No, minä ja tyttöystäväni (minä 20v ja hän 18v) olemme pian olleet yhdessä vuoden. Alussa (tai kyllä yleensä vieläkin) on ollut todella kivaa ja ihanaa yhdessä. Pidän tytöstä todella ja olenkin yrittänyt panostaa suhteeseen paljon. Haluan, että hän tuntee itsensä rakastetuksi ja tietää, että haluan olla hänen kanssaan.
No nyt kuitenkin hän on paljastanut miettineensä suhdettamme. Hän on periaatteessa onnellinen ja hänestä on kivaa olla kanssani, mutta hänelle usein iskee tarve yrittää saada jotain parempaa... En haluaisi erota tästä tytöstä, mutta en haluaisi olla hänen kanssaan vain koska hän tyytyy minuun, koska parempaa ei varmaan saisi.
Tyttö joskus kuukausia sitten oli pussaillut jonkun toisen pojan kanssa humalaisena. No, annoin anteeksi. Suhteen alussa myös harrastimme seksiä mukavasti, mutta armeijan alkamise jälkeen emme ole harrastaneet sitä kertaakaan. Mieleni on tehnyt, mutta tyttö ei ikinä tunnu siltä, että hän haluaisi myös. Kun menemme nukkumaan, hän vain sulkee silmänsä. Kun suutelemme, tuntuu kuin hän haluaisi vain pussailla eikä mennä yhtään pidemmälle. Ajattelin odottaa, että hänkin haluaisi minua. En ole uskaltanut puhua tästä asiasta, mutta tänään olisi tarkoitus.
Mitä tässä oikein pitäisi tehdä kun rakastaa toista, toinenkin sanoo rakastavansa takaisin, mutta jostain syystä hänen tekee mieli yrittää saada parempaa.
Ja tähän suhteeseen olen panostanut hirveästi, ehkä liikaakin? :/ Aina kun hän on halunnut - ja olen voinut - olemme olleet yhdessä. Olen pyytänyt häntä ulos, yllättänyt lahjoilla (ruusuilla, suklaalla yms) jne. Tuntuu siltä, että jos tämä suhde kaatuu tähän, en jaksaisi enää yrittää uudestaan. Tämä olisi kolmas kerta kun minut jätetään... Joka kerta sanotaan, että vika ei ole minussa.. Niinpä niin. En jaksa enää uskoa siihen. En jaksa uskoa itseeni.
Halu parempaan..
7
941
Vastaukset
- kaikki ihan oikein
Ainoa asia missä sulla olisi parantamisen varaa on itsetunto. Usko itseesi, että kelpaat sille ihanalle tytölle sellaisena kuin olet.
Itsetunto vaan nyt kuntoon! Sanot rohkeasti miten positiivisesti ajattelet tyttöystävästäsi hänelle itselleen ja sen että haluat olla yhdessä hänen kanssaan. - voi panostaa
mutta panosta rehelliseen puheeseen ja suoruuteen. Jos nainen on aidosti sinusta kiinnostunut, hän näyttää sen kyllä. Ja sinusta kiinnostunut nainen todella ilahtuu MYÖHEMMISTÄ huomionosoituksistasi (kukat, makeiset), kun taas joku toinen näkee ne sotasaaliina - eikä hän valloitetun kansan tunteista välitä.
Selvitä siis ensin itselllesi ja toiselle tunteesi ja toisen vastaus niihin, tässä tai seuraavassa suhteessa. Sitten vasta noita muita huomionosoituksia. Muuten voit saada naisen, joka tahtoo vain ne huomionosoitukset, jää koukkuun niihin... ja sinä yksin vaikka te "seurustelisittekin". Ja toisaalta voit liian aikaisella "huomionosoittamisella" saada naisen pelkäämäön, että olet "ostamassa" häntä.
Sinä olet ikääsi nähden todella kypsä ja tulet varmasti löytämään aitoa vastakaikua naisten parissa :)
Oikaise selkäsi ja usko itseesi, sanon minäkin.
"Olen pyytänyt häntä ulos, yllättänyt lahjoilla (ruusuilla, suklaalla yms) jne. Tuntuu siltä, että jos tämä suhde kaatuu tähän, en jaksaisi enää yrittää uudestaan. Tämä olisi kolmas kerta kun minut jätetään..." - msda
Monetkaan 17vuotiaat eivät kykene rakentamaan vielä pysyvää suhdetta..siis aloitittehan vuosi sitten seurustelemaan joten tyttö oli 17 vuotias..Itse voin sanoa että en 17vuotiaana olisi kyennyt kypsään suhteeseen tai saati edes osannut kuvitella sitoutuvani johonkin sen ikäisenä..Varsinkin jos olet ollut tyttöystäväsi ensimmäinen seksikumppani, niin halu kokeilla miltä toisen kanssa seksi on..sen kokeileminen on erittäin houkuttavaa..
- Se tavallinen
Noniin, mutta kun en ollut se ensimmäinen enkä toinenkaan seksipartneri hänelle :/
- kulostaa tutulta
Olette molemat vielä nuoria joten en ihmettele että tyttöystäväsi olisi kiinnostunut tietämään mitä muuta on tarjolla, mutta jos on niin käynyt että todella on rakastunut ei nämä muut ehdokkaat kiinnosta niin paljoa että vaihtaisi sinua pois. Minun mielestä sinun vielä kannattaa yrittää, lähesty hellästi ja varovasti. En tosin varmuudella voi sanoa kun en tunne mutta jos tyttöystäväsi on ujo tai epävarma hän ei osaa lähsetyä sinua, se ei kuitenkaan tarkoita etteikö hän haluaisi sinua tai nauttisi seksistä kanssasi. Seksi voi naisesta olla ihanaa vaikkei orgasemja saisikaan, läheisyydelä on suuri merkitys.
- herrasmiehet kuten
sinä, olisivat vähän korkeammassa arvossa naisten silmissä.
Olette nuoria, kummallakaan ei paljon elämänkokemusta.
Tyttöystäväsi on varmaan saanut vireheellisen kuvan, että sinunlaisia herrasmiehiä on hänelle tarjolla joka päivä.
Eli häntä jo vähän pitkästyttää "saavutettu saalis".
Eipä tiedä vielä että teitä on harvassa.
Kiinnostus on ilmeisesti aika paljon mennyt.
Älä ota itseesi ! Jos hän haikailee muuta, et sille mitään voi.
Ei sinussa todellakaan tarvitse olla vikaa.
Joku toinen voi pitää huippuhyvänä poikaystävänä.
turha sinun o masentua, jos ei pari ensimmäistä "natsaa".
Näin se vain on.
Sitten kun tarpeeksi moni nuori nainen on "saanut turpiin" seikkailujensa seurauksena, sinulla on suuri kysyntä,
kunnon mies nousee arvoon arvaamattomaan !
Sinun päiväsi tulee !
Voit valkata itse.
- EKa
Olet vielä nuori ja koko tulevaisuus edessäsi. Vasta kolmas kerta kun ei kumppanisi sopiva ollutkaan vaan etsii jotain muuta. Älä liikaa lahjo, ei sille jatkossa tule mitään loppua, tosin lahjusten arvo vaan kasvaa. Sano Sinä jättäväsi hänet, niin näät hänen todellisen rakkauden, oliko se aitoa vai väliaikaista paremman odottelua.
Aikoinaan, vähän vanhempana kuin sinä nyt olet, minut jätettiin kolme kertaa tyttöjen taholta jopa kuukausien suhteiden päätteeksi vain siksi kun selvisi, että olen täysin absolutisti. Eivät kuulemma halunneet "sikaa säkissä", vaan olisivat ensin halunneet nähdä millainen olen kännissä.
Eipä tuo elämä heihin kuitenkaan kaatunut vaikka pahalta se silloin tuntui.
Usko sinäkin itseesi, kyllä se parempi vaihtoehto sinullekin vielä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756