on nyt syntynyt. Pitkäjänteisellä työllä.
Kokeilin kaikenmaailman dieettejä etc... Rasvattomia ja rasvaisia.
Parhaiten olen päässyt tuloksiin, kun lopetin liki kokonaan painon tarkkailun. Aloin vain syödä säännöllisesti, kaikkea "normaalia" ruokaa. Liikkua päivittäin, välillä jopa itseni pakottaen. En hirveästi edes kyttää sitä miten paljon on kaloreita ja lihottaako tou ja tuo.
Syön aamupalan, päiväruuan, iltaruuan ja iltapalan.
Joka kerralla vain sen yhden annoksen en ota koskaan lisää oli ruoka hyvää tai ei. Juon paljon nestettä ruuan päälle, niin ei tee mieli santsata, näläntunne katoaa. Samaa auttaa kun syö hitaasti.
Paino on pudonnut puolessa vuodessa noin
6 kiloa. Mikä nyt ei mahdottoman nopeaa ole, mutta helppoa, eikä tule sortumisa, kun ei liikaa pingota.
Olen kokeillut kaikkea,
3
651
Vastaukset
- Peik
Mutta näinhän se on, hitaasti hyvä tulee. Tuolla tahdillasi paino varmasti pysyykin poissa, etenkin kun olet oikeat syömistavat oppinut laihtuessasi. Ihmedieetit, atkinsit jne. auttavat kyllä pudottamaan painoa nopeasti, mutta se pudotus ei ole pysyvää, koska harvapa pystyy näiden dieettin edellyttämällä tavalla loppuelämänsä syömään.
Itse olen pudottanut lähes 20 kiloa ja aikaa tähän on kulunut kolme vuotta! Joten ei päätä huimaava tahti minullakaan. Vielä on jonkin verran pudotettavaa, mutta en koe sitä raskaana, koska uusien elämäntapojeni myötä paino putoaa itsestään. Hitaasti, mutta varmasti. Kunpa kaikki vain hoksaisivat tämän ja jättäisivät laihduttelun sikseen. Ainoa tulos on jatkuva jojoilu (kaikilla ei varmasti ole näin, mutta useilla kuitenkin) ja lopulta laihduttaminen on todella vaikeaa! Ainoa ratkaisu on elämäntapojen muutos. Poppakonsteilla ei pysyvää painonpudotusta saavuteta!- namis
Minullakin on paino pudonnut kivasti ihan vain normaali syömisellä. Elokuussa sain sen ahaa-elämyksen. Se vain harmittaa miksi en huomannut täätä jo nuorena. Koko elämä on mennyt jojoillessa. Parasta tässä on että voi syödä kaikkea normaalia ruokaa. Nälässä ei tarvitse olla eikä kitua minkään puutteessa. Olen kokeillut kymmeniä erilaisia diettejä. Kymmeniä pudotettuja kiloja jotka aina tulivat takaisin korkojen kanssa. Nyt ei ole kiire mihinkään, koko loppuelämä on aikaa.
- kaksitoista kiloa
Itselläni on tuo tahti eikä stressaa yhtään! Liikkumisen myötä vaatekoko on tippunut kolmella joten senttejä karissut huikea määrä. Syön viisi ateriaa päivässä ja välillä herkuttelen. Aloin muuten heti laihtumaan kun lopetin morkkiksen herkutteluista! Saa laihduttaja pizzaa ja karkkia ja suklaatakin syödä... kyse on siitä kuinka paljon ja kuinka usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716