Auttakaa! Minä ja poikaystäväni ollaan seurusteltu vähän vajaa 1,5 vuotta. Kummallakaan meistä ei oo ennnestään kokemusta suhteista.
Meille tulee kokoajan riitaa vaikka nähdäänkin vaan kerran tai kaksi kertaa vko:ssa. Jopa Puhelimessakin tulee riitaa.
Kaikki hänen kaverinsa on paljon vanhempia kun hän itse,hulttioita ja vanhoja vankilakundeja. Se häiritsee mua. Tänäänkin kun soitin hänelle oli ryyppäämässä..V-loppuna hän jätti mut yksin kämpilleen ja lähti tapaamaan vanhaa kaveriaan ja lähtikin ryyppäämään.Ollaan puhuttu tosta että viikolla ei tarttis ryypätä ja hän aina vakuuttaa että niin ei enää tapahdu mutta kuitenkin tapahtuu..Muutenkin meille on tapahtunu kaikenmoista ja tuntuu et voimat on ihan lopus sen lisäksi hän sairastaa masennusta. Mut aina me silti sovitaan. En vaan pysty olla hänelle kauaa vihainen.
Tä on mennyt aivan mahottomaks.
Mitä teen? kertokaa=(
Mitä teen;(
3
1074
Vastaukset
- Outilinnea
Hei musta tuntuu, että ainoa järkevä ratkaisu on, että lähdette eri teille !!
Aattele nyt itsekin,,eka parisuhde ja noin menee, älä hyvä ihminen tyydy tuohon vaan hanki itsellesi elämä.
Oon varma ettet sitä kadu jälkeenpäin mutta jos tuollaista "suhdetta" jatkat tulet kärsimään lopun elämäs....
Meillä kun on vaan annettu yksi elämä. MIETI - Nimetön
Et voi päättää hänen elämää ja toivoisin että et haluiskaa sitä lopuks eikä hän voi päättää sun elämää. Jos se kuitenkin on ensimmäinen suhde sinulle niin kannattaa tehdä loparit ennen kun olet liian kiinni ja tulet katkeraks loppu elämäks..
- totanoin
en tiiä täs on itelläkin niin ongelmaa että ei kiinnosta muiden murheet..ei vaan
tee mitä sydän ja järki sanoo..joskus ne sanoo eriasoita..sillon sun pitää tehä joku kiva ratkaisu..
älä mieti liikaa tee mikä tuntuu hyvältä jne. ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",295182Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1202381- 1382082
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171760"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551306Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1531060Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59920Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.311869Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa150725