Jotenkin tuntuu että tuolla treffien puolella on ihan paskan maku mitä profiiliin kirjoittaa.
Itse olen muuttanut omaa laidasta laitaan ja tulos on aina ollut sama.
Joskus ei ole ollut kun sana tai kaksi niin vastataan "tosi kiva profiili", heh :)
Sama laulu jatkuu kun on kerrottu ummet ja lammet ja kehuttu itseä niin että hävettää.
Kyllä se niin on suurelta osin että kuva ratkaisee, jos se miellyttää niin sitten kirjoitetaan välittämättä siitä profiilin tekstistä.
Harvempi aattelee että; "onhan ruma läski ukko mutta puhuu niin herttaisesti tossa rofiilissa että kirjoitampa hälle kuitenkin" :)
Ei voi tietty yleistää kaikkiin mutta omien tutkimusten mukaan näin se menee usein :)
Joo ja mies siis olen.
Mutta sellanen se netti on, raaka ja kylmä paikka :)
Sen verran viel avauduttava että aika tympeetä sakkia aika pal, profiilissa kehutaan että ollaan ihan saatanan mukavia ja pyydetään että kirjoittakaa hei ihmeessä, ja kun viskaan asiallisen viestin niin ei vaivauduta ees vastamaan että "ei kiinnosta", vaikka olis suurin piirtein "hollilla" vaatimusten suhteen.
Kai nää nirppikset sitten on samanlaisia muutenkin, joku sanoo aamulla "huomenta" niin painellaan nokka pystyssä vaan ohi eikä vastata.
Heille iso keskari :)
Mukavaa Joulun odotusta! :)
Millä on OIKEESTI
15
1906
Vastaukset
- mies...
Jep, tätä samaa sontaahan se on ollut täällä ja muissakin kotimaisissa nettitreffipaikoissa. Olen deletoinut kaikki profiilit ja en enään jaksa yritää. Viimeisin oli kun kirjoitin yhdelle naiselle todella rehellisin aikein itsestäni ja minulla ei ollut kuvaa silloin vielä profiilissani. Tämä nainen todella kiinnostui, että kylläpä viestini teki hyvän vaikutuksen ja halusi nähdä kuvani ja ne nähtyään bai bai, eipä kuulunut enään mitään.
Ainaskin jos olet mies ja nettitreffailut edelleen kiinnostaa, niin kannattaa energiansa suunnata tuonne ulkomaille vain, siellä naiset on vielä kunnollisia. Siis naiset jopa kiittää mina kun vastaan heille, ei kyllä suomalaiset naiset ole ikinä kiittäneet minua mistään.- ...vastaa
Jeps, on jo verkot laskettu muille maille, ja ihan hyvällä menestyksellä :)
Jos vaan kielitaitoa piisaa niin voi suositella muillekin, onhan se vaihtoehto saada fiksu, koulutettu ja todella kaunis nainen, jopa ihan kaikin puolin kunnollinen jos vaan jaksaa etsiä.
Normi-jannu ei suomesta saa kuin "vanhan" pers-jalkaisen pulleron, eikä siinä mitään jos sellaisesta tykkää, mutta jos ei sellainen vaan "maistu" niin minkäs teet. - logiikka?
...vastaa kirjoitti:
Jeps, on jo verkot laskettu muille maille, ja ihan hyvällä menestyksellä :)
Jos vaan kielitaitoa piisaa niin voi suositella muillekin, onhan se vaihtoehto saada fiksu, koulutettu ja todella kaunis nainen, jopa ihan kaikin puolin kunnollinen jos vaan jaksaa etsiä.
Normi-jannu ei suomesta saa kuin "vanhan" pers-jalkaisen pulleron, eikä siinä mitään jos sellaisesta tykkää, mutta jos ei sellainen vaan "maistu" niin minkäs teet.Aika hyvin itsesi paljastit: olet niitä miehiä, jotka täällä palstoilla haukuu suomalaisia naisia milloin mistäkin.
Tällä kertaa naisia arvosteltiin pinnallisuudesta, kun kehtaavat laittaa painoarvoa miehen ulkonäölle. Itse kirjoitetaan näin:
"voi suositella muillekin, onhan se vaihtoehto saada fiksu, koulutettu ja todella kaunis nainen"
Jos oma silmä lepää kauniissa ihmisessä, niin ei voi arvostella toisia, jotka tekee samoin.
Jos nainen ei saa kuin "suomi-pulleron", joka on kaiken lisäksi vielä ilkeä, niin totta munassa nainen jättää kesken kontaktien luomisen tällaiseen "mieheen".
Menkää vauhdilla ulkomaille! Go Go!!! - ...vastaa taas
logiikka? kirjoitti:
Aika hyvin itsesi paljastit: olet niitä miehiä, jotka täällä palstoilla haukuu suomalaisia naisia milloin mistäkin.
Tällä kertaa naisia arvosteltiin pinnallisuudesta, kun kehtaavat laittaa painoarvoa miehen ulkonäölle. Itse kirjoitetaan näin:
"voi suositella muillekin, onhan se vaihtoehto saada fiksu, koulutettu ja todella kaunis nainen"
Jos oma silmä lepää kauniissa ihmisessä, niin ei voi arvostella toisia, jotka tekee samoin.
Jos nainen ei saa kuin "suomi-pulleron", joka on kaiken lisäksi vielä ilkeä, niin totta munassa nainen jättää kesken kontaktien luomisen tällaiseen "mieheen".
Menkää vauhdilla ulkomaille! Go Go!!!En ole täällä koskaan ketään haukkunut, enkä hauku nytkään.
Jos joku on pullero niin sitten on, en mä ketään hauku. Ja jos pullero ei mua miellytä niin ei miellytä. Mikä tässä oli haukkumista??
Tokihan paljon mieluummin ottaisin suomalaisen naisen, en sitä kiellä, mutta jokainen tekee mahdollisien kompromissien pohdinnan omassa päässään ja tekee päätökset sen perusteella.
Ikäväähän se on että oma naismaku on "tasokkaampi" kun mitä itse on :\
Mutta tällekään en mitään mahda.
Joten teen omat ratkaisut ja jätän ne pullerot ym juntit muiden iloksi :) - mies..
...vastaa taas kirjoitti:
En ole täällä koskaan ketään haukkunut, enkä hauku nytkään.
Jos joku on pullero niin sitten on, en mä ketään hauku. Ja jos pullero ei mua miellytä niin ei miellytä. Mikä tässä oli haukkumista??
Tokihan paljon mieluummin ottaisin suomalaisen naisen, en sitä kiellä, mutta jokainen tekee mahdollisien kompromissien pohdinnan omassa päässään ja tekee päätökset sen perusteella.
Ikäväähän se on että oma naismaku on "tasokkaampi" kun mitä itse on :\
Mutta tällekään en mitään mahda.
Joten teen omat ratkaisut ja jätän ne pullerot ym juntit muiden iloksi :)Pidän kyllä itseäni ihan suht tasokkaana, olen vain vähän ujohko luonteeltani. Ainaskin mitä tulee naisiin kotimaisissa nettitreffipaikoissa, niin kusi on noussut älyttämän korkeelle hattuun. Ei saamari edes vastaamaan vaivauduta jos ei heti ole joku saamarin Brät Pitti vastassa kuvissa. Samoilla kuvilla ulkomaisissa nettideiteissä naiset kiinnostuu minusta jotka sekä ulkonäöllisesti että sisäiseltä kauneudeltaan lyö suominaiset 100-0 laudalta!!
34 (tai 22 lihava) eläköitynyt ja lössähtänyt 3 lapsen yh-nainen VS. Ulkomainen lapseton 20 siro kaunis nuori nainen! Ensimmäisiin on mahdollisuus kotimaisissa ja jälkimmäisiin ulkomaisissa deittipaikoissa.
Ainut haitta tietysti näissä ulkomaisissa deittisysteemeissä on välimatka, ettei treffeille sitten pääse niin helposti :/ - Teesi_
mies.. kirjoitti:
Pidän kyllä itseäni ihan suht tasokkaana, olen vain vähän ujohko luonteeltani. Ainaskin mitä tulee naisiin kotimaisissa nettitreffipaikoissa, niin kusi on noussut älyttämän korkeelle hattuun. Ei saamari edes vastaamaan vaivauduta jos ei heti ole joku saamarin Brät Pitti vastassa kuvissa. Samoilla kuvilla ulkomaisissa nettideiteissä naiset kiinnostuu minusta jotka sekä ulkonäöllisesti että sisäiseltä kauneudeltaan lyö suominaiset 100-0 laudalta!!
34 (tai 22 lihava) eläköitynyt ja lössähtänyt 3 lapsen yh-nainen VS. Ulkomainen lapseton 20 siro kaunis nuori nainen! Ensimmäisiin on mahdollisuus kotimaisissa ja jälkimmäisiin ulkomaisissa deittipaikoissa.
Ainut haitta tietysti näissä ulkomaisissa deittisysteemeissä on välimatka, ettei treffeille sitten pääse niin helposti :/Kyllä on ihan eri vipinää ulkomaisissa deitti-mestoissa, ja kaikella kunnioituksella suomalaisia naisia kohtaan siellä on ihan älyttömän kauniita ja söpöjä tyttöjä :-)
- suomalainen nainen
Teesi_ kirjoitti:
Kyllä on ihan eri vipinää ulkomaisissa deitti-mestoissa, ja kaikella kunnioituksella suomalaisia naisia kohtaan siellä on ihan älyttömän kauniita ja söpöjä tyttöjä :-)
söpöyshän se sitten ratkaseekin sen, miten hyvin yhessä pärjää ja miten arkielämä monine arkisine askareineen sujuu ;).
- Teesi_
suomalainen nainen kirjoitti:
söpöyshän se sitten ratkaseekin sen, miten hyvin yhessä pärjää ja miten arkielämä monine arkisine askareineen sujuu ;).
Se söpöys/kauneus on vaan yksi asia muiden joukossa, mutta tärkeä juttu.
Jos toinen öklöttää niin eikä ne arkiset tai muut jutut suju, vai?
Jos sulla ei niin väliä minkä näköinen on, eli "kaikki kelpaa" niin hyvin sulla menee, tarjontaa löytyy suomesta ;-) - suomal....
Teesi_ kirjoitti:
Se söpöys/kauneus on vaan yksi asia muiden joukossa, mutta tärkeä juttu.
Jos toinen öklöttää niin eikä ne arkiset tai muut jutut suju, vai?
Jos sulla ei niin väliä minkä näköinen on, eli "kaikki kelpaa" niin hyvin sulla menee, tarjontaa löytyy suomesta ;-)kaikki kelpaa! Mutta ei se ulkonäkö ole ainoa kriteeri, pitää olla muutakin kuin näköä. Vanha sanonta pitänee edelleenkin paikkaansa hyvinkin usein: moni kakku päältä kaunis...
Ja toisekseen...Hyvä ulkonäkö on niin harvalla, että kyllä se "normaali" ulkomuoto riittää, muuten saa olla loppuelämän yksin. Komeita/kauniita ihmisiä ei tosiaankaan tule vastaan kovin montaa päivässä kun tuolla ulkona liikuskelet ja ei kai me kaikki voia lähteä hakemaan ulkomailta niitä elämänkumppaneita. Eiköhän sielläkin kuitenkin ole ihan samanlaisia "perussuomalaisia"/"perusulkolaisia" ulkonäöltään suurin osa. - Teesi_
suomal.... kirjoitti:
kaikki kelpaa! Mutta ei se ulkonäkö ole ainoa kriteeri, pitää olla muutakin kuin näköä. Vanha sanonta pitänee edelleenkin paikkaansa hyvinkin usein: moni kakku päältä kaunis...
Ja toisekseen...Hyvä ulkonäkö on niin harvalla, että kyllä se "normaali" ulkomuoto riittää, muuten saa olla loppuelämän yksin. Komeita/kauniita ihmisiä ei tosiaankaan tule vastaan kovin montaa päivässä kun tuolla ulkona liikuskelet ja ei kai me kaikki voia lähteä hakemaan ulkomailta niitä elämänkumppaneita. Eiköhän sielläkin kuitenkin ole ihan samanlaisia "perussuomalaisia"/"perusulkolaisia" ulkonäöltään suurin osa.Joo, näin se jotenkin menee, sinne päin ainakin :)
- mies 74
Samaa mieltä ihan sama mitä kirjoittaa. Vedätyksiä on useita eikä ainoastaan miehet niin. Pikkuisen kun avautuu ja on rehellinen eikä rehentele valheilla niin pakit tulee. Vastaavasti jos valehtelee ja tekee pienistä asioista isoja niin jo onnistuu. Esim tittelin perään johtaja niin alkaa onnistumaan.
- kaipaa!
Ei Suomipoika Suominaista kaipaa jos ne ylimielisyyksissään kylkevat nokka pystyssä!
Samaa sanon kuin muutkin: tähyile rajojen ulkopuolelle. Sieltä löytyy naisten lisäksi yleensä mm. parempi ilmastokin. Ei tartte täällä
vesisateessa aina talvea viettää.- ......................
s saa meidän naisväen sukat pyörimään jaloissa, ei tarvitse haistella vanhan viinan ja paskasten vakojen väliä.........
- pro-fiili
Kyllä paistaa asenne tuostakin, ja varmaan samaa löytyy profiilistasikin; tokko olet itseäsi malttanut kokonaan poistaa.
Millä on väliä tekstissä? Ei todellakaan millään, vaikka sitten toisaalta ei ole kuin yhdestä sanasta kiinni, jos ei kiinnosta.
Minä olen pyrkinyt vastaamaan edes sen ei kiitos, mutta ei kiitos jos on viestiä tullut. Ihan samanlainen nirppis olen varmaan minäkin, katson kuvan, sitä vartenhan se on sinne laitettu. Havaintoni niistä on, että ainakin neljäkympin ylittäneet miehet ovat lähes poikkeuksetta jotain ihme raaskuja, 60vuotiaan näköisiä, normaalivartaloisia 89kiloisia ja 172 senttisiä. On siltä muutama ihan asiallinenkin löytynyt, mutta yleensä toiselta puolelta Suomea. Hupaisaa ollut huomata miten matkakohteisiin on kirjoitettu niin ja niin monta kertaa kauas ja vielä kauemmas pitäisi päästä, ei ongelmaa. Mutta jos toinen on täällä pikkuMaassamme Helsingistä ja toinen vaikka Imatralta matka on aivan ylitsekäymätön. Ei voi kuin nauraa.. vaikka onhan siinä perää, ettei Imatralle pääse reittilentokoneella.
Millaiset tekstit sitten saavat skippaamaan?
"komeaksi kehuttu, erittäin huumorintajuinen, kaikkinen kanssa toimeentuleva (eikä ole edes sen edellisen naisensa kanssa tullut toimeen),harrastuksena koiran kanssa kävely..- ...vastaa taas...
Eipä paista asenteet yhtään mistään, turhaa sinä sinä siinä olet tietävinäs jotain kun et mitään tiedä :)
Ja eipä siinä ole eroa että menee vaikka USAan lomailemaan, tai että hommaa akan jostain 300km päästä, ei oo :D
Herää sinäkin jo, sinäkö siinä ajelet sitten joka toinen päivä?? Ei kukaan jaksa kuule sellasta, jos nyt puhutaan ihan oikeesta suhteesta.
Eri asia on että jos pitää "hoitoja" siellä täällä niin voi sitten aina ohi ajaessa köydä kylässä, mutta muuten on aika onnetonta touhua sellainen kaukokuhertelu.
Ja mitäs siinä olet naureskellut jos matka ei ole este? Miksi et ole sitten hypännyt autoon ja ajanut sinne Imatralle? Vai oliko se matka kuiteskii niin pitkä? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595910Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242511No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402115- 202055
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61639Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83123281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201216Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085