Mitä Cob:in kappaleita osaatta soittaa koskettimilla?

Janne Warman

Mitä Cobin kappaleita osaatta soittaa koskettimilla? Itse osaan soittaa Living Dead Beat, In Your Face, Needled 24/7, Angels Don't Kill, Hate Crew Deathroll, Hate Me, Bed Of Razors, Lake Bodom ja oon opettelemassa Trashed, Lost & Strungout, Lil' Bloodred Ridin' Hood. huonopuoli vain on se että osaan kaikista alun ja joistaki osaan soolon, kuten Living Dead Beatista mutta sen taas osaan kokonaan:)Tiedän ohjelman jolla on helppo opetella kaikenlaisia kappaleita, ei guitar pro vaan paljon parempi. Mitä te osaatte soittaa koskettimilla, Cobin kappaleista siis.

6

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristus Leinonen

Miks vitussa mun pitäs jotain Cob:n kappaleita osata soittaa? Enhän minä osaa edes ukko nooaa soittaa...

• hannu hoo

En varmasti yhtään, etusormiotteella ehkä korkeintaan jänis istui maassan. C.O.B:n pimpelipompelisti eli syntetisaattoristi, Wirmanko se nyt oli, soittelee sen verran vauhikkaasti, ettei kaikkia säveliä ehi ees kuulla!

• Warman

Totta puhut. :D
        Helmi-jannu, keikalla siistin näköistä kun kaveri on kääntäny koskettimet yleisöön päin kallelleen. Näkeehän ainakin sormien liikkuvan, tai ainakin käden viheltävän ylös-alas kiipparia.
        Muutenkin Bodom on Suomen kovimpia nimiä ja aivan oikeutetusti lähtenyt niittämään menestystä nyt viimein myös jenkkeihin.

• ja pah
        Warman kirjoitti:

Helmi-jannu, keikalla siistin näköistä kun kaveri on kääntäny koskettimet yleisöön päin kallelleen. Näkeehän ainakin sormien liikkuvan, tai ainakin käden viheltävän ylös-alas kiipparia.
        Muutenkin Bodom on Suomen kovimpia nimiä ja aivan oikeutetusti lähtenyt niittämään menestystä nyt viimein myös jenkkeihin.

Mielestäni koskettimien kääntäminen yleisöön päin on ainoastaan typerää omien taitojensa esittelyä, ei mitenkään hienoa tai ihasteltavaa.

• hannu hoo
        Warman kirjoitti:

Entäpäs Wintersun? Catamenia?Kalmah?Turisas? Fintroll?

• BastardOfBodom
        ja pah kirjoitti:

Mielestäni koskettimien kääntäminen yleisöön päin on ainoastaan typerää omien taitojensa esittelyä, ei mitenkään hienoa tai ihasteltavaa.

minä oon ainaki mieltäny sen soittamista helpottavana asiana kuin jonain elvistelynä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe