Missä täysin luonnolliset

kaunokaiset.

Harvoinpa näkee täällä gallerioissa naisten kuvia ilman meikin meikkiä selkeällä kuvalla läheltä otettuna. Uskonpa, että suurinosa naisista paljastuisi niidenki meikkikerrosten ja heikkolaatusten hämyisten tai käsiteltyjen kuvien takaa aivan erilaisiksi. Miehiä on loppujenlopuksi helppo huijata halvoin keinoin.

7

2372

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuhullu

Miksi haluat naisen ihan ilman meikkiä ja laittamattomana?
      Itse ainakin pidän huolitelluista ihmisistä, enkä koskaan haluaisi ihan sängystä noussutta miestä seurakseni!
      Kyllä se on vähän kohteliaisuutta ja itse en tunne edes heränneeni ennenkuin olen siistiytynyt

• kiitos!

Minä haluaisin juuri sängystä nousseen naisen, tai vielä mielummin sellaisen, joka ei ole vielä edes noussut :) En voisi kuvitella eläväni naisen kanssa, joka on täydessä sotamaaluksessa 24/7/365.

• meikitön

Ei meikitön nainen ole sama kuin suoraan sängystä noussut laittautumaton. Vähän vedit suoria johtopäätöksiä. Itse en käytä juurikaan meikkejä, vain hieman huulipunaa. Olen kuitenkin tukka kammattuna, iho ja vaatteet puhtaina ja raikkaina jne. En koskaan ole voinut kuvitellakaan vetäväni naamaani jotain ruskettavaa pakkelikerrosta. Kun aloin aikoinaan mennä töihin ilman silmämeikkejä, naispuolinen työkaverini huomautti, että kyllä pitäisi työpaikalle tulla meikattuna. Tuossa alemmissa vastauksissa syytellään miehiä siitä, että naisten muka on pakko meikata. Ihan yhtä lailla me naiset vaikutamme siihen, että toisista tuntuu siltä. Mikä ihmeen ongelma se on, jos mies katselee muita naisia??? Samalla tavalla naisetkin katselee miehiä. Tunnustan itsekin :)Ehkä tässä meikkiasiassa kuin miesten katsoessa muita naisia pitäisi funtsia, onko itsellä itsetunto kohdallaan. Se sanelee omaa käytöstä aika pitkälle.

• Itsetunnon..

Omaavat pikkuprinsessat ylimeikkaa ja ovat hutsun näköisiä.. ei kunnon miehiä kiinnosta meikeillä pelleilevät hutsahtava akat.. BB:N sari on hyvä esimerkki hutsahtavan näköisestä akasta keltaisine hampaineen hyi vittu ja tupakkaakin imee kun korsteeni.

• ladysteel

BB-sarin makeup (mitä kuvista nähnyt) on kyllä sieltä "sotamaalaus"-ääripäästä eikä näytä kenelläkään hyvältä, paitsi ehkä KISS-orkesterin jäsenellä. Toinen esimerkki on Anna-Nicole Smith, ei tuntisi samaksi jos ei olisi päälle piirrettyä naamaa. Kyllä tuokaltaisen "huijauksen" ymmärtää mieskin :)

Mikä se luonnollinen kaunotar nykyaikana oikeastaan on? Nude on meikkityyli jolla nainen näyttää mahdollisemman luonnonkauniilta, siinä sitä ironiaa :)

Deittikuvassaan tahtoo tietysti näyttää hyvältä, siinähän ollaan markkinoimassa itseä. Uskallanpa yleistää että mieskin tahtoo.
      MUTTA ei meikkikään ihmeitä tee, kyllä nätin naisen tunnistaa myös meikin alta.

Minusta lähinnä tuntuu että paksu meikkikerros on sosiaalinen naamio, jonka alla voi olla hyvin epävarma nainen.

• ...

Mistä kukin tykkää, itse tiedän ainakin monta miestä jotka eivät pidä "luonnollisuudesta". Ja miksi sitten monet miehet katselevat ennemmin vastaan tulevia meikattuja, hiuksensa laittaneita ja aikaa ja vaivaa nähneitä naisia? Vaikka kuinka hokevat pitävänsä luonnollisuudesta. Ja kuka nyt oikesati pitää vaaleista lyhyistä ripsistä, täysin kalpeasta ja värittömästä naamasta jne.? Suomalaiset naiset nyt vain ovat värittömiä jos eivät meikkaa. Tai ehkä ei saisi yleistää, mutta suuri osa.

• Arkinassunainen

Kauneuden korostunut palvonta kaikkialla johtaa tähän.
      Kukaan ei halua/uskalla olla oma luonnollinen itsensä.
      Meikkiteollisuus puhuu naiset ympäri ja tekee heistä epävarmoja ilman näitä luonnottomia naamioitaan.
      Lukekaapa näitäkin keskusteluja ja poiketkaa chatteihin.
      Aina etsitään kaunista naista, verrataan ihannenaisia julkisuuden henkilöihin, joilla vasta rahaa palaakin meikkeihin ja kampaajille, joillakin jopa plastiikkakirurgeillekkin.Ah niin luonnollisia kaunottaria!
      Näinollen, aika ronski saa olla, että luomuneitona liikut kauneudenpalvonnan täyttämässä maailmassa.
      Luonnollisuus kunniaan=meikkiteollisuus yms.fixausjutut konkurssiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe