kertookapa naiset miksi olette itseänne reilusti itseänne vanhemman miehen kanssa?
eikö teitä ällötä olla sängyssäkin paljon vanhemman miehen kanssa?kuin olisi isän kanssa?yök..
aika lyhytnäköistä oloa..
jos mies on 15.v vanhempi ja miehet kuolee keskimäärin 7v ennen naisia,nainen joutuu olemaan 22v leski..surullista.siksi vanhainkodit ovat täynä vanhoja yksin jääneitä naisia.
kannattaa siis ottaa tuore ainakin 7v nuorenpi mies..hah hah..
15.v ikäeroa mieheen
17
3626
Vastaukset
- Toisinpäin
että naisilta loppuvat sukupuoliset halut vaihdevuosiin 40-50 vuotiaana. Miehellä jatkuu sukupuoinen halu ja jos ei ole ryyppymies, kykykin pitkälle yli 70:n, -Itse tiedän yhden isäksi tulleen 83-vuotiaan. Mitä iloa hänelle olisi ollut 60 vuotiaasta kuivuneesta mummosta? Lapset taas saavat rautaiset perintötekijät.
Luultavasti jotkut naiset ovat niin fiksuja, että asettavat lastensa tulevat, perintötekijöistä riippuvat kyvyt etusijalle miesvalintoja tehdessään. Miehen todelliset kyvyt kun tulevat osoitetuiksi vasta koko uran mittaan. Prätkäjengistä on on paha valita suurmiesaineksia.
Muistaakseni Arvo Yppö oli isäksi tullessaan päälle 70 ja Adolf Ehnroth samoin ikämiessarjaa.
Mutta poika seuraa kunniakkaasti isänsä uraa.
No, muutamat naiset valitsevat lastensa isän muiden kuin henkisten kykyjen perusteella. Sääli lapsia. Mutta saavahat samanlaiset kuin äitinsä.- pomppas
Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että naisen sukupuoliset halut loppuvat vaihdevuosiin???
Ei todellakaan pidä paikkaansa, eikä sovi yleistää. - nainen yli 40v puolesta
ei ne naisten halut mihinkään katoa 40 ikävuoden jälkeen,kaikkea te parikymppiset naiset kanssa alistutte uskomaan!halut ei katoa,vaikka ei enää siinä iässä useinkaan äidiksi ryhdytä.
kyllä ne miestenkin sperman laadut heikkenee 40 ikävuoden jälkeen,vaikkei halut..
säälittävää se on jos isäksi ryhtyy 70 vuotiaana ja on 85v kun lapsensa on 15v murrosikänen..hyvin jaksaa varmaan kasvattaa vanhainkodista käsin..
alkuperäinen kirjoittaja tuskin tarkoitti että 25v naisen olisi paras olla 18v kanssa.
vaan 25v ja 40v mies ällöttää..
mielsetäni paras on että mies on 5v naista vanhempi.sillon ollaan samalla aaltopituudella.eikä mies tunnu isältä,vaan aikuisemmalta ja fiksummalta kuin nuoremmat.. - naisella ei
Miehillä alkaa lähes kaikilla olla erektio-ongelma 50-vuotiaana, mutta naisen seksuaalisuus on huipussaan 40-vuoden jälkeen. Siksi naisten pitäisikin ottaa itseään nuorempia miehiä, joilla ei erektio-ongelmaa vielä ole.
Henkiset kyvyt eivät liity ihmisen ikään. Älykkö voi kuolla vaikka kuinka nuorena, jos ei pidä terveydestään huolta tai kuolee tapaturmaisesti.
Elämässä ei tärkeintä ole pitkä ikä, joten rautaiset perintötekijät eivät tarkoita pitkää ikää. Voi sairastaa koko pitkän ikänsä. Miehen kykyjä ei mitata uralla, vaan kyvyt ovat henkisellä puolella. Älykkyyden, hyvät käytöstavat, toisten huomioonottavaisuuden ja suvaitsevuuden näkee jo nuorena. Myös hyvän ulkonäön näkee parhaiten nuorena.
Lapsen etu on, että isä ei ole uraihminen, vaan on kotona ja jaksaa kasvattaa lapsiaan. Sillä tavalla saadaan tasapainoisia lapsia.
- snadi
Valitsisinko itseäni nuoremman, jonka kasvukipuja ja matkaa aikuisuuteen joutuisin seuraamaan ja ehkä ohjaamaankin? Vaiko vanhemman ja aikuistuneen, joka osaa tarjota naiselleen tasapainoisen suhteen? Kyllä valitsen jälkimmäisen, vaikka se yhteiselo sitten jäisikin lyhyemmäksi sieltä elämän loppupäästä. Ei se määrä vaan se laatu!
Sitä paitsi, harvemmat miehet ryhtyvät isäksi alle kaksikymppisinä, joten tuo ajatelma "isän kanssa sängyssä" jotenkin onnahtaa. - Ninni__
Vanhemmilla miehillä vain tuntuu usein olevan jo elämä järjestyksessä, ei enää sellaista tarvetta seikkailla ja sinkoilla kuin parikymppisillä pojan alulla. Elämänkokemusta myös ja mielenkiintoisemmat keskustelunaiheet kuin perjantain biletys ja autoremppa. Kyllä niistä kauniista nuorista pojistakin tulee vanhoja ja ryppyisiä. Ei kaunis ulkokuori pitkään lämmitä.
- kommentoida...
eikö se ole enää rakkaus mikä ratkaisee, ilmeisesti ei vaan kylmä laskelmointi...
- Taisitpa
osua asian ytimeen!
- yleismies.
En tiedä millaisissa porukoissa liikutte, jos kaikki nuoret miehet siellä vaan soheltavat. Eikä heidän kanssaan pysty keskustelemaan järkevästi? Oletteko jotain teinipissiksiä itse? Oman kokemukseni mukaan juuri naiset eivät osaa/halua keskustella mitenkään erityisen syvällisesti. Tämä näin niinkuin yleisenä havaintona.
Jos nuorten naisten täytyy tyytyä huomattavasti vanhempaan mieheen, niin jotain on elämässä mennyt pilalle. Älkääkä nyt tulko setämiehet tänne provoilemaan munienne pituudella tai kokemuksellanne. Teette itsenne muuten vieläkin naurettavemmiksi :)- Mulla kokemusta
sekä nuoremmista miehistä että vanhemmista ja ihan sama onpa kumpaa tahansa, jos on eri aaltopituudella kokonaisuudessaan.
Lapsekas voi olla iästä huolimatta, mutta se ei tee ketään tyhmäksi tai keskustelutaidottomaksi ja lapsellisuutta on montaa lajia.
Olen nainen 36 v ja takuulla lapsellinen, joissakin asioissa. Se ei silti vähennä älykkyysosamäärääni, johon sisältyy myös sosiaalinen älykkyys. Elämä opettaa ja se on jokaisella omansa!
- ikäero 15 v.
Pieni käytännön kokemus ikäerosta. Olen mies joka juuri jäi kieltämättättä kiinnostavasta ja kannustavasta työstä eläkeelle, vähän yli 65- vuotiaana. Olisin kyllä halusta jatkanut pitempään.
Mutta vaimoni, 50 v., moninaiset vaivat huomioonottaen, oli järkevämpää jäädä eläkkeelle.
Kaikenkaikkiaan elämämme on muuten ollut hyvin tasapainoista kaikinpuolin. Ei vähiten rakkauseläman suhteen. Olen kyllä ymmärtäväisesti pystynyt suhtautumaan hänen muutoksiinsa viime vuosien aikana.
Oman kokemukseni perusteella tämä ikäero ei ole ollut mikään ongelma. Tietysti olisi hyvä, jos vaimoni olisi ollut viisikin vuotta nuorempi, että tahti sukupuolisessa kehityksessä olisi vastannut
paremmin nykyistä tilannetta molempien tarpeissa. - ihastunut 20vuotta vanhempaan
No ei tunnu, että olisi isän kanssa sängyssä.. Nyt en todellakaan halua yleistää, mutta pakko sanoa, että kun noita nuorempia miehiä on seurannu, niin mulle on tullut sellanen olo, "että jos mä ton kanssa seurustelisin: mä olisin se mies siinä suhteessa." Tai sit joku 20v. mies jolla on viä äänenmurros, yrittää tulla kehittään jotain juttua niin ei kiitos..
Vanhemmilla miehillä on monesti elämä jo tasapainossa (tai sillä vanhemmella miehellä ketä minä olen katsellut, tässäkään ei voi mitenkään yleistää)ja he ovat kasvaneet sen tietyn vaiheen ohi, mitä en jaksaisi katsoa :D en haluaisi kuulostaa näin negatiiviselta, kun nyt kuulostan, mut asia on vain näin :) Ja jotenkin tämän "mun" vanhemman miehen takaa löytyy ihanan herkkä ja hellä yksilö :) Ja en nyt väitä, etteikö nuoremmistakin löytyisi tällaista piirrettä. Mut jotenkin vanhemmat miehet ovat vaan niin sulosia, ei voi tietää mikä siinä on.. Mutta löytyy sieltä vanhemmista miehistä tosi paljon semmoisia yksilöitä, jotka sitten ällöttäisivätkin.. mutta samoinhan sitä ajatellaan nuoremmistakin.. - ....
..olen itse 31 ja ihastunut hullun lailla 15 vuotta vanhempaan mieheen..ja olen vielä päättänyt hänet saada..jossain vaiheessa hän ainakin oli kiinnostunut..ei ikä ole kuin numeroita..revi siitä.
- Vanhassa vara
Iän mukana tulee tiettyjä ongelmia - ei kuitenkaan seksiin liittyviä. Seksi senkus paranee.
Harmittaa hirvittävästi, kun joutuu käyttämään lukulaseja. Kun on 50 vuotta elänyt ilman kakkuloita, niin risoo kantaa nenällään jotain.
Sitetn taas ihmettelee niitä, jotka lähtevät tässä iässä toiselle kierrokselle. Nuoret naiset eivät kiinnosta. Niillä on kuitenkin jonkun asteen vauvakuume. Ei kuulkaa, kun on puoli vuosistaa elänyt, ei enää halua "pampersin" vaihtoon. - Minäpävaan..
Vanhassa vara kirjoitti:
Iän mukana tulee tiettyjä ongelmia - ei kuitenkaan seksiin liittyviä. Seksi senkus paranee.
Harmittaa hirvittävästi, kun joutuu käyttämään lukulaseja. Kun on 50 vuotta elänyt ilman kakkuloita, niin risoo kantaa nenällään jotain.
Sitetn taas ihmettelee niitä, jotka lähtevät tässä iässä toiselle kierrokselle. Nuoret naiset eivät kiinnosta. Niillä on kuitenkin jonkun asteen vauvakuume. Ei kuulkaa, kun on puoli vuosistaa elänyt, ei enää halua "pampersin" vaihtoon.eipä ole kaikilla nuorilla vauva kuumetta, että älä nyt ennakkoluuloihin tössää..
- yyyyyy
Naiset pitävät vanhemmista miehistä ihan samasta syystä kuin miehet nuoremmista naisista, eli koska luontaiset vietit niin sanovat. Vanhempi mies tarjoaa naiselle "turvallisuutta ja vakautta", jota nuorempi mies ei välttämättä pysty tarjoamaan. Ja mieshän on sukukypsä lähes koko ikänsä, eli lisääntymisen kannalta miehen ikä on melko yhdentekevä.
Miehet taas syttyvät luontaisesti nuorista naisista, jotka ovat sukukypsyytensä kliimaksissa. - kun.
nuoria miehiä ei kiinnosta seurustella, pelkästään seikkailla. Vanhemmat miehet taas haluavat seurustella vakavasti, niin ei ole muuta vaihtoehtoa. Itselläni on ollut jopa itseäni 1,5 vuotta nuorempi poikaystävä, mutta kun hän sai tietää iästäni, niin hän alkoi pilkkaamaan ikääni. Kumpikaan ei tiennyt toisen ikää etukäteen ja olen nuorekas ulkonäöltäni. Tunsin, että hän ei pystynyt minua arvostamaan, koska olin häntä vanhempi. Sen jälkeen ei ole oikein kiinnostanut nuoremmat lapselliset miehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027