Nannyksi Lontooseen?

Miten?

Tietaako joku hyvia paikkoja etsia nannyn hommia Lontoosta? Itse tiedan gumtree.com:n, mutta onko muita hyvia? Kuinka vaikeeta paasta ja miten asiat kaytannossa toimii? Verot, tyo- ja asuinluvat ym? Tietaako joku?

6

911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanny

googleta myös vaikka tntmagazine, craigslist london ja familiesonline.

itse olen ollut "live-in nannyna" (omassa studio-asunnossa toki, jonka perhe siis kustansi minulle) ja en edes vuotta eli melko helposti onnistui kaikki.

• nanny

ja siis koko juttu kävi todella nopeasti, etsin perheitä ja löysin aivan mahtavan noin 2viikossa eli alle kuukaudessa olin jo lontoossa. perhe oli aivan mahtava ja olen ilolla seurannut pojan kehitystä nyt myöhemmin kun laittavat aina valokuvia eräälle sivustolle jonka avulla "kertovat" pojan kehityksestä myös nycissä asuville sukulaisille. joulun aikaan lähden käymäänkin taas heidän vieraanaan lontoossa :) suosittelen ehdottomasti lähtemään nannyksi jos vain mahdollista koulutuksen/kokemuksen puolesta - saat paljon enemmän kunnioitusta, saat keskittyä pääasiassa lastenhoitohommiin ja tietysti palkkakin on "oikeaa palkkaa" eikä aupairin taskurahaa. itselläni kävi hyvä tuuri perheen suhteen sillä ovat aivan ihania ja myös kun kustansivat minulle oman asunnon 1 zonelta (olin asunut ennen lähtöäkin suomessa jo usean vuoden ajan itsekseen eli tämä oli loistoratkaisu).

• oona

kuka saa tyoskennella nannyna?
        tai itsellani on takana 2 vuotta au pair kokemusta lasten kanssa (ekalla kerralla pienet lapset, toisella isommat) ja sitten kaikkea pienta kuten olen vetanyt seurakunnan kerhoja ja mulla on mannerheimin lastenhoitajan koulutus.
        mahtaisiko kukaan palkata minua nannyksi, koska au pairina olen tehnyt aivan samaa tyota? pitkia paivia yksin lasten kanssa, eika siis mitaan siivousta tai kotiaidin apurin hommaa.

• M.Poppanen
        oona kirjoitti:

kuka saa tyoskennella nannyna?
        tai itsellani on takana 2 vuotta au pair kokemusta lasten kanssa (ekalla kerralla pienet lapset, toisella isommat) ja sitten kaikkea pienta kuten olen vetanyt seurakunnan kerhoja ja mulla on mannerheimin lastenhoitajan koulutus.
        mahtaisiko kukaan palkata minua nannyksi, koska au pairina olen tehnyt aivan samaa tyota? pitkia paivia yksin lasten kanssa, eika siis mitaan siivousta tai kotiaidin apurin hommaa.

Se kenet otetaan nannyksi,riippuu perheesta.Itsellani on alan koulutus ja kokemusta nannyna olosta 3:n vuoden ajalta,mutta tunnen nannyja joilla ei ole alan koulutusta,mutta esim. runsaasti Au pair-kokemusta.Parin vuoden au pair kokemuksella luultavasti paasee ainakin live-in nannyksi/mother's helpiksi.Kannataa muuten kayda ensiapukurssi,se ja tyokokemus merkkaa taalla (ja varmaan muuallakin) paljon!

• nanny
        M.Poppanen kirjoitti:

Se kenet otetaan nannyksi,riippuu perheesta.Itsellani on alan koulutus ja kokemusta nannyna olosta 3:n vuoden ajalta,mutta tunnen nannyja joilla ei ole alan koulutusta,mutta esim. runsaasti Au pair-kokemusta.Parin vuoden au pair kokemuksella luultavasti paasee ainakin live-in nannyksi/mother's helpiksi.Kannataa muuten kayda ensiapukurssi,se ja tyokokemus merkkaa taalla (ja varmaan muuallakin) paljon!

siis nannyksihän pääsee perheen kautta juurikin niillä perustein, joilla kukin perhe katsoo nannyn olevan heille sopiva. eli perheiden puolelta rajat ovat melko häilyvät, 2v aupairina toiminut kuvitellakseni voi hyvinkin päästä johonkin perheeseen nannyksi. jotkin perheet puolestaan korostavat koulutusta eivätkä ota nannya jolla ei ole asianmukaiset koulutukset kunnossa. järjestöjen kautta mennessä korostetaan yleensä kokemuksen lisäksi koulutusta ja ilman sitä harva järjestö ottaakaan (tosin järjestävät itse myös koulutusta joka on selkeästi laajempaa kuin aupairien perehdytyskurssit).

omat kokemukseni ennen ensimmäistä nanny-paikkaa olivat todella laajat sekä suomesta että ulkomailta (kaikenlaista lapsiin ja opetustyöhön liittyvää) ja koulutuksen puolesta myös yliopistotasoinen alaan liittyvä koulutus puolessa välissä sekä opistotasoinen suoritettuna.

jos haluat itse itseäsi kouluttaa (ja parantaa "koulutustaustaa" sekä mahdollisuuksiasi) niin aiemminkin mainitun ensiapukurssin lisäksi hyvä uimataito ja ajokortti on aika haluttuja asioita vaikkakin meille suomalaisille melko itsestäänselvyyksiä.

• kiitos!

mikäli löydät jotain hyviä sivustoja (tai muita paikkoja/keinoja) joissa nanny-paikkoja lontoosta, olisi mukavaa jos kertoisit täällä löydöistäsi niin auttaisit samalla muita tilanteessa olevia. kiitos!

nimim. gumtreetä kolunnut nanny :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe