Sita saa Susan

mitä tilaa

Jos yh-äiti kauppaa netissä huonosti verhoten seksiä, niin saattaa löytää keski-ikäisen miehen, joka etsii seksiä..

Tyhmimpiä kurppia pitkään aikaan tämä Katkera-Kuronen!

5

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä tilaa

Moni mies päältä sivistynyt vaan on tyhjyyttä sisältä.

• Ihmettelevä

Aika helposti tämä naikkonen seksiin on vieteltävissä kun tuossa noista lehdistä on lukenut hänen kertomuksiaan. Mene ehieman ristiin jopa hänen lausuntonsa...

Tämä "lady" kertoi erään lehden haastattelussa päiväkirjamerkinnöistään joista ilneni, että aivan "suhteen" alkuvaiheessa hänet kutsuttiin Kesärantaan saunomaan. Kyllä antaa naisesta tietyn kuvan jos paremmin tuntematta toista on valmis tuollaiseen. Eli - hänenä en Mattia moittisi seksin jahtaamisesta kun itse vaikutti olevan yhtä valmis.

• Valokuvat vielä puuttuvat

Naisetkin haluavat seksiä, yllätys. Mutta jos on itse heti valmis, tekopyhää syyttää toista osapuolta seksin haluamisesta.

Puolestani ihmiset saavat mennä saunomaan milloin itse tahtovat, joskaan en halua välttämättä siitä erikseen tietää.

• tiedän totuuden

Miksei kukaan iltapäivälehti tai Susanin haastattelun julkkaissut aikakauslehti ole kertonut, että Susanin kaikki kolme lasta ovat erimiehille tehtyjä. Eiköhän tämä yksityiskohta kerro hyvin selvästi millaisesta ihmisestä on kyse. Matilla kävi tuuri, että pääsi pois tässä vaiheessa, pahempaakin olisi voinut tulla... Nim. Tiedän totuuden

• olisi todella

... mielenkiintoista tietää millainen ihminen on kyseessä kun puhutaan naisesta jonka lapset on eri miehille. Selventäisikö asiaa, onko heillä joku tiety muotti, jonka perusteella voi yleistää :-).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen