Tietääkö kukaan mistä Rovaniemellä voisi vuokrata edullisesti umpikopillisen kuorma-auton? Muuttokuormaa ajatellen tilaa saisi olla noin 25-35 kuutiota
Mistä kuorma-auto vuokralle
9
2533
Vastaukset
- erkki perämerkki kolpeneelta
kovalaista
- ouluunmuuttaja
kokeilin jo, liian kallista 400 haluavat.
- kysyppäs
ouluunmuuttaja kirjoitti:
keski-lapinkuljetus
- erkki perämerkki kolpeneelta
ouluunmuuttaja kirjoitti:
tuskin halvemmalla saat autoo
- ouluunmuuttaja
kysyppäs kirjoitti:
keski-lapinkuljetus
keski-lapin liikenne on yhtäkuin m.j. matilainen ja maksaa 500 plus lastaus ja purku 30€/h
en halua muuttofirmaa vaan vuokrata pelkän auton ajan itse
- härski olet
Ostatat toisella muutaman sadantonnin kuorma-auton ja puoli-ilmaiseksi pitäis lainaan saada. heh heh.. Ajattelepas vähän jos joku pisneksenä vuokraa kalustoa. Mitenhän ne poistot rahoitetaan ilmaisajoilla? Saati mitenkähän muuttofirmojen ukkojen palkat maksetaan jos työ ei kelpaa. Annan ilmaisen neuvon: Osta kuormuri..on joulukin.
- ouluunmuuttaja
täältäkin saa näköjään epäasiallisia vastauksia, mm. transvell vuokraa 35 kuution kuorma-auton ouluun ja takaisin alle 200€ että siltä pohjalta. heillä vain sattuu olemaan kaikki varattuna tarvitsemalleni päivälle, siksi kysyin sitä täältä? siinä ei minun mielestäni ole mitään härskiä.
- epäiliä
onkohan sulla ees c korttia
- ouluunmuuttaja
epäiliä kirjoitti:
onkohan sulla ees c korttia
kyllä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849