Osaisiko kukaan kertoa tarkalleen, että miten sitä irtopuuteria käytetään ja pistetään kasvoihin? Kun irtopuuterin käyttö tuntuu vain niin vaikealta.
Miten IRTOPUUTERIA laitetaan?
7
6479
Vastaukset
- gambioke
Ehkä löydät täältä vinkkejä?
http://www.itubiodyn.fi/drhauschka/index.php?option=com_content&task=view&id=141&Itemid=187 - puuterivipan
kun linkkiä klikkaamalla näkyy kuvassa. irtopuuteria kannattaa laittaa esim. kädelle ensin ja ottaa siitä vippaan. Painele vipalla kevyesti eri puolille kasvoja lopulta käyden jokainen osa läpi (paitsi jos haluat puuteroida vain t-alueen). Tarvittavan määrän huomaat luultavasti itse ajan kuluessa, mutta liikaa ei kannata laittaa. Irtopuuteriahan laitetaan meikkivoiteen jälkeen ja päivän mittaan käytetään kivipuuteria.
- leenis
Kun sanoit, että irtopuuteria kannattaa laittaa esim. kädelle ja siitä ottaa vippaa, niin tarkoitatko kämmenelle vai kämmenselälle? Painetaanko siitä sitä puuteria siihen vippaan ja sitten vain kasvoille? Laitetaanko sitten ylimääräinen puuteri takaisin kippaan, vai?
- .............
leenis kirjoitti:
Kun sanoit, että irtopuuteria kannattaa laittaa esim. kädelle ja siitä ottaa vippaa, niin tarkoitatko kämmenelle vai kämmenselälle? Painetaanko siitä sitä puuteria siihen vippaan ja sitten vain kasvoille? Laitetaanko sitten ylimääräinen puuteri takaisin kippaan, vai?
mulla on käytössä lumenen irtopuuteri ja se on mielestäni hyvä. siinä mukana tulee tollanen vippa. mä teen sen niin että kaadan sitä puuteria siihen puuterirasian kanteen ensin vähäsen(tarvittaessa enemmän) ja sitten painan vipan siihen puuteriin ja sit kämmeneen siis sisäkämmeneen ;) ja pyörittelen sitä vippaa jonka seurauksena se puuteri leviää hyvin siihen vippaan ja sit painelen kasvoille. tajusiks :)
- laitetaan
............. kirjoitti:
mulla on käytössä lumenen irtopuuteri ja se on mielestäni hyvä. siinä mukana tulee tollanen vippa. mä teen sen niin että kaadan sitä puuteria siihen puuterirasian kanteen ensin vähäsen(tarvittaessa enemmän) ja sitten painan vipan siihen puuteriin ja sit kämmeneen siis sisäkämmeneen ;) ja pyörittelen sitä vippaa jonka seurauksena se puuteri leviää hyvin siihen vippaan ja sit painelen kasvoille. tajusiks :)
kasvoille 'rullaten' ja kevyesti painaen.
Itselläni iso grimasin purkki jossa
käytän samettivipan, hieron kädelle jolloin
leviää vippaan tasaiseti ja hieman lämpenee.
Levitys ja ylimääräiset pois isolla
puuterisiveltimellä.
Jos kasvot jää jauhoisiksi, käytä käsiäsi
kasvoilla jolloin puuteri lämpeää ja
väri tasoittuu luonnollisemman näköiseksi. - pysyy siinä paremmin
leenis kirjoitti:
mutta muista laittaa puhtaalle kämmenelle. hygieniasyistä ei kannata kipata puuteria takaisin purkkiin -opit kyllä ottamaan sitä sopivan määrän. Irtopuuterit on lisäksi aika riittoisia -toi grimas on varmasti hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvä. Lumenesta en sanois niin. Itse suosin Lancomea.
Puuteria otetaan kevyesti vippaan ja painellaan tosi kevyesti kasvoille -ei haittaa vaikka johonkin kohtaan menisi enemmän, se tasoittuu kun käyt koko kasvot läpi -kannattaa siis painella esim. ensin toiselle poskipäälle ja sitten toiselle ja leukaan, otsalle, nenälle ja alkaa sitten vasta tasoittelemaan.
Toivottavasti ymmärrät tästä sepostuksesta jotain!
Hei -käyppäs kokeileen löydätkö yhteishyva.com sivuilta nivean meikkivinkeistä videota irtopuuterin levittämiselle!
- ns transparent
eli läpikuultava, silloin ei tule liian puuteroitua tai nukkemaista vaikutelmaa, eikä puuterin sävy muuta meikkivoiteen sävyä.
Itse olen käyttänyt jo 20 vuoden ajan Lancomen irtopuuteria, rasia on aika iso mutta helppokäyttöinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275