MIKSI ennen seksiä...?

nainen.

Miksi pitäisi ennen seksiä olla jotain ihme "kynttiläbisnestä" tai "kutumusiikkia" tai "jotain ällöttävää silmiin tuijottelua" jne...?

Miksi ei voida vain PANNA?

11

1585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b-rappu kunniaan

Mikä estää? Ei muuta kuin kyrpää huoraan. Höh.

• Tyttis79

siksi, kun mä sanoin niin pari viestiä alempana ;) :)

• Kunniallinen nainen paras on

Kuinka monen eri miehen panema olet? Menet naimisiin joskus ja miehesi panee sua monen eri miehen panemaa naista. Mulle kelpaa vain neitsyt.

• ''''''''''''''''''''''''

Mulle kelpaa vain neitsyt. "

kirjoitti joku homo.

• neitsyt?

Vaadi toiselta sitä mitä itse olet?

• Oikea Suora
        neitsyt? kirjoitti:

Vaadi toiselta sitä mitä itse olet?

Mieheltä ei voi vaatia poikuutta koska miehen seksuaalinen koskemattomuus on vaikeampaa kuin naisilla, siksi naiset mm. käyttävät miestä taloudellisesti hyväksi ja tienaavat huorina rahaa joko suoraan oikeana huorana tai epäsuoraan varakkaan miehen valitsemalla ja ajanoloon rahastamalla. Ei mies olisi naisen kanssa jos naisella ei olisi pimppiä mitä tuntuu hyvältä nylkyttää.

Naiselta voi vaatia koskemattomuutta koska heillä ei ole yhtä voimakasta seksuaalista tarvetta kuin miehillä.

• Vasen koukku mieheltä
        Oikea Suora kirjoitti:

Mieheltä ei voi vaatia poikuutta koska miehen seksuaalinen koskemattomuus on vaikeampaa kuin naisilla, siksi naiset mm. käyttävät miestä taloudellisesti hyväksi ja tienaavat huorina rahaa joko suoraan oikeana huorana tai epäsuoraan varakkaan miehen valitsemalla ja ajanoloon rahastamalla. Ei mies olisi naisen kanssa jos naisella ei olisi pimppiä mitä tuntuu hyvältä nylkyttää.

Naiselta voi vaatia koskemattomuutta koska heillä ei ole yhtä voimakasta seksuaalista tarvetta kuin miehillä.

mies ei ole kuin vellihousu, ellei kykene halujaan hillitsemään. Sinussa ei ole ainesta kuin *pääksi. Pelailet samoja pelejä kuten naisetkin. Provosi onnistui!

• muuta. Ne on varmaan nää helvetin amatöörit jotka ei osaa naida (toisin sanoen eivät saa tai saa toista saamaan) joiden on sit pakko kompensoida puutteellisia kykyjään kaiken maailman muilla ihme kikkailuilla jottei seksi muuttuis aivan totaalisesti pelkäksi pakkopullaksi ja velvollisuudeksi.

• rotunainen

Kyllä minä ainakin haluan virittäytyä tunnelmaan ja haluan suhteeseen sitä romantiikkaa ainakin joskus. Aina ei kerta kaikkiaan kerkiä tai sitten on niin kova halu, että kutumusiikki, syvällinen keskustelu, hyvän ruuan, viinin ja kynttilä illallinen jää väliin. Pitää sitä vähän huomioida jollain tavalla, että mä sytyn. Ihmisiä sitä ollaan eikä mitään koneita.

• alk.

Puhu omasta puolestasi.

• jeejee83

Ihmiset pitävät erilaisista asioista. Toiset tykkää siitä mitä kutsut kutumusiikiksi jne. ja toiset tykkää vaan panna. Toiset tykkää taas siltä väliltä.

Joikainen pitäköön siitä mistä pitää.

Hanki itsellesi sellainen partneri jotka tykkää sinun tavastasi niin sun ongelmas poistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe