Kiinnostaisi tietää mitä lempivärejä miehillä on ja miksi.
Jos esimerkiksi valitset värejä sisustukseen, vaatetukseen yms. niin onko jotain ehdottomia suosikkeja?
Mitä väriä et voi sietää tai mikä ärsyttää?
Väripsykologiaa..
7
1705
Vastaukset
- Hossi37
Hetkellä lempivärejäni ovat oranssi ja viininpunainen lähinnä sisustuksessa kuitenkin. Nämäkin osittain siitä syystä et olen hakenut sisustaan vähän sellaista "lämmintä" fiilistä.
Muuten ehdoton suosikki on sininen. Tuosta en oikein osaa sanoa että miksi, sininen vaan miellyttää silmää jostain kumman syystä.
Keltainen on vähän sellainen väri mistä en oikein pahemmin pidä. Muutenkin niin vaikea väri sovittaa mihinkään.- RemyN
Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo sisustus.. Piristävää, että miehellä on kämpässään muitakin värejä kuin sinistä, mustaa ja valkoista :D
Oranssi on munkin yks suosikki. Mukavan energinen väri.
Sininen on kyllä yleisin lempiväri ihmisillä, johtuen varmaan siitä, että sillä on rauhoittava/neutralisoiva vaikutus. Se ei yleensä ärsytä ketään. - Hossi37
RemyN kirjoitti:
Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo sisustus.. Piristävää, että miehellä on kämpässään muitakin värejä kuin sinistä, mustaa ja valkoista :D
Oranssi on munkin yks suosikki. Mukavan energinen väri.
Sininen on kyllä yleisin lempiväri ihmisillä, johtuen varmaan siitä, että sillä on rauhoittava/neutralisoiva vaikutus. Se ei yleensä ärsytä ketään.Väriyhdistelmiä sain kämppään aikaiseksi kun yhdistelin poltettua oranssia, viininpunaista, beigeä ja punaista. Rauhoittaa huushollia kummasti :)
Aikaisemmin mulla oli kyl aikas sininen koko kämppä mut se oli jotenkin niin kylmä. Lämpöä sitä kodin värityksistä pitää löytyä.
- Minä.Mies
Aika harvoin rempattuu sisustusta. Kaikki romut on yli 2 vuotta vanhoja. Väreinä todella syvän sininen (koboltiks sanovat), beeshi (voi elämä mikä sana) ja kirsikka (siis ruskee, miks se on kirsikka?). Yleensä pukeudun tummaan, mustaan, harmaaseen tai siniseen, usein joku niitten sekotus
- Viridienne
Vastaan tähän, vaikka kysymys oli kohdistettu miehille.
Minulla ollut vaaleita ja valkoisia sävyjä pitkään sisustuksessa. Ylläni olen pitänyt melkein pelkkää mustaa pari vuosikymmentä.
Nytten on sisustukseen tullut pari taivaan sinistä 50-luvun nojatuolia. Olen miettinyt pinkkejä tai punalilaa verhoja...jotain vahvaa punaista siis.
Ensmäistä kertaa eläissäni olen vetässyt päälle punaisia vaatteita. Kait niitä oli joskus lapsuudessa. Oranssi, punalila ja punainen ovat tällä hetkellä jostain syystä lempivärejäni.
Käyttämieni värien intensiteetti on vahvistunut huomattavasti...en pelkää vahvoja värejä ollenkaan. Päin vastoin, enää eivät tunnu pastellisävyt ollenkaan kutsuvita... ja saatan tehdä rajuja yhdistelmiä murretuista ja kirkkaista väreistä. - Kolli_Kellinen
...kunnes keksitään joku synkempi väri ;)
No, käytän minä myös (tumman) sinistä ja harmaata. Hyviä maastovärejä...
Sisustuksen suhteen makuni on värikkäämpi. Asunnossani on paljon vihreää, punaista ja punertavan tummaa puuta, makkarissa punaista ja okraa.- RemyN
Sä haluut siis maastoutuu :D
Mustaa synkempi väri vois olla mielenkiintoinen keksintö.. Pitänee kehitellä ;)
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760