esim. http://www.musik-produktiv.de vaikuttaa hyvältä kaupalta. Kiinnostava soitin aloittelija-pojalleni voisi olla tämä: http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp/artnr/100020806/sid/!13061897/quelle/listen
Onko noissa yleensä maanantaikappaleita ja onko soittimissa uusina yksilöeroja? Eli pitäisikö soitinta päästä (soitonopettajan) kokeilemaan ennen ostopäätöstä?
Uskaltaako saksofonin tilata saksasta?
3
311
Vastaukset
- kokeilemista
Kannattaa kokeilla soitinta ennen sen ostamista. Kaikki yksilöt on erilaisia. Sen lisäksi että itse kokeilee mahd. tulevaa soitintaan niin ois hyvä et myös soitonopettaja kattois sen läpi ettei menis sitten rahaa hukkaan.
- Rottensound
se soitin ehdottomasti opettajan tai jonkun alan ammattilaisen kanssa...tai muuten saattaa käydä niin että saat ostaa kahdesti, eli tulee ihan yhtä
kalliiksi tai vielä kalliimmaksikin .
Naama, puhallusansatsi ,sormet kehittyy iän myötä.
Eli hyvät suukappaleet ym . vaikuttaa... opettajan pitäs olla näistä perillä .
(Soittimet ja urheiluvälineet menee vähän samaa rataa.. eli jos on ihan paskat ensimmäiset se ei taatusti innosta jatkamaan, saattaa lahjakkuus jäädä
välineiden takia junnaamaan turhan pitkään) - jepsjoojuu
Ehdottomasti kannattaa kokeilla etenkin jos ostaa halvempia instrumentteja. Itse tein sellaisen virheen aikoinaan että ostin e-bay:sta poikkihuilun halvimmasta päästä. Noh, sehän ei sitten soi toisessa oktaavissa ollenkaan, eli olisi kannattanut satsata 200 euroa enemmän ja ostaa laadukkaampi. Mutta jos siis tiedätte tarkkaan mitä olette ostamassa ja instrumenttia on jo koesoitettu niin sitten riski on pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865