Onko kenelläkään tietoa, mistä lötyy koon 65E rintsikoita, edullisia sellaisia? olen jo kylläkin luopunut toivosta, en usko löytäväni, käytän sitten yleensä kokoa 70D, jonka ympärys on liian iso..
65E rintsikoita?
6
2855
Vastaukset
- Ruusu G
65 ympärys ei yleensä kuulu ihan joka puodin perusvalikoimiin, ei edes kaikilla asiallisilla liiviliikkeillä. Et anna mitään ilmansuuntaa, joten on vaikea antaa mitään kauhean hyviä vinkkejä. Ymmärrät varmaan että liivitilanteesi riippuu aika paljon siitä, oletko fyysisesti Ilomantsissa vai Töölössä.
Huonoja uutisia on myös se, että ainakin minun havaintojeni mukaan yhdistelmä ympärys 65 ja halpa eivät Suomessa kohtaa. Ja vielä E-kuppi päälle...anteeksi, siskoseni, mutta alle 50€ et todennäköisesti selviä.
Helsingissä 65E-65G:tä olen nähnyt mm. Funky Ladyssa Fredalla ja Le Slipissä Annankadulla. Kumpikin myy ns. huipputavaraa. Hyviä merkkejä ovat mm. Marie Jo, Aubade, PrimaDonna, Lejaby. Käväisin myös Changessa, joka on uusi, Lindex-laatua keitraava puoti. Hinnat ovat myös huomattavasti halvemmat kuin näillä oikeilla liiviliikkeillä, mutta laatu myös vastaavasti huonompi. Tahtoo siis sanoa, että ympärykset ovat kovasti venyvät ja pehmeät ( 70 vastasi enemmän 75:ttä)ja kupit olivat kovin pienet. En mahtunut Changen 70H:hon, vaikka PrimaDonna-kokoni on taas ahkeran punttistreenin ansiosta tippunut F1/2:een. :D Sinulle sieltä todennäköisesti kuitenkin löytyisi hyvännäköiset ja sopivat liivit. Asiassa on vain kaksi muttaa: 1) Häveten tunnustan, etten huomannut katsoa, oliko siellä 65:sta 2) Jos siis olet Ilomatsista, tulee halvemmille liiveille bensoineen hintaa enemmän kuin Marie Jon koko setille sukkanauhoineen kaikkineen. Itäsuomalaiset ohjaisin siis mielummin Lappeenrantaan, siellä on asiallinen putiikki, josta olen itsekin ostanut ja kokoja löytyi joka lähtöön.- Change
Kyllä Changessa on liivejä 65 ympäryksillä, kävin itse ko. liikkeessä pari viikkoa sitten, ellei niitä nyt sitten sen jälkeen ole myyty loppuun... Ongelma tosiaan on se, että ympärykset on niin venyvää materiaalia, että itsekkin yleensä 70 ympärystä käyttävänä jouduin ottamaan 65, eli jos normaalisti joutuu käyttämään 65, voi olla että Changen 65 on vähän väljä. Kupit ei minun mielestäni olleet mitenkään pienet, ihan tavallisen kokoiset, minusta PrimaDonnalla nimenomaan on todella suuret kupit, en ole millään muulla liivimerkillä törmännyt yhtä suuriin kuppeihin. Ei edes saman valmistajan MarieJolla ole niin suuret kupit. Kokoerot voi tosin kait olla kiinni mallistakin.
- Melkein kohtalotoveri
Mene huuto.nettiin, ja hae sellaisen myyjän kuin asofia myytäviä tuotteita. Hänellä myynnissä isoja liivejä myös pienillä ympäryksillä. Ja laadukkaita.
- hali-016
Halilta löytyy kaikkia kuppikokoja alkaen 70cm, ja tilauksesta pienemmilläkin (jopa 50) ympäryksellä.
eivätkä ole venyvaa materiaalia, vaan säilyttävät kuosinsa pesusta toiseen, koneessakin.
http://www.hali.dk - mini me
Tosiaankin, iso kiitos kaikille vastanneille!! Tosi hyviä vinkkejä, mutta kuten Ruusu G tiedusteli, asun pohjanmaalla, lähellä Seinäjokea. Eli ainoa vaihtoehto on, näin aluksi, tilata netistä kunnes pääsen ihan paikan päälle. Mutta mukava kuulla, etten olekkaan ihan yksin ongelmani kanssa! Olisi mukava kuulla, oletteko myös lyhyitäkin, kuten itse olen? (157cm) Hyvää Joulua kaikille mineille!!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664312TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2971755Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221506- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394