Olen kuunnellut Katri-Helenan laulua "Kun minuun kosketat" aina uudestaan ja uudestaan. Laulun sanoissa on juuri se tunne kuin minullakin on.
En voi häntä jättää, vaikka tiedän, että tästä ei voi tulla mittää. Hän koskettaa minua juuri siten...
"Mä tunnen ahdistuksen ja syyllisyyttäkin, kun tiedän, että koskaan tuskin irtipääsisin...
Niin aina käy kun kosketat, epätoivon karkoitat..."
Kuuntele myös sinä "ykkönen" laulu ja sen sanat ajatuksen kanssa, niin ymmärrät miksi olen se toinen ja en voi miestäsi jättää.
KUN MINUUN KOSKETAT
15
4555
Vastaukset
- nainen minäkin
jos luulet, että kaikki elämä pyörii seksin ympärillä. Etkö tajua, että oot sille vain pano niin kauan kuin se ei eroa...
- määvaan
Se on Anna Erikssonin biisi!
- minäkin vain:)
Kyllä se on Arja Korisevan/Ari Klemin biisi!
(salapari kohtaa hotellihuoneessa) - ----------
minäkin vain:) kirjoitti:
(salapari kohtaa hotellihuoneessa).........näin on näreet.
- näin on ...
minäkin vain:) kirjoitti:
(salapari kohtaa hotellihuoneessa)Koriseva/Klem tuon laulaa ... toki olen kuullut sen Katri-Helenan laulamanakin :).
Minäkin sitä olen laulanut :))) - perheellinen oot!
näin on ... kirjoitti:
Koriseva/Klem tuon laulaa ... toki olen kuullut sen Katri-Helenan laulamanakin :).
Minäkin sitä olen laulanut :)))"mä tunnen ahdistuksen, syyllisyyttäkin.."
joopa joo, miksi ihmeessä nämä kakkoshoidot AINA kuuntelee aivan onskuna noita höhhelö biisejä jotka käsittelee muka elämää suurempia tunteita kuten toisen ukon kans muhinointia jossain hotellissa???
Kuuntelis nyt vaikka kuningaskobraa tai vanhoja poikia viiksekkäitä! - joteskin näin
perheellinen oot! kirjoitti:
"mä tunnen ahdistuksen, syyllisyyttäkin.."
joopa joo, miksi ihmeessä nämä kakkoshoidot AINA kuuntelee aivan onskuna noita höhhelö biisejä jotka käsittelee muka elämää suurempia tunteita kuten toisen ukon kans muhinointia jossain hotellissa???
Kuuntelis nyt vaikka kuningaskobraa tai vanhoja poikia viiksekkäitä!Klemin/Korisevan biisissä:
Sä mies oot toisen naisen
perheellinen oot
se unohtui kun
ajauduimme
tähän kohmeloon. - mimmu
niin sen biisin esittäjät
- ap Ellan
joteskin näin kirjoitti:
Klemin/Korisevan biisissä:
Sä mies oot toisen naisen
perheellinen oot
se unohtui kun
ajauduimme
tähän kohmeloon.Ei todellakaan ole kyse tästä kappaleesta. Laulu josta aluksi kerroin on TODELLAKIN Katri-Helenan laulama, kuuntelen sitä juuri nytkin.
- kakkonen tuota;
PETTÄJÄN TIE ON TUSKAINEN, KÄY HARHAAN...TYTTÖNI NUORI EN TIENNYT SUA PETTURIKSI, EN TIENNYT ETTÄ VALHEITA SÄ KANNOIT VAIN...
- tietää että minä...
Minä en huoli toisten jätteitä.
En ole saanut käräytettyä ikinä vielä miestä. Jos saan, jätän kuin seinään vain miehen. Olen toistakymmentä vuotta seurustellut hänen kanssaan.
Ei ole vielä kiinni jäännyt.
Kun sen aika koittaa mies on mennyttä elämässäni.Tiedän miehen pettäneen koko ajan en ole vain saanut kiinni vieläkään. Luikuri kun mies on. - kuule..
mä en siitä biisistä tiedä mitään,mutta tuu hakee toi koko ukko vege....Kyllä sä sen saat viedä. Mua vituttaa,vaan kun se ei suostu tuleen kokonaan sun luokses,olen kyllä vainunnut sut,mutten ole saanut kiinni,joten toivon,että tiedät jonain päivänä miltä se tunne tuntuu,kun haluis jättää,mutta haluu sen varmuuden... Ja mulla ei kyllä mitkään tollaset naivit biisit soi korvissa ja muutkin miehet osaa koskettaa ja naida aivot pihalle.. Olet tyhmä ja saat kyllä joku päivä ovelles ton paskan,niin voitte sit yhessä itkee ja kuunnella tota biisiä,kun se poraa jotain toista ämmää jo sun lisäkses... Kukaties mua,kun se on aina ollu ihan kiimassa muhun,vaikkakin nai muitakin ja usko pois muitakin on sun lisäkses.. Tiedetään ja odotetaan vaan sitä hetkeä,kun totuus tulee varmistumaan. Loilotiloilotilallaallaa. Mun kosketus ei muuten oo sitten yhtä miellyttävää,kun mieheni;)
- tälle naiselle
koska hän ei tiedä mitä tekee
- romanttista
kyllä mutta valitettavasti joskus joutuu toimimaan toisin kuin tunne sanoo. Ihminen eroaa eläimestä siten että ihminen pystyy säätelemään toimiaan. Ja joskus onneen tarvitaan se että tekee kipeitäkin ratkaisuja. Vai oletko nyt onnellinen, kun toimit niin kuin tunne sanoo?
- se kakkonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475415Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612206Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181800Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1441758- 171535
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5133881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se212949