Frasier DVD:llä?

Roz

Olisiko kenelläkään tietoa, josko jostain löytyisi Frasier-kausia DVD:llä, joissa olisi myös suomenkielinen tekstitys?

24

4188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!!!!!!!

      Samaa minäkin olen odotellut, mutta eipä taida olla vieläkään julkaistu suomenkielisillä teksteillä, valitettavasti. Mitä pitäisi tehdä jotta voisimme saada Frasierimme vihdoinkin suomeksi dvd:lle???!!!

      • vieläkään...

        Ruotsin, norjan ja tanskankielisillä teksteillä löytyy, mutta ei suomen. Huoh! Enkkuteksteilläkin pärjää ihan hyvin, esim. www.play.com issa on välillä hyviä tarjouksia kausista, n. 20 e/kpl.


    • Kummastuttaa

      Juu eihän tuostakaan sarjasta ole julkaistu kuin yksi kausi Suomitekstein. Mikä on täysin käsittämätöntä!!!!!! Miksi ihmeessä monista sarjoista julkaistaan vain pieni osa Suomeksi tekstitettynä???

      • Töllötin

        Tämä näyttää olevan tuotanto firmoille isokynnys, kun ei millään saada laatu sarjaa Suomennettua. Kaiken maailman hihhuli sarjoja on julkaistu, mutta nämä laatu sarjat ovat vain osittain Suomennettua.


      • uuii

        Niinpä. Olen itsekin kysellyt aina aika ajoin maahantuojalta julkaisusta, mutteivat ole olleet kiinnostuneita asiasta. Tuntuu kyllä käsittämättömältä, että Frasieria ei saada julkaistuksi suomeksi, kuin yksi kausi. En voi mitenkään ymmärtää tälläistä toimintaa.


    • Gook

      Toivokaa sarjan julkaisua vaikka VL-medialta. Luulisi kiinnostuksen auttavan heitä tekemään järkeviä päätöksiä tämän mainion sarjan suhteen.

      • Anonyymi

        Vl ei ole julkaissut sarjaa, vaan Paramount. Sinne vaan viestiejä, jos vaikka siellä ymmärtäisi joku ymmärtäisi tehdä asian eteen jotain.


    • kljdfljsljdsf
      • Anonyymi

        Niin jenkeissä, Suomeen sarja tulee kuitenkin jälkijunalla, jos ollenkaan. Toivotaan kuitenkin, että uusi tuleminen toisi mukanaan Suomi tekstein julkaisut aiemmista sarjoista.


    • 53685479

      Samaa olen itse miettinyt. Hyvät jutut voi katsoa 1001 kertaa.
      TV-sarja Elliotin sisarukset 20 osainen jäi joskus vaille tekstitystä tallenteissa.Ranskaa en hyvin osaa. Pääroolissa Eugenie, Gloria ja Lauretta sekä Nato. Löytyykö mistään?

    • 53685479

      Jollekin jota asia vielä kiinnostaa
      Frasier suomenkielellä CDON.com:sta.

      • Anonyymi

        Niin vain kutos kausi, muut menevät enkuksi.


    • Anonyymi

      Tulisipa vielä telkkarista. Kaikki jaksot.

    • Anonyymi

      Harmillisesti Frasieria ei tehdä suomitekstein, kun se pyörii koko ajan tuolla maksu kanavilla, mutta enpä viitsi sen takia maksukanavaa ottaa, kun siellä ei muut järkevää ole. Frasier tytyisi ehdottomasti saada dvd:ksi ja suomen kielellä.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Tässä ei ajatella nenää pidemmälle, vaikea uskoa että on suomalaiset liikemiehet tämän takana, tässä täytyy olla jopa pahantahtoisuutta takana. Miksi nimenomaan suomeksi ei saa hyviä kysyttyjä sarjoja, mutta kaikenlainen roska tulee läpi suomeksi? Ja kaikki muut saavat omalla kielellään sarjat ostettavaksi?


    • En tiedä mistä Frasierin sairi DVD:llä, mutta oli aikoinaan yks mun lempisarjoja.

      • Anonyymi

        Ostaisin heti, jos boxi suomi tekstein kauppoihin ilmestyisi. Frasier on paras sarja mitä tiedän. Kumpa nämä pari onnetonta Suomessa toimivaa julkaisufirmaa tajuaisivat tämän sarjan arvon ja julkaisivat sen, eikä vain näitä ikuisia uusinta painoksia, jo moneen kertaan julkaisuista leffoista ja sarjoista.


    • Anonyymi

      On se vaan käsittämätöntä, ettei Frasierista saada Dvd tai Blu-ray julkaisua Suomen kielisellä tekstityksellä aikaiseksi.
      Tuntuu noilla maksukanavilla olevan aikamoinen valta, kun heillä on yksin oikeus sarjan lähettämiseen ja ehkä siksi levyllekään sarjaa ei saada.
      Ostaisin boxin oitis, kun sellainen kauppaan tulisi.

    • Anonyymi

      Mä ostaisin heti Frasierin jos saisi suomeksi kaikki kaudet

    • Anonyymi

      Viaplaysta voi katsoa kaikki kaudet suomenkielisellä tekstityksellä

      • Anonyymi

        12€/kk. Mielummin ostaisin sarjan itselleni kerta kustannuksella. Toivottavasti Frasieristä lähtee uudet tuotannot käyntiin ja samalla tehtäisiin kansainväliset julkaisut vanhemmista kin Frasiereistä levylle asti.


    • Anonyymi

      Iso valta on maksukanavilla, Freiseriäkään ei saada levy muotoon. koska sarjaa lähetetään maksukanavilla. Tähän samaan joukkoon kuuluu myös, Star wars Rebelsin animaatio sarjat, niistäkin on vain kaksi ensimmäistä kautta suomitekstein, ja loppuihin ei ole tekstejä saatu maksukanavien vallan vuoksi. Samoin on Sodan tuulten laita, puhumattakaan Lovejoy sarjasta.

    • Anonyymi

      Frasier suomitekstillä Nelosen Ruutu palvelussa. Valitse Kanavat ja Pluto Tv. Koko ajan pukkaa suoratoistona ja maksutta.

    • Anonyymi

      Frasierin uusversio Sky Showtime-palvelussa Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      782
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    Aihe