Olen 44 vuotias terve mies.
Olen ollut nykyisen elämänkumppanin kanssa yhdessä
23 vuotta. Naimisissakin jo kohta 20 vuotta.
Nyt en anää jaksa. Vaimo on turvonnut kuin
pullataikina. Itse painan nyt 100 kiloa. Olen melkein 190 cm pitkä. Tunnen itseni läskiksi.
Vaimo on 25 senttiä lyhyenpi ja painaa enemmän kuin minä. Olen innostanut ja kannustanut "painonhallintaan" vuosien varrella. Ei mitään vaikutusta.
Vaimon iltaohjelma on tämä: unet töiden jälkeen 2-3 h, ruokaa, iltapala muille (itse ei syö), telkkarin katsomista loputtomiin, nukkumaan ja aamulla aikaisin syömään oma aamupala 6.30.
Voitte kuvitella mikä määrä keskustelua syntyy tällaisen elämäntavan ja -näkemyksen omaavan ihmisen kanssa.
Pystyn seksiin enää humalassa.
Mitäkö tekisin?
Vedän itteni timmiin kuntoon ja alan laittaa hyvää ruokaa. Tätä jatkuu muutama kuukausi. Katsotaan mitä tapahtuu?
iso kiva poika
Missä on romantiikka
4
1008
Vastaukset
- jos siltä tuntuu
No kun tuon teet, niin voit vapaasti lähteä katselemaan naismarkkinoille, jos sulla ei alko-ongelmaa niin luultavimmin löydät mitä pikimmin itsellesi kauniin ja viehkeän kumppanin!
- Oletko
yrittänyt keskustella asiasta suoraan ja rehellisesti kuitenkaan syyttämättä toista?
Suosittelen että istutat vaimosi sohvalle ja kerrot hänelle rehellisesti tuntemuksistasi. Kannattaa kuitenkin miettiä vähän etukäteen miten asioita ilmaiset, sillä vaimosi itsetunto ei luultavasti ole kovinkaan vahvoilla ja hän saattaa helposti ottaa puolustavan kannan.
Kerro siis hänelle rehellisesti, miltä sinusta tuntuu ja kysy sitten mitä mieltä hän on asiasta. Viestistäsi päätellen yhteiselämänne on muuttunut pelkäksi "tylsäksi" arjeksi, josta puuttu virikkeet. Yrittäkää yhdessä rauhallisen ja rehellisen keskustelun avulla löytää arkeenne jotakin virikkeitä, niin ehkä se vaimosikin herää vähän miettimään omaa osuuttaan. - Etkös muka tiennyt?
Nainen alkaa lihoa heti avioliiton jälkeen ja parin - kolmen tenavan jälkeen on jo melkoinen tursake, koska mies ei voi erota ilman hirveitä elareita. Älkää koskaan menkö naimisiin!
- Kukkis1010
Elämä on , aletaanko yhdessä vetään stimmiin kuntoon, en ole kyllä pahasti ylipainoinen, mutta kukapa olisi itseenä tyytyväinen.
Olen ruoka-alan ammattilainen ja osaa tehdä hyvää, mutta myös terveellisesti.
Mulla 13 vuoden liitto ja mies haluaa muuttaa pois, ei ole koskaan pystynyt vakiintumaan
Oletko mistä vai kaukaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362