ex miesystäväni kiusaa minua kaikella mahdollisella tavalla, soittelee, viestittelee, häiritsee baaris jne.. Ihastuin hänen ystäväänsä ja hän vaistosi/hoksasi tilanteen ja syntyi hitonmoinen riita! tykkään todella tästä herra X.tä, enkä uskalla lähestyä häntä kun ex vainoaa!!! Joudunko nyt luopumaan X. ex.n takia ??
mikähän aivoitus..
8
607
Vastaukset
Mies riivaa sinua juuri niin paljon kuin sinä annat hänelle mahdollisuuksia. Ei ole pakko vastata, tekstarit voi tuhota napin painalluksella, ei ole pakko käydä samassa baarissa jne...
Jos ex:si iskisi silmäsi sinun bestikseesi, niin tuskin sinäkään hurraa-huutoja suustasi päästelisit. Monet pitäisivät kaverin ex:än sekoamista riittävänä syynä pistää kaveruus poikki.
Onko tämä asia nyt vain sinun päätäntävaltasi alla vai onko tällä uudella ihastuksella tai ex:si jotan sananvaltaa tähän?- on jo sairasta..
hän on maanisdebressiivinen, jota en tiennyt kun tutustuin häneen, erittäin huono kausi nyt menos. juo päivittäin ja häiritsee herra x.ää alvariin. ja mua. Hakee sääliä meiltä molemmilta, uhkailee jne. En oikein tiedä mitä tässä nyt ois VIISAINTA tehdä ?
- elämästä...
on jo sairasta.. kirjoitti:
hän on maanisdebressiivinen, jota en tiennyt kun tutustuin häneen, erittäin huono kausi nyt menos. juo päivittäin ja häiritsee herra x.ää alvariin. ja mua. Hakee sääliä meiltä molemmilta, uhkailee jne. En oikein tiedä mitä tässä nyt ois VIISAINTA tehdä ?
että silleen...
on jo sairasta.. kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuisi, jos ex:si alkaisi seurustelemaan bestiksesi kanssa? Jos mies on vielä maanisdepressiivinen, niin miksi hankit tarkoituksella vaikeuksia? Nyt et ainakaan voi valittaa, ettet tiedä riskejä.
- KAUNIS..;)
elämästä... kirjoitti:
että silleen...
kyllä, olet oikeassa. Taidankin jättää ex.n omaan arvoonsa ja jatkan elämääni kuin häntä ei olisikaan...;)
- ON yrittänyt..
Ratikkakuski kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuisi, jos ex:si alkaisi seurustelemaan bestiksesi kanssa? Jos mies on vielä maanisdepressiivinen, niin miksi hankit tarkoituksella vaikeuksia? Nyt et ainakaan voi valittaa, ettet tiedä riskejä.
hyvää ystävääni useaankin otteeseen mutta ystäväni EI ole koskaan ollut kiinnostunut hänestä. ja sain tietää ex.n sairaudesta eromme jälkeen. Mut kiitos neuvostasi.
- siihen, että
olet tehnyt oharin eli jättänyt joitain "velkoja" maksamatta. Ellet "maksa" näitä velkoja, joutuu eksäsi "perimään" ne sinulta tällä tavalla eli aiheuttamalla vastaavan haitan sinulle. Näin se menee.
Voisit yrittää neuvotella eksäsi kanssa maksamisesta jollakin muulla tavalla.- "neuvottelen"
Miehen kans joka on erittäin agressiivinen ? Olen kovasti yrittänyt ymmärtää häntä ja kuunnella, tukea, auttaa jne. mutta kaikella on rajansa. Sain hänet jopa ottamaan yhteyttä terapeuttiinsa joka olikin kovan työn takana. haluan vain jatkaa omaa elämääni ilman hänen SAIRAITA kohtauksiaan. Mielestäni olen oikeutettu jatkamaan elämääni kenen kanssa ITSE haluan. En yksinkertaisesti ole hänen psykiatrinsa. ja on kohtuutonta häneltä puuttua minun ja herra x.n väleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875