Mitä Cobin kappaleita osaatta soittaa koskettimilla? Itse osaan soittaa Living Dead Beat, In Your Face, Needled 24/7, Angels Don't Kill, Hate Crew Deathroll, Hate Me, Bed Of Razors, Lake Bodom ja oon opettelemassa Trashed, Lost & Strungout, Lil' Bloodred Ridin' Hood. huonopuoli vain on se että osaan kaikista alun ja joistaki osaan soolon, kuten Living Dead Beatista mutta sen taas osaan kokonaan:)Tiedän ohjelman jolla on helppo opetella kaikenlaisia kappaleita, ei guitar pro vaan paljon parempi. Mitä te osaatte soittaa koskettimilla, Cobin kappaleista siis.
Mitä Cob:in kappaleita osaatta soittaa koskettimilla?
6
457
Vastaukset
- Kristus Leinonen
Miks vitussa mun pitäs jotain Cob:n kappaleita osata soittaa? Enhän minä osaa edes ukko nooaa soittaa...
- hannu hoo
En varmasti yhtään, etusormiotteella ehkä korkeintaan jänis istui maassan. C.O.B:n pimpelipompelisti eli syntetisaattoristi, Wirmanko se nyt oli, soittelee sen verran vauhikkaasti, ettei kaikkia säveliä ehi ees kuulla!
- Warman
Totta puhut. :D
Helmi-jannu, keikalla siistin näköistä kun kaveri on kääntäny koskettimet yleisöön päin kallelleen. Näkeehän ainakin sormien liikkuvan, tai ainakin käden viheltävän ylös-alas kiipparia.
Muutenkin Bodom on Suomen kovimpia nimiä ja aivan oikeutetusti lähtenyt niittämään menestystä nyt viimein myös jenkkeihin. - ja pah
Warman kirjoitti:
Helmi-jannu, keikalla siistin näköistä kun kaveri on kääntäny koskettimet yleisöön päin kallelleen. Näkeehän ainakin sormien liikkuvan, tai ainakin käden viheltävän ylös-alas kiipparia.
Muutenkin Bodom on Suomen kovimpia nimiä ja aivan oikeutetusti lähtenyt niittämään menestystä nyt viimein myös jenkkeihin.Mielestäni koskettimien kääntäminen yleisöön päin on ainoastaan typerää omien taitojensa esittelyä, ei mitenkään hienoa tai ihasteltavaa.
- hannu hoo
Warman kirjoitti:
Muutenkin Bodom on Suomen kovimpia nimiä ja aivan oikeutetusti lähtenyt niittämään menestystä nyt viimein myös jenkkeihin.Entäpäs Wintersun? Catamenia?Kalmah?Turisas? Fintroll?
- BastardOfBodom
ja pah kirjoitti:
Mielestäni koskettimien kääntäminen yleisöön päin on ainoastaan typerää omien taitojensa esittelyä, ei mitenkään hienoa tai ihasteltavaa.
minä oon ainaki mieltäny sen soittamista helpottavana asiana kuin jonain elvistelynä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203