Pikkujoulut meni...

once a life

ja me ei sitten kohdattu, pelkäsin ja toivoin sitä samalla. Toivoton yhtälö??? Vaikka asiat näytti muulta, en mä sua unohda...

14

2711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sille teen

jos sinä et vain uskalla...? ;) Miksi et uskalla?

• once a life

paljon...ehkä olet liian arvoituksellinen ja etäinen. Mutta varmaan parempi niin :(, en lähde sua täl asial enää vaivaa. Vai onko se vika sittenkin minussa, ken tietää?

• vastaan
        once a life kirjoitti:

paljon...ehkä olet liian arvoituksellinen ja etäinen. Mutta varmaan parempi niin :(, en lähde sua täl asial enää vaivaa. Vai onko se vika sittenkin minussa, ken tietää?

en ole varma tunteistasi ja olen liian epävarma ilmaisemaan omiani. Kohdallani itseni nolaamisen pelko on suuri. Sitä en kestäisi. Koita ymmärätää ja tulla vastaan, jos jotain tunnet. En vaadi sinulta mitään. Haluaisin vain tuntea jotakin, mitä kuvittelen pystyväni kanssasi tuntemaan. Olet mielessäni kuitenkin koko ajan.

• once a life
        vastaan kirjoitti:

en ole varma tunteistasi ja olen liian epävarma ilmaisemaan omiani. Kohdallani itseni nolaamisen pelko on suuri. Sitä en kestäisi. Koita ymmärätää ja tulla vastaan, jos jotain tunnet. En vaadi sinulta mitään. Haluaisin vain tuntea jotakin, mitä kuvittelen pystyväni kanssasi tuntemaan. Olet mielessäni kuitenkin koko ajan.

n vai m ?

• vastaa
        once a life kirjoitti:

n vai m ?

nainen. Hyvä vai huono asia?

• once a life
        vastaa kirjoitti:

nainen. Hyvä vai huono asia?

oon itekin vaan nainen.. mut mitä sillä väliä!?

• muuten
        once a life kirjoitti:

oon itekin vaan nainen.. mut mitä sillä väliä!?

L-Suomesta?

• once a life
        muuten kirjoitti:

L-Suomesta?

en.... :)

• jatkuu

Elämä jatkuu... Tee asialle jotakin. Ei mitään toivotonta yhtälöä ole. Toimi tai myöhemmin kadut tekemättömiä.

• once a life

miks pitää tehdä aina päinvastoin kuin haluaisi? Eikö olis parempi olla hyvä itselle...? Ja jos ne kemiat tuntuu pelaavan... mutta heittäytyminen tunteiden varaan vaatii uskallusta. Ja miks mä pilasin kaikki? Nyt ei ole hyvä olla itsellä, itkettää, kaikki on mennyt just päinvastoin kuin toivoin :((((( kadun lähinnä tehtyjä:(((

• sukupuoles
        once a life kirjoitti:

miks pitää tehdä aina päinvastoin kuin haluaisi? Eikö olis parempi olla hyvä itselle...? Ja jos ne kemiat tuntuu pelaavan... mutta heittäytyminen tunteiden varaan vaatii uskallusta. Ja miks mä pilasin kaikki? Nyt ei ole hyvä olla itsellä, itkettää, kaikki on mennyt just päinvastoin kuin toivoin :((((( kadun lähinnä tehtyjä:(((

Oletko tehnyt päinvastoin kuin halusit? Tottakai itselle tarvitsee olla hyvä. Kadutko tehtyjä minun kohdallani, vai jotakin muuta? Muilla asioilla ei ole minulle mitään merkitystä, elämääsihän sinäkin vain elät. Jos haluat korjata asiat kohdallamme toiseen suuntaan, tehdään se. Kuinka, missä, milloin siihen en tiedä vastausta.

• once a life(n)
        sukupuoles kirjoitti:

Oletko tehnyt päinvastoin kuin halusit? Tottakai itselle tarvitsee olla hyvä. Kadutko tehtyjä minun kohdallani, vai jotakin muuta? Muilla asioilla ei ole minulle mitään merkitystä, elämääsihän sinäkin vain elät. Jos haluat korjata asiat kohdallamme toiseen suuntaan, tehdään se. Kuinka, missä, milloin siihen en tiedä vastausta.

jättänyt asioita tekemättä...joo, elän toki omaa elämääni, mutta haluaisin siihen tietyn henkilön. Kohdallsi asiat jäivät vain toteutumatta ja nyt olen pallo hukassa :(...mun täytyy olla vaan liikaa arvayksien varassa, se ei tee mulle hyvää...oon ehkä liian ihastunut Sinuun

• oli sen arvoista

minä sanoin kaiken ja sain vastakaikua:)vaati todella paljon rohkeutta ja alkomahoolia hiukan...mutta tehty mikä tehty ja mitään en kadu:D

• toivoa

tuo antoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe