kuolen sisältä

niin musta tuntuu

Haluaisin tuntea sen rakkauden, olla lähekkäin, tehdä asioita yhdessä. Mutta minkä teet kun mut on tarkoitettu elämään elämäni yksin. Olen jo monta vuotta toivonut sinua, itkenyt monet yöt itseni uneen. En jaksa enää, haluan luovuttaa tajuta se todellisuus, että en tule sinua löytämään. Tuntuu tyhjältä ja siltä kuin kuolisin sisältäni. Kun näen käsikädessä kulkevia pareja, niin tekee mieli itkeä. En tiedä mitä olen tehnyt ansaitaakseni tämän. Olisin uskollinen puolisolleni ja antaisin hänelleni koko sydämmeni. Haaveilen kai mahdottomasta. Joten ihmiset jotka olette löytäneet rakkauden, niin pitäkää siitä kiinni. Rakastakaa toisianne ja olkaa uskollisia. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita kuin te. Pitää taas toivoa sinua joululahjaksi, mutta tuskin mä löydän sua tänäkään vuonna kuuseni alta. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille

16

2129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt

Tää on taas tätä. Mutta nautitaan itsenäisyydestä, kiitos.

• samalta

Ihan kuin tämä viesti olisi minun kirjoittama. Mutta älä luovuta, usko rakkauteen, minäkin uskon, vaikka välillä tuntuu etten jaksa. Mutta joku minulla sisimmäsäni sanoo, että löydän vielä sen oikean. Olen kokenut niin kovia elämässäni, että tiedän ettei se voi jatkua näin loputtomiin, en ole ansainnut tällaista. Olen vielä joskus onnellinen kuten sinäkin. Hyvää itsenäisyyspäivää sinullekkin.

• (ex)Veijari-77

No kun osaisivatkin arvostaa onneaan. Mutta ei, sillä kun nykyneidit havaitsevat olevansa suosittuja, miehet vaihtuvat kuin paidat ja sitten nelikymppisenä istutaan nortti huulessa lähiöpubissa yh:na, 3 lasta ja kaikilla eri isät ja mietitään mikä meni pieleen. Jos mietitään.

• risji

On niitäkin naisia jotka ovat hyvännäköisiä yh- äitejä jotka ovat kyllästyneet pettäviin ja paskaa puhuviin miehiin. Kaikki olemme erilaisia...ei siis hyvät ihmiset yleistetä!

• (ex)Veijari-77
        risji kirjoitti:

On niitäkin naisia jotka ovat hyvännäköisiä yh- äitejä jotka ovat kyllästyneet pettäviin ja paskaa puhuviin miehiin. Kaikki olemme erilaisia...ei siis hyvät ihmiset yleistetä!

Mielenkiintoista havaita että toiset naiset (joita tunnen), kykenevät erottamaan nämä paskanpuhujat ja toiset taas menevät heidän peleihinsä mukaan, ollen muka uhreja. Luulisi että naisille tehdään kotona selväksi että kunnon suhteen saa jollain muulla tavalla kuin heti ensi mahdollisuuden tullen sänkyyn hyppäämällä. Kyllä itselleni on ainakin ollut selviö se, että jos naisen saa sänkyyn nopeasti, ei kannata siitä mitään ihmeitä jatkossa odottaa. Hepsankeikka, hepsankeikka. Hauskaa mutta ei järin pitävää.

Mutta ilmeisesti nämä yh-tapaukset joko haluavat olla yksinhuoltajia tai sitten eivät vain vaivaudu ajattelemaan asioita sen kummemmin. Antavat virran viedä.

• kiribati
        (ex)Veijari-77 kirjoitti:

Mielenkiintoista havaita että toiset naiset (joita tunnen), kykenevät erottamaan nämä paskanpuhujat ja toiset taas menevät heidän peleihinsä mukaan, ollen muka uhreja. Luulisi että naisille tehdään kotona selväksi että kunnon suhteen saa jollain muulla tavalla kuin heti ensi mahdollisuuden tullen sänkyyn hyppäämällä. Kyllä itselleni on ainakin ollut selviö se, että jos naisen saa sänkyyn nopeasti, ei kannata siitä mitään ihmeitä jatkossa odottaa. Hepsankeikka, hepsankeikka. Hauskaa mutta ei järin pitävää.

Mutta ilmeisesti nämä yh-tapaukset joko haluavat olla yksinhuoltajia tai sitten eivät vain vaivaudu ajattelemaan asioita sen kummemmin. Antavat virran viedä.

sinut saa sänkyyn heti ensi tapaamisella? Mitä se kertoo sinusta, millainen siis *sinä* olet? Kunnolliseen suhteeseen kykenemätön, jolta ei kannata ihmeitä jatkossa odottaa?

• Kaikkea sitä kuulee kiribat...
        kiribati kirjoitti:

sinut saa sänkyyn heti ensi tapaamisella? Mitä se kertoo sinusta, millainen siis *sinä* olet? Kunnolliseen suhteeseen kykenemätön, jolta ei kannata ihmeitä jatkossa odottaa?

tuntematonta ihmistä ja väität, että hän on heti kaatumassa sängynpohjille?
        Mieti mitä itse olet tehnyt?
        Luin kerran erään viestisi, jossa oli joka viikonpäivälle eri ukon nimet, että silleen omalta kohdaltasi, eli sokea sokeaa taluttaa!
        Et ole kelvollinen antamaan tuollaista palautetta
        koska olet itse hieman kyseenalainen persoona ?

• kpers

Rakkaus ei tule etsimällä. Panosta omaan hyvinvointiin ja ulkonäköösi niin ihmiset huomaavat sinut. Ei kukaan katso hapanta naamaa.
      Minä olen jo 6 vuotta ollut yksin ja hyvin menee. Ihania ihmisiä on maailma pullollaan. Me olemme täällä vain kerran, joten elä sinäkin elämäsi ilman kyyneliä. Onnea sinulle.

• täytyy...

Jos on kokonaan passiivinen niin silloin ei taatusti löydä ketään. Joten etsiä täytyy kyllä!

• täällä

Minuakin välillä itkettää, tämä on mennyt jo näin pitkälle. Aluksi olin todella ujo, en edes uskonut katsoa miehiä kadulla silmiin. Sitten rohkaistuin ja rupesin käymään nettitreffeillä. Ei löytynyt sopivaa. No sitten rupesin käymään diskoissa. Tapasin paljon miehiä, mutta sitä oikeaa ei löytynyt. Nyt alkaa taas mennä sellaiseksi etten mielelläni katselisi miehiä ollenkaan kun siitä tulee vain paha mieli. Olen saanut tarpeekseni miehen metsästyksestä, nettiprofiilikin tympii. Kohta laukkautan senkin ja rupean täyttämään elämäni mukavilla asioilla, kaikella muulla kuin miehillä. :)Ehkä se oikea sitten tupsahtaa elämääni kun aika on oikea. Minusta Suomessa on niin huono taso miehissä, että voi jopa olla niin että löydän hänet vasta kun muutan ulkomaille. Täällä komeat miehet ovat niin kranttuja ja ylimielisiä, ettei minulla näytä olevan maihiksia eikä kiinnostustakaan heihin. Uskon kuitenkin että meistä jokainen löytää sen oikean, jos Luoja niin on suunnitellut. Voi olla että sitä oikeaa ei löydy sen takia, että etsii jotain tiettyä tyyppiä eikä ole vielä valmis kohtaamaan sitä oikeaa, koska hän onkin erilainen kuin toivoisi. Itse en vielä pysty luopumaan haavekuvistani, haluaisin niin tavata jonkun ihanan miehen ja kokea suuren rakkauden. Ehkä sitten kun biologinen kello rupeaa tikittämään niin kuka tahansa kelpaa, mutta ihan vielä, näin kokemattomana ja nuorena (alle 30) en haluaisi vielä luopua siitä haaveesta. Ehkä sitä vielä muuttuu ihmisenä ja rupeaa katselemaan erilaisia miehiä vanhempana. Tosin kannattaa satsata nuorempiin miehiin kun vanhempien miesten taso ei välttämättä ole niin hyvä (parhaimmat viety jo päältä). Jos kuitenkin unohtaa murehtimisen ja antaa asian mennä omalla painollaan niin voi olla että se oikea astuu elämään ihan itsestään. Jos Luoja on niin suunnitellut, niin sitten siinä käy niin. Täytyy vain uskoa siihen... :) Tsemppiä sinulle!

• siis kermat päältä - naurattaa

paremmat miehet viety päältä-repliikki?
        Mielestäni se on mies, joka päättää kenet huolii ja juuri tavallisten tavisten on pakko ottaa kenet saa, koska komeat, koulutetut saavat todella tasokkaan, jos sitten välittävät edes pariutua nykyisten avioerotilastojen valossa.
        Miksi nämä "paremmat" sitten eroavat suurimmaksi osaksi?
        Tätä hullunkurista juttua kuulee aina näillä palstoilla. Voisin sanoa, että todella hyvät eivät uskalla nykynaisten kanssa edes pariutua?
        Ja miksi menettää oma ihana vapaus?

• kiribati

hyvä ihminen jo nyt elämäsi mukavilla asioilla! Ei kai niitä tarvitse olla tekemättä vain siksi, että ei ole vielä kumppania? *Nauti* elämästä joka päivä!

• tuolta
      • joululahjaostoksilla

vinkistä... ;)

• samalta

kuin valkoinenkin.

T. Maailmanmatkaajamies

• JJ.

Oletko mies vai nainen? Mitä sä olet tehnyt sen eteen, että kumppani löytyisi? Onko kovatkin kriteerit? Miltä itse näytät ja millainen olet luonteeltasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5335
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      57
      1981
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1713
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      17
      1689
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      27
      1305
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1290
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1087
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1048
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      887
    Aihe