Minulla on yksi LP-levy, josta pidän tosi paljon mutta ei enää levystoitinta. Olen kysellyt musiikkiliikkeestäkin mahdollisuutta saada tilattua levyä cd:nä jostain mutta ei onnistu.
Missä Kemi-Tornio alueella voisi teettää LP:stä cd:n?
LP-levy cd:lle
8
1028
Vastaukset
- heräsi
Mistähän levystä on kyse?
- jöö
Kuka vain, jolta vinyylisoitin voi sen koneellaan tallentaa (44.1kHz/16bit wav) ja siitäpä sitten vaan polttaa rompulle.
- Lain lukenut
Jos tarkoitat "missä firmassa", niin toivottavasti ei missään. Sävelteoksen kopion teettäminen toisella on nimittäin laitonta.
Yksityiseen käyttöön sen sijaan voi LP:stä kopion valmistaa.Yksityiseksi käytöksi lasketaan sekin, jos kaverisi sen sinulle tekee. Tekniikkapuoli tuli edellisessä viestissä.
Niin tosiaankin, mikä levy on kyseessä?- tarkoitus
Minulla ei ole sellaista kaveria, joka osaisi minulle levyn tehdä, siki täällä kyselen. Jos se on laitonta niin täytyy sitten jättää haave levyä kuunnella vielä joskus.
Levyn nimi on;
Alkuperäinen musiikki elokuvasta: "Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen.- tabor uhodit v nebo"
Valmistetu Suomessa 1977. Kaiverrus,matrisointi ja puristus
Lejos Oy/Finnvox-studiot Helsinki
- Huhhahhei
ihan kotonakin, jos löytyy vinyylisoitin ja polttavalla romppuasemalla varustettu matolaatikko. Google tietää kertoa myös kivoista pikku apuohjelmista kyseiseen operaatioon, tosin lontooksi, mutta sitähän osaavat kaikki... vai.
http://www.delback.co.uk/lp-cdr.htm - Darlo
Kun lp siirretään Cd:lle tarvitaan jokin laite tekemään RIAA-korjaus. Joko levysoitin kytketään vahvistimen Phono-liitäntään tai käytetään erillistä RIAA-korjainta. Vasta sitten ääni johdetaan tietokoneelle. Musiikin äänityksessä yksinkertaisin käyttämäni ohjelma on Audiograbber. Se on sitä paitsi ilmainen. Syntyneet Wav-tiedostot voi sitten siistiä jollain äänenkäsittelyohjelmalla. Wah-tiedostot poltetaan rompulle musiikkina ja poltto-ohjelma muuttaa tiedostot CD-soittimen ymmärtämään muotoon.
Muuten, yksi tapa kuulla tuota musiikkia olisi ostaa Elokuva DVD:nä. - piste net
Olen löytänyt paljon vanhoja levyjä myynnissä huuto.netistä. Kokeile ensin sitä. Löytyy paljon jopa 70 lukua ja samoin 80 lukua CD:nä.
- vihjeestä!
Kiitos vihjeestä! Huutonetissä oli myytävänä elokuva DVD:nä eli siitähän se musiikkikin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938