Naiset turvautuu henkiseen väkivaltaan. Halpamaista.
Miehet lyö nyrkillä
8
766
Vastaukset
- fyysinen pahoinpitely
Mikä siinä on halpamaista ? Naisilla on yleensä vähemmän fyyissiä voimia kuin miehillä, joten "ottelut" eivät ole tasaveroisia.
- Sitä paitsi
miehet käyttää henkistä väkivaltaa siinä missä naisetkin. Onko se miehen käyttämänä vain taas kerran jotenkin hyväksyttävämpää?
Ihan niin kuin nyrkkien käyttökin tuntuu olevan. Kamalaa siitä tulee vasta kun nyrkinheiluttaja onkin nainen.
Näin tosi monien mielestä. Miksi?? - Toteemitotuus
Sitä paitsi kirjoitti:
miehet käyttää henkistä väkivaltaa siinä missä naisetkin. Onko se miehen käyttämänä vain taas kerran jotenkin hyväksyttävämpää?
Ihan niin kuin nyrkkien käyttökin tuntuu olevan. Kamalaa siitä tulee vasta kun nyrkinheiluttaja onkin nainen.
Näin tosi monien mielestä. Miksi??Ööh, tervetuloa todellisuuden sitten, kun Mikä-mikä-maasta päätät aikuisuuteen siirtyä. Miesten nyrkinheiluttelu ei ole hyväksyttävää kuin korkeintaan jonkin juottolan tappelupukarien kesken. Naisten nyrkkien heilunta taas on näitä nykypäivän "hys hys" -tabuja, joista ei sovi pukahtaakaan, kun neitokaiset itse jo älähtävät.
Näin on todellisuudessa. Miksi? - naisten
Toteemitotuus kirjoitti:
Ööh, tervetuloa todellisuuden sitten, kun Mikä-mikä-maasta päätät aikuisuuteen siirtyä. Miesten nyrkinheiluttelu ei ole hyväksyttävää kuin korkeintaan jonkin juottolan tappelupukarien kesken. Naisten nyrkkien heilunta taas on näitä nykypäivän "hys hys" -tabuja, joista ei sovi pukahtaakaan, kun neitokaiset itse jo älähtävät.
Näin on todellisuudessa. Miksi?nyrkkien käyttöä!
Ihmettelin vaan, miksi esim. tällä palstalla todella moni mies pitää oikeutenaan ja muiden miesten oikeutena lyödä naista.
Lue itse näitä juttuja, niin huomaat kyllä.
Nämä samat miehet myöskin ovat mielellään tuomassa esiin jokaisen tietämänsä tapauksen, jossa nainen on se väkivaltainen osapuoli. Se ei enää sitten käykään näille raavaille uroille.
Miksi näin?
Jotkut taas peräänkuuluttaa tasa-arvoa näissä väkivalta-asioissa. Mitä se sellainen on?
Minä en hyväksy naisten käyttämää väkivaltaa yhtään sen enempää kuin miestenkään. Ikävää, jos ymmärsit niin.
Mikä-mikä-maassa en ole saanut elää koskaan. Mielelläni sinne muuttaisin tästä kovasta maailmasta, jos se olisi mahdollista.
- Nainen joka ei käytä vv:aa
Henkinen sekä fyysinen kuuluu yleensä yhteen.
Ensimmäinen mieheni käytti henkistä, toinen kokemukseni väkivallasta oli sekä fyysistä että henkistä.
Ei kannata muutenkaan erotella erojen johtuvan sukupuolesta, se ei pidä paikkaansa, erot johtuvat ihmisistä ja luonteista. - herätys!
oikeudella mies lyö nyrkillä!
Paeta voi henkistä väkivaltaa tai hommata kuulosuojaimet mutta on ihan eriasia iskeä yllättäen toista nyrkillä! - Näinkin se käy
He yhdistävät parhaimmillaan nyrkit ja henkisen väkivallan. Ja ei mene kauaa, kun nainen ei edes osaa hakeutua pakoon. Kun on tarpeeksi alas laitettu jokaisella mahdollisella tavalla.
- urpå
vain pieni munaiset luuserit lyövät naisia,kun haluavat esittää äijää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan95757Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv675221- 453926
- 203587
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353446Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h463320No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413223- 522909
- 422635
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni32405