Tarvitsisin nyt ohjeita, miten selvitä tästä?
Olin suhteessa pari vuotta varatun miehen kanssa, työkuvioissa tavattiin. Nyt homma on jäissä, ja haluan UNOHTAA tuon miehen, en jaksa yhtään tippaa enää.
Kertoisitteko ystävät, miten tämä käytännössä tapahtuu, kun seuraavat seikat on huomoitu:
- puhelinnumeroa en voi vaihtaa (työpaikan liittymä)
- pakko vastata, jos mr. asiakas soittaa
- sähköpostit on pakko lukea, voi koskea työ-asiaa
- pidän työstäni, en halua vaihtaa työpaikkaa
- rakastan tuota miestä, mistä riittävä itsekuri olla itse heikkona hetkenä ottamatta yhteyttä?
Haluan lopettaa tämän jatkuvan itseni nöyryyttämisen ja alkaa keräämään takaisin menetettyä itsekunnioitustani.
Tarvitsen apuanne, kiitos =)
Särjin sydämeni.
4
1061
Vastaukset
- ....
vähän hölmöä pistää oma elämä uusiksi siksi ettei suhde toiminut.
Eli se itsekuri on nyt vain löydyttävä, tsori muuta neuvoa ei ole... - sydämensä särkenyt
kuulostaa niin tutulta..Mä vaan en ole työkaveri, että sinällään helpompaa mulla..Mutta kun se on vaikeaa muutenkin..Mutta koita ajatella kaikkea sitä paskaa mitä suhde varattuun tuo ja on tuonu tullessaan niin on helpompi jaksaa ja kestää.. Lue postit jos on työasia, huomaat nopeasti jos ei ole niin lakkaa lukemasta, tai vastaa erittäin asiallisesti..Vaikeeta se tulee olemaan, mutta jos mies ei vaimostaan tai tyttöystävästään eroa niin se ei myöskään rakasta sua tarpeeksi, vaikka rakastaisikin..Se ei ansaitse sua..Ja mietipäs miten vähän se sua kunnioittaa loppujen lopuksi..Tahtoo pitää yhteyttä ja omanaan, mutta ei halua kuitenkaan luopua omastaan (siis jos se vielä haluaa olla sun kanssa).. Aika sikamaista..Yritä pysyä vaan kylmänä ja ajatella asian huonoa puolta, vaikka kuinka rakastaisit itse..tää on klisee, mutta tiedän tasan tarkkaan mistä puhun..Yritetään molemmat jaksaa!!
- Musta-harmaa-valkea sydän
Toisessa viestiketjussa olen kirjoittanut jo tilanteestani, joka liipannee aika läheltä. Tai no, ehkä ainoa yhtäläisyys on rakkaus jota ei haluaisi tuntea, ja se että toista osapuolta ei pääse mitenkään pakoon.
Tähän ei tunnu olevan mitään muuta ratkaisua kuin yrittää sietää, kasvattaa paksu kuori pehmeän sydämen päälle. Itse istun samassa toimistossa, katsekontaktin päässä naisesta joka saa minut sekaisin. Päästin pirun irti kun kerroin hänelle tunteistani, enkä mitenkään osannut varautua siihen, kuinka hirveään kiirastuleen joutuisin kun hän vastasi kieltävästi.
Tässä on kulunut liki puoli vuotta avauksestani, ja riippuvuuteni hänestä ei ole vähentynyt. Se alkaa ehkä muuttaa vain muotoaan, kun löysin sisältäni vielä yhden käyttämättömän avaimen. En enää hakkaa päätäni seinään, en saa ahdistaa häntä koska hänellä on oikeus elää omaa valittua elämäänsä ja tehdä työnsä rauhassa. Nyt minun pitäisi vain malttaa mieleni, antaa ajan kulua, luottaa siihen että saan luottamuksen takaisin ja meistä tulisi ystäviä jälleen. Olimme jo sitä, kosketimme toistemme sieluja, meistä tuntui hyvältä saada joskus vaihtaa sana ja katse keskenämme. Ymmärsimme toisiamme niin hyvin. Tunnistimme molemmat sanattomasti toisissamme halun ystävystyä.
Haluan kunnioittaa häntä loppuun asti. Itsekäs, yksinäinen, masentunut ja koko elämänsä ajan hylätyksi joutunut sydämeni vain kaipaa hänen hyväksyntäänsä! Vietän jälleen alakuloista ja kuollutta viikonloppua. Kiidän kylmässä avaruudessa, ja tarvitsisin vain hänen sydämellistä halausta...
Haluan rakastaa naista jolle avata rikkinäinen sisimpäni, joka pitää minusta kiinni, ja jota minä voin kannatella rinnallani kun hän tarvitsee tukea.
Tarvitsen vain rakkautta. Voisin luopua toisesta kädestäni sen vuoksi. - itsellesi
Hei,
Hae itsellesi ammattiapua tai yritä saada sitä ystäviltäsi. Kyse ei välttämättä ole rakkaudesta vaan pakkomielteestäsi. Suhteet varattuihin satuttavat aina lopulta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662211Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216987En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21935- 19766
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729