Naisen puheet humalassa

Miten suhtautua

Nainen kertoi kännissä rakastavansa minua haluavansa ns. yhteisen tulevaisuuden.
Miten minun kannattaisi asiaan suhtautua?

8

1454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

no mitä se sanoo selvinpäin?

• selvinpäin :)

Riippuu naisesta. Itse en muutu humalassakaan valehtelevaksi liioittelijaksi, päin vastoin, ehkä on aavistuksen helpompi kertoa suoraan miltä tuntuu kun on pikkuisen ottanut. :)

Kuitenkin, jos epäilyttää, niin kysy ihmeessä samaa asiaa selvinpäin häneltä. Voit saada hyvällä tuurilla saman vastauksen.

Kuulosti niin tutulta kun itse hieman hiprakassa avauduin viikonloppuna eräälle miehelle ja nyt pelkäänkin tehneeni itseni naurettavaksi suurinpiirtein. Vaikka kerroin ihan tosiasiat siitä miltä tuntuu ja mitä toivon. Samat asiat voisin silti kertoa yhtä hyvin selvinkin päin. :)

Eli kysyppä miten asia on. Ja tee se jos pystyt, koska aina ei saa mahdollisuutta tehdä jotain enää myöhemmin... :) Jaksamisia!!

• kaatuilija

niin kyllä se piti paikkansa. Rakastaminen on toki aika vahva termi näinkin nopeasti, mutta tuntuukin aika vahvalta ;) Älä ota sitä liian vakavasti jos se alkoi pelottaa...

Mutta en minä halua että katoat mihinkään. Kyllä minä jaksan ajaa 80 kiometriä jatkossakin luoksesi, tarvittaessa useinkin. Pelkän seksin perässä en ehkä jaksaisi, kuten varmaan arvaatkin.

Sinusta en tiedä, mutta en millään jaksa uskoa että olisit tehnyt sen kivan suunnitelman pelkän panemisen takia. Sitähän voisi tehdä vähemmänkin romanttisissa puitteissa :)

No enpä jauha enempää, et sinä kuitenkaan ole juuri se mies jolle tätä pitäisi tilittää..

• kaatuilija

Suhtaudu siihen niinkuin siihen haluat suhtautua. Jos ei natsaa pätkääkään niin katoa elämästäni. Jos puolestaan kuulostaa hyvältä niin anna mennä.

• päin...

nimittäin jos mielipide onkin kääntynyt 180 astetta (niin kuin naisten kanssa usein on selvin päin) niin et voi odottaa että nainen olisi 24h juovuksissa :)

• että....

toivoisi kanssasi yhteistä tulevaisuutta. :) Simple as that. Taisin muuten itsekin vihjailla samaan suuntaan tuossa yönä muutamana..........

• Ninni__

Kylläpä niissä humalaisten jutuissakin tahtoo joku todellisuuspohja olla, ei niitä ihan tuulesta temmata. Kysy vaikka että muistaako se mitä puhui viimeksi kun näitte..

• törppöilin minäkin

Tosi lohdullista. Itsellä takana 8 kk:n suhde ja koska menneisyys on aika traumaattinen niin en oikein ole viitsinyt avautua kullalleni varsinkaan kun ei se toinenkaan ole sitä vielä tehnyt ; ).

No, tuli sitten kännipäissä viikonloppuna avauduttua sen kaverille tunteistani ja tulevaisuuden toiveista, kun se minua tenttasi suhteestamme ja kaveriaan "kauppasi", vaikkei mainostamista tarvitsekaan enää. Ja hävettää, nimittäin kyllä se sen varmaan on jo kuullut. Olisi nimittäin pitänyt sanoa se sille rakkauden kohteelle selvinpäin...ja kun ei olla edes teinejä enää...

Miten tämä voi olla niin vaikeeta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe