mieheni tekee matkatöitä ja on aina viikon poissa ja tulee viikonlopuksi kotiin, ei suinkaan joka viikonloppu... Minä käyn töissä ja opiskelen, iltaisin ole yksin kotona tai teen jotain kavereiden kanssa. Haluaisin niin olla useammin mieheni kanssa!! Odotan vaan aina sitä että hän taa tulee kotiin ja saamme olla yhdessä. Auttakaa mitä teen, kannattaako minun olla tässä suhteessa jos kerran emme saa olla yhdessä!! Ostimme juuri talon ja kaikki ja lapsiakin yritetään tehdä... Haluan lapsia enemmän kuin mitään muuta mutta jaksanko hoitaa niitä yksin kaikki viikot?? Kokemuksia, kertokaa!!
yksinäisiä iltoja
6
1541
Vastaukset
- sen kun tietäisi
Minunkin mieheni on joka toinen viikko poissa ja kamppailen samojen ajatusten kanssa. Olemme vasta muuttaneet yhteen ja kaikki on ihanaa, mutta... aluksi nautin siitä, että saa omaa aikaa, mutta nyt toivoisi, että voisimme tehdä asioita yhdessä. Tarkoitan tavallista arkea. Vaikka rakastan miestä yli kaiken, niin mietin, että miten käy, kun tulee lapsia ja vastuu kasvaa. Joka toinen viikko, kun mies on kotona, niin saa varmasti kaiken tuen, mutta entä sitten, kun olen taas yksin... Tahdon kuitenkin uskoa, että rakkaus ja luja luottamus kestää tämän kaiken. Katson kuitenkin luottavaisin mielin tulevaisuuteen! Katsothan sinäkin!
- ihan luksusta
Joo tänä iltana mies tulee kotiin, kahteen viikkoon ei olla nähty... Olisin ikionnellinen jos se olisi joka toinen viikko kotona, nauti siis siitä!!!!!
- Se paha mies
ihan luksusta kirjoitti:
Joo tänä iltana mies tulee kotiin, kahteen viikkoon ei olla nähty... Olisin ikionnellinen jos se olisi joka toinen viikko kotona, nauti siis siitä!!!!!
Olen mies, joka asuu Suomessa, nainen asuu ulkomailla. Käymme toistemme luona aika usein, olemme yhdessä ehkä 1/4 ajasta. Olemme yhdessä tehneet sen päätöksen, että nyt asutaan näin ja pyritään muuttamaan tilanne heti kuin mahdollista.
Kuitenkin nainen on tyytymätön, sanoo ettemme ole riittävästi yhdessä, emme kommunikoi riittävästi. Päätös on ollut yhteinen, mutta syy on minussa. Nainen on huonolla tuulella yleensä vain sen vuoksi, että olen muualla.
Hyvät naiset, ymmärrystä teillekin. Kun olette erossa miehestänne, myös miehenne tarvitsee kaiken tuen. Pystyn toisinaan olemaan ajattelematta puolisoani ja keskittymään töihini, mutta ei tämä ole minulle sen helpompaa kuin hänellekään.
Parisuhteessa päätökset ovat yhteisiä, aina. Jos eivät ole, tehkää uudet, yhteiset päätökset.
- jo olet
epävarma jaksamisesta niin jaksatkohan sen kummemmin sitten kun niitä lapsia on? Mieti ja tee itsellesi selväksi ennenkuin siinä on jo useampi kärsimässä mahdollisista uusista ratkaisuista.
- yksi kokemus
Reissuhommamies pettää AINA. Älä yritä uskotella itsellesi että mies istuu illat hotellihuoneessa katsomassa televisiota. Älkää hankkiko lapsia. Valitettavasti tämä on totuus. Kokemuksen syvä rintaääni. Olen pahoillani.
- ammatiltaan rekkamies
Eikä ole missään hotelleissa, laivalla kylläkin viikoittain, mutta kyllä ne miehet voi pettää ihan kotioloissakin. Koskaan ei voi tietää!! Se ei kyllä lasten tekoa estä!! Mutta se voi ajaa meidät eroon jos en kestä yksinäisyyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027