Olen nyt reilun kuukauden ajan yrittänyt syödä terveellisemmin ja liikkua paljon mutta mitään ei ole tapahtunut! Alkaa jo kyllästyttää kun paino ei vain putoa.Olen mitoiltani 158/52 ja tiedän, että laihdutus ei tapahdu niin nopeasti näillä mitoilla, mutta luulisi nyt jotain kuitenkin tapahtuvan! Liikun 6pv viikossa vähintään puoli tuntia (kävelyä) ja 3-4kertaa viikossa jumpaa. Tekisi mieli aloittaa normaalit epäterveelliset elämäntavat kun turhaahan tämä näyttää olevan. En tiedä syönkö sitten liian vähän mutta yritän syödä kutrin neuvojen mukaan eli 3h välein. Normaaliruokarytmi on tällainen:
aamupala: 2dl puuroa,1-2dl ykkösmaitoa, omena
Päivällinen: Salaattia jossa paljon kinkkua tai tonnikalaa ja munaa. Tai sitten soppaa. Yleensä koitan valita terveellisimmän vaihtoehdon, jossa ei ole makaroonia, riisiä tai rasvaista kastiketta. Perunaa olen syönyt ja muutenkin ateriat lautasmallin kokoisia.
Välipala: Omena/muu hedelmä tai max.2 (yleensä ruis)leipää, jossa 2siivua 17% juustoa, kinkkua ja jotain vihannesta.
iltapala: usein 0,2%rahkaa,mansikoita/hilloa tai vähä kalorista kiisseliä tai jos illalla on kova nälkä otan leipää (samanlainen kuin välipala).
Tiedän, että minulla jää yksi ateria syömättä mutta kun ei tee mieli ruokaa enkä jaksaisi alkaa tekemään mitään(päivällinen on koululla).Syönkö liikaa hiilihydraatteja? Kiitos avusta!
en vaan laihdu..?
4
645
Vastaukset
- hoijakkaa...
Sähän oot jo ihan normaali! Miksi laihdutat?
Ajattelin jo, että olisin löytänyt kohtalotoverin tämän otsikon alta, mutta ei. Mitat ovat 165cm,105kg ja ruokavalio samaa tasoa aloittajan kanssa ja paino ei vaan tipu.
Miettikää nyt hiukan missä painossa liikutte, ennenkuin puhutte laihduttamisesta!- nim
mutta minulla on ihan älyttömän isot reidet! Nimittäin 55cm.Kyllä täällä muutkin yhtä laihat laihduttavat.Olen kuullut, että reisistä läskit lähtee vikana ja kyllä niiden läskien on joskus sieltäkin lähdettävä liikkeelle kun vatsani on jo nyt länttä.
- joopa taas
nim kirjoitti:
mutta minulla on ihan älyttömän isot reidet! Nimittäin 55cm.Kyllä täällä muutkin yhtä laihat laihduttavat.Olen kuullut, että reisistä läskit lähtee vikana ja kyllä niiden läskien on joskus sieltäkin lähdettävä liikkeelle kun vatsani on jo nyt länttä.
Siis 55cm:n levyset reidet on paksut!! Mun reidet on
65 cm, eikä oo kymmentä senttiä liikaa. Et revi siitä! - Alkuperäistä
joopa taas kirjoitti:
Siis 55cm:n levyset reidet on paksut!! Mun reidet on
65 cm, eikä oo kymmentä senttiä liikaa. Et revi siitä!No minulla on reiden ympärys 53cm ja omasta mielestäni ne ovat liian paksut, olen 161cm/56kg. Sinä voit olla täysin tyytyväinen 65cm:n reisiin, jokaisella on omat tavoitteensa ja mielipiteensä siitä mikä näyttää hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756