisin ja teen veloituksetta uudet.Älä missään nimessä revi niitä pois,koska ne vie samalla oman kynnen pintaa pois mikä on huono juttu.Millä tuotteella ne on tehty?osan geeleistä saa pois asetonilla jolloin oma kynsi ei vaurioidu.mm geeli millä itse työskentelen irtoa asetonilla.

• Kauneuden Paratiisi

Käy ihmeessä siellä missä olet ne laittanut ja pyydä korjaamaan.

Geelien irtoaminen voi johtua useammastakin syystä, mutta yleisin lie muotoilijan tekniikka virhe. Myös geelit vanhenee, jolloin ne eivät välttämättä täytä enään sitä laatua, mitä valmistushetkellä ovat olleet. Joskus voi käydä niinkin että juuri tullut tuote onkin viallisesta erästä ja silloin on tekijälle tärkeää saada tieto kynsien rispaamisesta heti. Joskus UV laite ei ole yltänyt joka kulmaan kynttä, kovettamaan geeliä täysin kerros kerrokselta ja tämä lie yksilamppuisella joskus ongelmana.

Muita syitä voivat olla käytetty kynsilakanpoistoaine, vaikka asetonitonkin, siksi kannattaa kysyä muotoilijalta, minkä merkkisellä aineella voi poistaa ja kestääkö geelit kynsien lakkaamista ja lakan poistamista. Geeleissä on eroja myös ainesosissa eri valmistajien tuotteiden välillä.

Psoriasis, voimakas akne, voimakas atooppinen ihottuma, aineenvaihdunta sairaudet, käytettävät lääkkeet saattavat myös vaikuttaa geelien pysymiseen.

Kuin myös voimakkaat pesuaineet, hiusten käsittelyaineet (väri, permis yms) yms muut kemikaalit. Tupakanpoltto, nikotiini.

Desinfiointiinko kyntesi? Karhennettiinko kynnen pinta? Puhdistettiinko viilauspurut puhdistussiveltimellä? Laitettiinko primer ennen tippejä/geeliä? Käytettiinö kertageelia vai useampaa eri geelia kynnen tekemiseen? Jätettiinkö kynsinauhat irti geelista vai menikö sitä jossain vaiheessa kynsinauhojen päälle? Poistettiinko jokaisen kerrosten välillä aina se tahmea kerros, vai pelkästään viimeisen kerroksen jälkeen? Buffattiinko/muotoiltiinko pintaa kerrosten välillä?

Rakennekynsitekniikat eroaa hieman tekijästä ja käytettävistä aineista riippuen. Kynsien teko on kuin käsiala, jokaisella tekijällään hieman erinlainen, kuitenkin tekniikat ja käytettävät aineet vaikuttavat myös olennaisimmin lopputulokseen.

Asetonia en suosittele kynsille, koska se on voimakas ja kuivattava aine. Mieluimmin ehdottaisin varoen viilaamaan pinnan siten että geeliä jää ns suojaava kerros kynnen pintaan.

Kynsi on karhennettu, alle on laitettu primer ja siten kynnen pinta on auki ja käsitelty, joten geelin poistaminen lioittamalla asetonissa ei varmastikaan ole kaikista paras vaihtoehto. Asetoni sulattaa akryylia, ja sen haihtuvuus on nopeaa, joten kuivattaa kynsialuetta aika tavalla.

On aina parempi käydä näyttämässä kynsiä muotoilijalle joka ne on tehnyt.

• pei pei

kerrothan sitten miten kävi!?

• poikkeustapaus

Minulle laitettiin jatkeet kolmella eri tekniikalla; jokaiset irtosivat kokonaan kahden päivän kuluessa - onneksi lähtivät irti siististi, ihan kuin mitään kiinnitystä ei olisi koskaan ollutkaan. Kosmetologi sanoi lopulta, ettei ikinä ollut nähnyt mokomaa ja minulle annettiin muita hoitoja liikkeen toisesta päästä.

Olen kokeillut ihan uteliaisuuttani lakkoja ja liimoja sun muita hartseja ja tulos on aina sama: muutamassa päivässä viimeinenkin liimanripe liukuu kynneltä irti. Jotkut meistä ovat rautaa, toiset teflonia...

• se oli

Niin kerr mikä paikka se oli niin että ei kukaan meistä tee samaa vahinkoa! Siis aivan hirveetä tommoset! Mä tiiän miten susta tuntuu sillä itsekkin olen kokenut saman Susannan Kynsistudiossa. No se silti anto ilmaisen käyntikerran sinne!

• sattuu...

parhaissakin paikoissa.
        Voi olla jostain pienestäkin kiinni,
        unohtaa 'bondin' tai lampun teho hiipunut.
        Hieno homma jos sillon saa ilmaisen
        huollon ja ainakin itse en sorsisi
        paikkaa joka korjaa virheensä.

Eri on ne paikat jotka säheltävät ilman
        koulutusta ja taitoa, silloin ei voi
        paljon odottaakkaan...Kuluttajan vaan voi
        olla vaikea tunnistaa tällainen paikka.

• mikä paikka nyt olikaan
        sattuu... kirjoitti:

parhaissakin paikoissa.
        Voi olla jostain pienestäkin kiinni,
        unohtaa 'bondin' tai lampun teho hiipunut.
        Hieno homma jos sillon saa ilmaisen
        huollon ja ainakin itse en sorsisi
        paikkaa joka korjaa virheensä.

Eri on ne paikat jotka säheltävät ilman
        koulutusta ja taitoa, silloin ei voi
        paljon odottaakkaan...Kuluttajan vaan voi
        olla vaikea tunnistaa tällainen paikka.

Hyvissä paikoissa niin ne kyllä tekee sen hyvin, olisitko itse joku sieltä mainitusta salongista? Niitten on pakko korvata se, oli se sitten mikä paikka tahansa sillä se kuuluu asiakkaan oikeuksiin. Jos on luvattu että kestää niin niiten pitää kestää!

Tossa kyllä näkyy ettet oo kokenut asiakas palvelussa ja et tiedä asiakkaan oikeuksia. Se on hyvä juttu jos tietää..

• kävi

minulla. Laitatin aluksi geelit, ei vain pysynyt joten vaihdoin akryyliin-> ei ole ollut ongelmia!

• saija821

olen itse tehnyt kynsiä vuodesta 2001, itselläni kynnet ollut noin 7 vuotta.On vaan sattunut tapauksia että asiakkaalla ei pysy kynnet, ei geeli- eikä akryyli.Eli vika ei ole aina välttämättä laittajassa.En kyllä lähtisi täällä tuomitsemaan mitään liikettä/laittajaa.Toivottavasti saat kynnet kuntoon tai rahasi takasin.

• Ei se ihan noin mene

No on se kyllä kummallista jos jossain paikoissa rakennekynnet pysyy ja jossain ei. Hyvä kynsiteknikko näkee kynnen laadun ja osaa tehdä töitä sen mukaan. Mitään poikkeuksia ei löydy. Aineita ei saa unohtaa ja kaikki pitää tarkistaa että toimii, muuten ei asiakas tule toisten ja se on ihan oma vika (jos asiakas sitten ei revi tai tuhoo kynnet ihan väkisin tarkoituksella)

• kyllä
        Ei se ihan noin mene kirjoitti:

No on se kyllä kummallista jos jossain paikoissa rakennekynnet pysyy ja jossain ei. Hyvä kynsiteknikko näkee kynnen laadun ja osaa tehdä töitä sen mukaan. Mitään poikkeuksia ei löydy. Aineita ei saa unohtaa ja kaikki pitää tarkistaa että toimii, muuten ei asiakas tule toisten ja se on ihan oma vika (jos asiakas sitten ei revi tai tuhoo kynnet ihan väkisin tarkoituksella)

minä ainakin annan anteeksi hyvälle tekijälle
        joka ottaa vastuun virheestään.
        Jännä ala, että ei kestä virhettäkään niin
        perästä/netistä kuuluu! On paljon aloja ja
        ihmisiä jotka tekevät paljon vakavampiakin
        virheitä.

Itse en lähtisi mollaamaan, sillä se on
        näille ihmisille elinkeino ja siinä on
        huomattava summa rahaa kiinni.

• saija1111
        Ei se ihan noin mene kirjoitti:

se miksi jossain paikoissa kynnet pysyy ja jossain ei, voi johtua aineesta.Aineita on paljon erilaisia ja merkkisiä.Ei vika aina laittajassa ole.Ei kaikilla hiusvärikään tule saman väriseksi värjätessä ja toisilla pysyy pidempään väri kuin toisilla.Ehkkämäolen se poikkeus mitä et ole koskaan tavannut, mulla ei yhdellä aineella/merkillä pysynyt geeli eikä akryyli, mutta kun vaihdettiin ainemerkkiä niin ei mitään ongelmaa, eikä laittajassa ollut todellakaan vika!

• jenna09

Käy hoitamassa kyntesi Diva kynsistudiossa niin eivät irtoa. Tuolla laatu on erinomaista muualla huononpaa. Vinkki kokemuksesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      96
      2191
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2142
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1380
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      90
      1326
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1130
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1093
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe