Kirjaimellisesti:
http://www.youtube.com/watch?v=_JHTrXzZFIA
Aivan mahtava bändi!
RAMMSTEIN JYRÄÄ KAIKKI!
18
881
Vastaukset
- Kristus Leinonen
Melkein paskimpia bändejä. Pari biisiä niillä on jotka menee jotenkuten taustamusana mutta ei sitä kyllä mielellään kuuntele.
- till_
Ei vain taida tämmöinen vahva metalli olla mieleesi.
Benzin, Rosenrot, Sonne, Ich Will, Du Hast, Amerika...Aivan mahtavia biisejä.
Ja tuo Benzin-videokin on loistava :) - Kristus Leinonen
till_ kirjoitti:
Ja tuo Benzin-videokin on loistava :)Vai vahva metalli. Salli minun nauraa. Kuuntelen metallia joka on paljon VAHVEMPAA!
- c.o.b.
Kristus Leinonen kirjoitti:
Vai vahva metalli. Salli minun nauraa. Kuuntelen metallia joka on paljon VAHVEMPAA!
Sun vahvat metallis tiedetään, jotain Sonata Arcticaa ja Tarotia :)
Rammsteinia kovempaa ei olekaan.
Ota vähän bensiiiiiiiiniäää. - urpå
c.o.b. kirjoitti:
Sun vahvat metallis tiedetään, jotain Sonata Arcticaa ja Tarotia :)
Rammsteinia kovempaa ei olekaan.
Ota vähän bensiiiiiiiiniäää.herää teini todellisuuteen.. rammsteinia kovempia on
esim. pantera, hypocrisy, matti&teppo, lamb of god, anthrax, sepultura, in flames, bls, at the gates, kaija koo, soilwork, dark tranquillity, amorphis, six feet under, cannibal corpse, kake randelin, machine head, fear factory ja jopa metallica :) - Rugli
till_ kirjoitti:
Ja tuo Benzin-videokin on loistava :)Olisko herran aika perehtyä hieman syvällisemmin metalliskeneen? Rammstein nähnytkään vahvaa/raskasta metallia, haha.
- till_
Rugli kirjoitti:
Olisko herran aika perehtyä hieman syvällisemmin metalliskeneen? Rammstein nähnytkään vahvaa/raskasta metallia, haha.
Hard Rockia vai? Hah, älä nyt naurata.
Niin selvää metallia kuin olla voi.
Kuuntelepas vaikka biisit Du Hast ja Sonne, aika raskasta on. - tontza
till_ kirjoitti:
Hard Rockia vai? Hah, älä nyt naurata.
Niin selvää metallia kuin olla voi.
Kuuntelepas vaikka biisit Du Hast ja Sonne, aika raskasta on.Sitähän se. Kyllä se ainakin minun mielestäni on metallia. Ei vaan kovin "vahvaa" sellaista.
urpå kirjoitti:
herää teini todellisuuteen.. rammsteinia kovempia on
esim. pantera, hypocrisy, matti&teppo, lamb of god, anthrax, sepultura, in flames, bls, at the gates, kaija koo, soilwork, dark tranquillity, amorphis, six feet under, cannibal corpse, kake randelin, machine head, fear factory ja jopa metallica :)makunsa kullakin,Jumalauta!
- vihtamuna
Hypocrisyn Warpath jyrää sun persees..vai mitä leinonen?
Rammsteinin Mutter on yksi kaikkien aikojen parhaista cd:istä ikinä. Kyllä Rammstein ansaitsee kaikki mahdolliset kehut.
- puolueeton_
Ja aika selvää metalliahan tuo oli.
Ja video oli muuten tyylikäs.- kalvotaiteilija
Rämsteini on melkolailla tylsää
- sfgdg
Loistava biisi!
- Hamara
Saatana mitä discoPASKAA!
- bumbaa
Techno metallia Rammstein on :D lol muahahaahhaahahhaahahahahahahahahahahaaaaa.
- Transylvania ;)
No jaa-a.. Ei oo oikeastaan mun makuun. Monet muut on paljon parempia. :D
- reise, reise
Pistetään esim. tuo rammsteinin benzin vaikka novan yleisö äänestykseen ja katsotaan onko raskasta musiikkia?
Aivan mahtavaa musiikkia mun korville. Mainitkaa joku muu bändi joka laulaa omalla äidinkielellä ja on yhtä suosittu? Siis englantia lukuun ottamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760