Pikkujoulut meni...

once a life

ja me ei sitten kohdattu, pelkäsin ja toivoin sitä samalla. Toivoton yhtälö??? Vaikka asiat näytti muulta, en mä sua unohda...

14

2713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sille teen

jos sinä et vain uskalla...? ;) Miksi et uskalla?

• once a life

paljon...ehkä olet liian arvoituksellinen ja etäinen. Mutta varmaan parempi niin :(, en lähde sua täl asial enää vaivaa. Vai onko se vika sittenkin minussa, ken tietää?

• vastaan
        once a life kirjoitti:

paljon...ehkä olet liian arvoituksellinen ja etäinen. Mutta varmaan parempi niin :(, en lähde sua täl asial enää vaivaa. Vai onko se vika sittenkin minussa, ken tietää?

en ole varma tunteistasi ja olen liian epävarma ilmaisemaan omiani. Kohdallani itseni nolaamisen pelko on suuri. Sitä en kestäisi. Koita ymmärätää ja tulla vastaan, jos jotain tunnet. En vaadi sinulta mitään. Haluaisin vain tuntea jotakin, mitä kuvittelen pystyväni kanssasi tuntemaan. Olet mielessäni kuitenkin koko ajan.

• once a life
        vastaan kirjoitti:

en ole varma tunteistasi ja olen liian epävarma ilmaisemaan omiani. Kohdallani itseni nolaamisen pelko on suuri. Sitä en kestäisi. Koita ymmärätää ja tulla vastaan, jos jotain tunnet. En vaadi sinulta mitään. Haluaisin vain tuntea jotakin, mitä kuvittelen pystyväni kanssasi tuntemaan. Olet mielessäni kuitenkin koko ajan.

n vai m ?

• vastaa
        once a life kirjoitti:

n vai m ?

nainen. Hyvä vai huono asia?

• once a life
        vastaa kirjoitti:

nainen. Hyvä vai huono asia?

oon itekin vaan nainen.. mut mitä sillä väliä!?

• muuten
        once a life kirjoitti:

oon itekin vaan nainen.. mut mitä sillä väliä!?

L-Suomesta?

• once a life
        muuten kirjoitti:

L-Suomesta?

en.... :)

• jatkuu

Elämä jatkuu... Tee asialle jotakin. Ei mitään toivotonta yhtälöä ole. Toimi tai myöhemmin kadut tekemättömiä.

• once a life

miks pitää tehdä aina päinvastoin kuin haluaisi? Eikö olis parempi olla hyvä itselle...? Ja jos ne kemiat tuntuu pelaavan... mutta heittäytyminen tunteiden varaan vaatii uskallusta. Ja miks mä pilasin kaikki? Nyt ei ole hyvä olla itsellä, itkettää, kaikki on mennyt just päinvastoin kuin toivoin :((((( kadun lähinnä tehtyjä:(((

• sukupuoles
        once a life kirjoitti:

miks pitää tehdä aina päinvastoin kuin haluaisi? Eikö olis parempi olla hyvä itselle...? Ja jos ne kemiat tuntuu pelaavan... mutta heittäytyminen tunteiden varaan vaatii uskallusta. Ja miks mä pilasin kaikki? Nyt ei ole hyvä olla itsellä, itkettää, kaikki on mennyt just päinvastoin kuin toivoin :((((( kadun lähinnä tehtyjä:(((

Oletko tehnyt päinvastoin kuin halusit? Tottakai itselle tarvitsee olla hyvä. Kadutko tehtyjä minun kohdallani, vai jotakin muuta? Muilla asioilla ei ole minulle mitään merkitystä, elämääsihän sinäkin vain elät. Jos haluat korjata asiat kohdallamme toiseen suuntaan, tehdään se. Kuinka, missä, milloin siihen en tiedä vastausta.

• once a life(n)
        sukupuoles kirjoitti:

Oletko tehnyt päinvastoin kuin halusit? Tottakai itselle tarvitsee olla hyvä. Kadutko tehtyjä minun kohdallani, vai jotakin muuta? Muilla asioilla ei ole minulle mitään merkitystä, elämääsihän sinäkin vain elät. Jos haluat korjata asiat kohdallamme toiseen suuntaan, tehdään se. Kuinka, missä, milloin siihen en tiedä vastausta.

jättänyt asioita tekemättä...joo, elän toki omaa elämääni, mutta haluaisin siihen tietyn henkilön. Kohdallsi asiat jäivät vain toteutumatta ja nyt olen pallo hukassa :(...mun täytyy olla vaan liikaa arvayksien varassa, se ei tee mulle hyvää...oon ehkä liian ihastunut Sinuun

• oli sen arvoista

minä sanoin kaiken ja sain vastakaikua:)vaati todella paljon rohkeutta ja alkomahoolia hiukan...mutta tehty mikä tehty ja mitään en kadu:D

• toivoa

tuo antoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      184
      1978
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1372
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      56
      716
    Aihe