Molemmat vastaa erikseen.Testaamme yhteensopivuutenne?;)
1.Missä?
2.Miten?
3.Häävieraita?
4.Morsiamen hääpuku saa maksaa max?
5.Häämatka?
"Virtuaalihäät " Shelter ja Aretousa
10
1627
Vastaukset
- f.n.k
Yksinäiset vanhatpiiat haluaa lukea romantiikkaa!!Ja varmaan vanhat pojatkin:)
- Ar3tousa
1) Kauppatorilla
2) Toinen päällä, toinen alla
3) Saa tulla jos maksaa 50 egee ja astiaston
4) Saa maksaa max 5000 egee
5) Honeymoon suuntautuu Malediiveille, missä uiskentelemme villeinä ja vapaina laguunissa...lopun saatte arvata- f.n.k
Vähän oudoksuu tuota vihkitoimitusta Kauppatorilla "toinen alla ja toinen päällä"..
- Ar3tousa
f.n.k kirjoitti:
Vähän oudoksuu tuota vihkitoimitusta Kauppatorilla "toinen alla ja toinen päällä"..
Ehdotuksia otetaan kyllä vastaan.
- grandera
f.n.k kirjoitti:
Etkö sinä nyt häissä ole ollut, eiköhän ihan tapoihin kuulu että "toinen alla ja toinen päällä", siis hyvä f.n.k. Ne Kädet.. Ne Kädet! Viatontahan tuo, sopinee siis kauppatorillakin, KYLLÄ! :)
- f.n.k
grandera kirjoitti:
Etkö sinä nyt häissä ole ollut, eiköhän ihan tapoihin kuulu että "toinen alla ja toinen päällä", siis hyvä f.n.k. Ne Kädet.. Ne Kädet! Viatontahan tuo, sopinee siis kauppatorillakin, KYLLÄ! :)
Visioin jotain aivan muuta.
"nolona" - grandera
f.n.k kirjoitti:
Visioin jotain aivan muuta.
"nolona"Sana sinulle, visiointi on kyllä mukavaa, vaan pahoin pelkään, että SE mistä sinä äsken visioit saattaa aiheuttaa menon...kylmään suihkuun.
Kun taas minä lämpimällä vedellä vain näitä käsiäni. Niin että f.n.k ...mars mars kylmään suihkuun! :) - f.n.k
grandera kirjoitti:
Sana sinulle, visiointi on kyllä mukavaa, vaan pahoin pelkään, että SE mistä sinä äsken visioit saattaa aiheuttaa menon...kylmään suihkuun.
Kun taas minä lämpimällä vedellä vain näitä käsiäni. Niin että f.n.k ...mars mars kylmään suihkuun! :)Tähän aikaan suihkuun.En mee.
Meen nukkumaan;) - grandera
f.n.k kirjoitti:
Eihän me ihan tällaista aloitusketjua....
Vaan taitaa lukijakunta olla taattu joten...
Kihisee taas...uteliaisuudesta! ;)
Vielä kun ollaan kiltisti niin saatetaan saada kutsukin häihin, ainakin sinä, oma kutsuni saattaa mennä naapurille, niin kuin usein ennekin! Tosin linnankutsuille tässä valmistaudun hyvissä ajoin, tälläydytty on ja telkkaristakin jo kertaalleen pölyt pyyhitty! :)
- Cleopatra^^
Toi Aretousa näyttää ihan -80 luvun rumalta rokkiämmältä. Niin ja Shelterhän on homo.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203