vinkkejä seka ihon hoitoon. päivän mittaan ihoni alkaa kiiltelemään eikä ole aikaa lisätä puuteria joka välissä. käytössä on nivean sekaiholle tarkoitettu päivä voide ja lumenen double stay meikkivoide ja puuteri. ihoni vaan kiiltelee ja kiiltelee. vinkkejä kaivataan seka ihon hoitoon. talvella monesti kiristää ihoa eli pintakuivuuttakin löytyy. voiteissa ainoana joka ei kiristä on ollut nivean sekaihon päivä voide. onko muita jotka ei rasvoittaisi ihoani niin paljon.
Onko hyviä halpoja puhdistus aineita ja voiteita tiedossa tai uusia parempia meikkivoiteita. ihollani on lisäksi punaisuutta eli meikkivoidekkin saisi olla hieman vahvempaa. kiitoksia vinkeistä.
rasvoittuva ja kiiltelevä iho
5
759
Vastaukset
- mieleen, että
Jos käyttäisit pelkkää meikkivoidetta ja unohtaisit puuterin? Puuteri kuivattaa tosi paljon, jolloin iho alkaa työntää rasvaa eli tietysti kiiltää. Se, että sanot myös voiteitten kiristävän, viittaisi samaan ongelmaan. Ehkä kannattaisi talviaikaan kokeilla normaalin ihon voiteita?
- janna1
mulla auttoi kun aloin käyttämään herkän ihon tuotteita. eli puhdistusmaito, kasvovesi ja kosteusvoide. Jos käyttää liian voimakkaita ihonhoitotuotteita, saattaa se saada naaman kiiltämään entistä enemmän.
- rasvanaamatypy
...kauan näitä rasvaisen ja epäpuhtaan ihon sekä sekaihon tuotteita ja eipä niistä ole apua.Nehän kuivattavat hieman ihoa ja näin kiihottavat talineritystä.Muutenkin olen havainnut,että ne ovat vähän turhan tuhtia kamaa hajusteineen ja aiheuttavat joskus ihon punoitusta ja kiristelyä,eli jossain mielessä ihoni on myös herkkä.Ajattelin siis siirtyä Erisanin tuotteisiin.Erisanin kasvovoide ei rasvoita,näin olen kuullut.Meikkaamisessa lopetin puuterin käytön ihan kokonaan.Jos naama kiiltelee,niin ylimääräinen tali on paras taputella pois kasvopaperilla.Meikkivoiteista en tiedä...olen ajatellut joskus kokeilla niitä mineraalimeikkivoiteita vai mitä ne on,jotka just sopii rasvaiselle ja epäpuhtaalle iholle.
- on loistavia!
itse sain kiillon pois lähes kokonaan lilylolon (www.lilylolo.co.uk) perfect matt- puuterilla. monta tuntia ainakin kesti ennen ku kiilsi, normaalisti alle tunnissa :P
shine away on kuulemma vielä tehokkaampaa, sitä on tulossa vasta joten en osaa sano, mut suositteluja kuullu :) - sä ostat
on loistavia! kirjoitti:
itse sain kiillon pois lähes kokonaan lilylolon (www.lilylolo.co.uk) perfect matt- puuterilla. monta tuntia ainakin kesti ennen ku kiilsi, normaalisti alle tunnissa :P
shine away on kuulemma vielä tehokkaampaa, sitä on tulossa vasta joten en osaa sano, mut suositteluja kuullu :)noita ja paljon ne maksaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648