Jaksan vuodesta toiseen ihmetellä, miten naiset jaksaa yleensäkään tuhlata elämäänsä miesten kanssa, kun eivät heitä kuitenkaan rakasta ja arvosta niin paljon, kuin miehet naisia. Vai onko miehen ja naisen kanssakäymisen koko ydin juuri siinä, että mies tarvitsee oikeasti naista, kun taas nainen tarvitsee vain ihmisen miehen sisällä rinnalleen, ei miestä itsessään? Montaa naista ei hirveästi kiinnosta mies sinänsä, vaan hänen luonteensa. Periaatteessa siis heteronainen voisi rakastua myös naiseen. Vaikka nainen olisi kuinka hetero, hän ei pohjimmiltaan ikinä pysty rakastamaan ja haluamaan miehiä yhtä paljon, kuin miehet naisia.
Tästä johtuen saamme päivittäisiä esimerkkejä naisten välinpitämättömästä asenteesta miehiä kohtaan.
Vaikka nainen olisi kuinka "rakastunut" mieheen, hän ei vahingossakaan tee mitään asian eteen, vaan odottaa miehen tekevän kaiken. Pohjimmiltaan nainen ei rakastu mieheen, vaan siihen, että mies rakastaa häntä. Mies itsessään ei siis ole tärkeä, vaan se, mitä nainen häneltä saa. Edelliseen liittyy kaikki ne pienet jutut ja hetket, jotka miesten ja naisten välillä tapahtuu. Esimerkkejä:
1) Pohjimmiltaan moni nainen, kuten mieskin ajattelee, että ilman miestä oleva nainen on yksinäänkin eheä, eikä häneltä puutu mitään universaalisti tärkeää tai olennaista. Toisin taas ilman naista oleva mies on vain puoliksi mies, koska hänellä ei ole naista, joka tekee hänestä eheän.
2) Naiset puhuvat miehistä neutraalisti. He voivat myös haukkua miehiä päin naamaa, eikä miehen odoteta edes suuttuvan, koska herrasmies ei saa sanoa naiselle mitään loukkaavaa.
3) Nainen on usein miehelle sekä kumppani, että paras ystävä. Miehen rakkaus naiseen on kaiken kattavaa, kaikki tunne-elämän osa-alueet ovat mukana. Suurimmalle osalle naisista mies on pelkkä kumppani ja parhaat ystävät löytyvät naisista. Erään tuntemani naisen sanoin: "Miehiä tulee ja menee, mutta ystävät menee aina kaiken edelle."
4) Miehet puhuvat naisista todella kauniisti ja ihailevasti. Naiset eivät osaa eivätkä edes halua puhua miehistä kauniisti ja ihailevasti, koska he haluavat, että miehet puhuvat heistä kauniisti ja ihailevasti. Jos mies haluaisi hänestä puhuttavan kauniisti ja ihailevasti, naiset sanoisivat häntä homoksi tai muuten vaan ämmäksi: "Hyi *elvetti, että on oksettava tyyppi! Kyllä miehen pitää olla MIES, eikä mikään lässyttävä ämmä!"
5) Pohjimmiltaan suurin osa naisista ajattelee, että he ovat suhteessa tärkeämpiä ja kaiken keskipiste. Heidän mielestään mies on parisuhteessa pelkässä pakollisessa sivuosassa. Nämä ajatukset ovat synnynnäisiä, eivätkä opeteltuja.
6) Nainen on kiinnostunut jostain miehestä. Nainen lähtee yökerhoon kaveriporukalla. Siellä nainen näkee kiinnostuksensa kohteen. Mitä hän tekee?
- Ohittaa joko miehen ja esittää, ettei edes huomannut miestä. Nainen pyörii koko illan jossain porukassa, jottei miehelle tule tilaisuutta tulla juttelemaan kaksistaan. Myöhemmin nainen haukkuu miestä homoksi ja idiootiksi, kun tämä ei tajunnut tehdä aloitetta.
- Menee juttelemaan miehelle, mutta heti, jos jonkulla hänen kavereista on mitä tahansa asiaa tyyliin:
"Hei Sanna, onks sulla tupakkaa?"
"Hei Sanna, lähdetääks tanssimaan?"
"Sanna hei, tuu jo, mennään istumaan pöytään!"
"Sanna hei, mennään tilaamaan jotain."
"Sanna, mulla on TOSI tärkeää asiaa!"
Tässä kohdassa nainen sanoo miehelle "Sori, mun pitää nyt mennä" ja katoaa sekunnissa pois, eikä enää palaa takaisin. Myöhemmin nainen haukkuu miestä homoksi ja idiootiksi, kun tämä ei tajunnut tehdä mitään aloitetta, vaikka hän selkeästi osoitti olevansa kiinnostunut (poistumalla miehen seurasta heti, kun bestiksellä oli jotain tyhjänpäiväistä asiaa, eli toisinsanoen miehelle jäi kuva, ettei hän ole edes naisen kavereita kiinnostavampi).
Nainen ei rakasta miestä
16
2141
Vastaukset
- kuin itseään
Kaunein ääni naisen maailmassa on naisen oma ääni.
Auta armias jos erehdyt naisen kanssa saman katon alle muuttamaan vielä naisen asuntoon.
Sen jälkeen et saa olla enää mies laisinkaan.
Olet lähinnä huonekalu, joka heitetään pihalle kun se on liian vanha, haisee pahalle tai kaipaa kunnostusta.
Ei puhettakaan, että saisit omia kavereitasi kutsua viikonlopun viettoon tai edes kerran kuussa korttia pelaamaan.
Omaa musiikkiasi et saa kuunnella tai soittaa, koska se häiritsee naista.
Seksiä saat, jos nainen ei saa sitä työkavereiltaan tarpeeksi.
Puutöitä tai muutakaan näpertelyä et saa harrastaa, koska siitä tulee vain sotkua ja et kuulemma kuitenkaan osaa.
Öljyvärimaalaus ei käy, koska maalausteline on tiellä ja tärpätti haisee.
Tietokoneen käyttö häiritsee naista. Et saa siis käyttää konettasi vaikka omistaisit sellaisen.
Telkkarista saat katsoa vain naisen mielen mukaisia ohjelmia.
Punttien nostelukin on kiellettyä, kun siitä tulee hienhajua ja kolinaa.
Olutta tai muutakaan alkoholia et saa juoda, koska nainen paheksuu sellaista syvästi.
Tämmöstä se on naisen kanssa, saatana. - dayum
"Vaikka nainen olisi kuinka "rakastunut" mieheen, hän ei vahingossakaan tee mitään asian eteen, vaan odottaa miehen tekevän kaiken."
Pitänee monesti paikkansa, vaikka kausi 2006 alkaa olla jo kalkkiviivoilla, niin vanhat mies tulee ja hurmaa-prinsessakäsitteet taitavat yhä olla voimissaan. Ainakin joillakin.
"Pohjimmiltaan nainen ei rakastu mieheen, vaan siihen, että mies rakastaa häntä. Mies itsessään ei siis ole tärkeä, vaan se, mitä nainen häneltä saa."
Siis nainen rakastaa sitä, että hän on se prinsessa, joka saa huomiota osakseen ja tuntee olevansa haluttu?
"2) Naiset puhuvat miehistä neutraalisti. He voivat myös haukkua miehiä päin naamaa, eikä miehen odoteta edes suuttuvan, koska herrasmies ei saa sanoa naiselle mitään loukkaavaa."
Voihan se olla vähän noinkin. Toisaalta nainen voi testata miestä nähdäkseen, onko mies Mies vaiko vässykkä. Kieroa. Konstit on monet.
"3) Nainen on usein miehelle sekä kumppani, että paras ystävä."
Onko?
"Suurimmalle osalle naisista mies on pelkkä kumppani ja parhaat ystävät löytyvät naisista."
Onko? Pelkkä kumppani? No ehkä oikein kärjistetysti ajatellen. Tuo voi aika useasti pitää paikkansa, että ne parhaat ystävät löytyvät naisista. Tuskin on edes mahdollista, että ystävyys voi olla samanlaista ystävyyttä jos parhaana ystävänä on samaa tai vastakkaista sukupuolta oleva.
""Miehiä tulee ja menee, mutta ystävät menee aina kaiken edelle.""
Tuosta taitaa olla olemassa muunkinlaisia variaatioita. Jokaiselle jotakin!
"4) Miehet puhuvat naisista todella kauniisti ja ihailevasti."
Tai näinhän naiset haluavat, kuten totesit. Jotkut miehet ovat oppineet siihen, että hempeilyllä saattaa irrota paremmin tai nainen pysyy tottelevaisempana. Muuten tuo nelonen pitänee aika hyvin paikkansa.
"5) Pohjimmiltaan suurin osa naisista ajattelee, että he ovat suhteessa tärkeämpiä ja kaiken keskipiste. Heidän mielestään mies on parisuhteessa pelkässä pakollisessa sivuosassa. Nämä ajatukset ovat synnynnäisiä, eivätkä opeteltuja."
Saattaa pitää aika tarkkaan paikkansa.
Voi olla, että nainen haluaa olla se "tärkeämpi" osapuoli. Jos se on synnynnäistä, niin "mies pitää naista kuin kukkaa kämmenellään", "isin pikku prinsessa" ja tämmöiset vastaavat sadut lienevät vaikuttaneet asiaan. Mutta silloinhan siihen ollaan kasvettu, eikö?
Kuutonen pitänee monesti, ja aika tarkkaan, paikkansa, varsinkin tuo loppu. Tuohon voi vielä lisätä, että nainen voi yrittää tehdä kiinnostuksenkohteensa mustasukkaiseksi.
--------
Olkoonkin, että jos naiset lokeroidaan noin tarkkaan kuin tekstissä, niin puhuttaneen jonkin tietyn marginaalin ihmisistä. Tuskin tuota voi yleistää koskemaan kaikkia naisia. Tai miehiä. - teinityttö_
"Periaatteessa siis heteronainen voisi rakastua myös naiseen."
Sittenhän periaatteessa heteromies voi rakastua mieheen. :)
Rakkaus on monimutkainen juttu. Missä se yleensäkin tuntuu, monet miettivät.
Jos mielestäsi naisen rakkaus ei ole yhtä vahvaa kuin miesten, miksi edes vaivautuisit menemään naisten seuraan kun voit saada miehestä enemmän rakkautta? Tai oletko jo miesten kanssa? (Ei siinä pahaa ole, mutta sinun kirjoituksessasi on paljon PAHAA.)
Olen teini-ikäinen tyttö, enkä koskaan pahemmin ole miehiä haukkunut. Enemmänkin kehun! Mietin oikein, mistä voit tietää millaisia naisen tunteet ovat? Jokainen meistä on YKSILÖ, niin minä ajattelen. En tuomitse kaikkia miehiä sanomalla:"Jokainen heistä haluaa pelkkää seksiä, ei muuta." mutta näin asia ei ole. Huomaan, että vaikutat katkeralta, etkä ole kokenut mitään hyvää naisten kanssa(?). Tuomitset suoraan naisten käyttäymisistä heidän rakkautensa voiman. Mielestäni ihmisen käytös ei kerro, mitä hän ajattelee. (Voin tarvittaessa perustella, ellet itse siihen löydä vastausta).
Itsekään et välttämättä rakasta tarpeeksi vaan heijastat muihin ihmisiin syyttäen heidän käytöstään.
Lopeta se naisten perässä juokseminen. Itseään rakastaminenhan on paljon tärkeämpää.- Wanhamoinen
"Itseään rakastaminenhan on paljon tärkeämpää"
Sait kiteytettyä alkuperäisen ajatuksen viiteen sanaan. Sanoit sen mitä et halunnut ja mitä alkuperäinen naisista tarkoitti :) - ulkona kuviosta
"Jos mielestäsi naisen rakkaus ei ole yhtä vahvaa kuin miesten, miksi edes vaivautuisit menemään naisten seuraan kun voit saada miehestä enemmän rakkautta? Tai oletko jo miesten kanssa? (Ei siinä pahaa ole, mutta sinun kirjoituksessasi on paljon PAHAA.)"
Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että olen hetero.
"Mielestäni ihmisen käytös ei kerro, mitä hän ajattelee. (Voin tarvittaessa perustella, ellet itse siihen löydä vastausta)."
Siis ihmisen teoista ei voi päätellä hänen ajatuksiaan? Vähintäänkin mielenkiintoista! Perustele tosiaan mikä logiikka tähän mahtaa sisältyä.
"Itsekään et välttämättä rakasta tarpeeksi vaan heijastat muihin ihmisiin syyttäen heidän käytöstään."
Tätä aihetta voisi pyöritellä ikuisuuden ja silti tässä pätee se ikuinen totuus, että nainen on mielenkiintoisempi olento, kuin mies ja tästä syystä mies on suhteessa aina altavastaajana. Jos hetkeksikin miehekäs ote herpaantuu, nainen alkaa solvaamaan ja ottaa uuden miehen parin viikon sisällä ja ilmoittaa julkisesti: "Mieheni ei enää rakastanut minua, en tuntenut itseäni enää halutuksi." - sgsgsg
"Jokainen meistä on YKSILÖ"
EI tääs tätä paskapuhetta. Ota asioista enemmän selvää, tule sitten takaisin. - sgsgsg
"Jokainen meistä on YKSILÖ"
EI taas tätä paskapuhetta. Ota asioista enemmän selvää, tule sitten takaisin.
- Yks nainen vaan
No en voi mennä vakuuttamaan etteikö tuollaisia naisia olisi, mutta itse en kyllä ajattele noin niinku kuvailit jokaisen naisen ajattelevan. Ja jotkut väittämät kuulosti todellisilta, mutta sitten se syy siihen miksi nainen niin käyttäytyy on ymmärretty aivan väärin.(tai minun kohdallani ainakin ymmärrettäisiin) Juuri tässä syksyllä tapasin miehen, johon todella ihastuin ja TODELLA yritin tehdä kaikkeni saadakseni miehen itselleni, mutta tuntui että mies vain nautti saamasta huomiostani ja pisti vaan vettä lisää myllyyn flirttaamalla takaisin, mutta totuudessa hän sai näin vain kasvatettua omaa itsetuntoaansa. Siis toi nyt on vain yksi mahdollisuus, hirveen vaikeatahan sitä on tietää mitä siellä miehen päässä on oikein liikkunut, mutta tuskinpa ainakaan mitään todellisia tunteita mua kohtaan.
"Vaikka nainen olisi kuinka "rakastunut" mieheen, hän ei vahingossakaan tee mitään asian eteen, vaan odottaa miehen tekevän kaiken."
- eli tämä ei todellakaan päde jokaiseen naiseen!
2) Naiset puhuvat miehistä neutraalisti. He voivat myös haukkua miehiä päin naamaa, eikä miehen odoteta edes suuttuvan, koska herrasmies ei saa sanoa naiselle mitään loukkaavaa.
- ihanko oikeasti?? No pitääpä sitten kokeilla, ei ollut kyllä aikaisemmin jualahtanutkaan mieleen :)
"Erään tuntemani naisen sanoin: "Miehiä tulee ja menee, mutta ystävät menee aina kaiken edelle.""
- olen kyllä itsekin kuullut tämän lauseen useaan otteeseen naisen suusta, mutta ehkä sillä yritetään vain lievittää sitä oikeaa pahaa oloa sisällään. Tai jos itse sanoisin noin, niin valehtelisin.. koska en ajattele siten, että "miehiä vain tulee ja menee", kuin tavaraa.
4) Miehet puhuvat naisista todella kauniisti ja ihailevasti. Naiset eivät osaa eivätkä edes halua puhua miehistä kauniisti ja ihailevasti, koska he haluavat, että miehet puhuvat heistä kauniisti ja ihailevasti. Jos mies haluaisi hänestä puhuttavan kauniisti ja ihailevasti, naiset sanoisivat häntä homoksi tai muuten vaan ämmäksi: "Hyi *elvetti, että on oksettava tyyppi! Kyllä miehen pitää olla MIES, eikä mikään lässyttävä ämmä!"
- :D nojoo.... Mutta mitä me naiset sitten tehdään? "Kyllä se Jukka on niin ihana kun se teki sitä ja sitä.." "Niin no on mullakin Mikko tehnyt niin, mutta viime viikolla se yllätti mut siten ja siten, voi kun se on niin ajattelevainen" yms.. Te miehet ette taida edes tietää kuinka kauniisti ja kehuskelevasti naiset teistä puhuu ystävilleen..?? ;) Itsekin olen kehunut tämän minun ihastukseni maasta taivaaseen ystävälleni, en pidä edes itseäni enää sen arvoisenaankaan. Koen, että en minä niin hyvää miestä olisi ansainnutkaan.
6) Nainen on kiinnostunut jostain miehestä. Nainen lähtee yökerhoon kaveriporukalla. Siellä nainen näkee kiinnostuksensa kohteen. Mitä hän tekee?
"- Ohittaa joko miehen ja esittää, ettei edes huomannut miestä. Nainen pyörii koko illan jossain porukassa, jottei miehelle tule tilaisuutta tulla juttelemaan kaksistaan. Myöhemmin nainen haukkuu miestä homoksi ja idiootiksi, kun tämä ei tajunnut tehdä aloitetta."
- No jos mä näkisin mun ihastukseni baarissa, niin kyllähän se juttu vain niin menisi että todellakin koettaisin saada itseni pois kaverijoukosta, jotta mieskin uskaltaa lähestyä, jos vain haluaa.. viimeistään yrittäisin itse tehä jotain jutun juurta :) Mutta tiedän, että tällaisia töykeitä ja odosti käyttäytyviä naisia on olemassa.. He taitavat luulla itsestäänsä vähän liikaa tai haluavat olla näitä vaikeasti tavoiteltavia? Maailmaan kun mahtuu niin monenlaista ihmistä.. :) ja hyvä niin...- ulkona kuviosta
mitä kirjoitit?
"Mutta mitä me naiset sitten tehdään? "Kyllä se Jukka on niin ihana kun se teki sitä ja sitä.." "Niin no on mullakin Mikko tehnyt niin, mutta viime viikolla se yllätti mut siten ja siten, voi kun se on niin ajattelevainen" yms.. Te miehet ette taida edes tietää kuinka kauniisti ja kehuskelevasti naiset teistä puhuu ystävilleen..?? ;) Itsekin olen kehunut tämän minun ihastukseni maasta taivaaseen ystävälleni, en pidä edes itseäni enää sen arvoisenaankaan. Koen, että en minä niin hyvää miestä olisi ansainnutkaan."
Nimenomaan. Te kehutte miestänne toisille naisille. Mitä ihmettä se mies mahtaa siitä hyötyä? Tunnusta sinäkin, että naisena sua oksettaa pelkkä ajatuskin miehen kehumisesta. Eikö sellainen tunnukin vähän... homolta? - ei tunnu
ulkona kuviosta kirjoitti:
mitä kirjoitit?
"Mutta mitä me naiset sitten tehdään? "Kyllä se Jukka on niin ihana kun se teki sitä ja sitä.." "Niin no on mullakin Mikko tehnyt niin, mutta viime viikolla se yllätti mut siten ja siten, voi kun se on niin ajattelevainen" yms.. Te miehet ette taida edes tietää kuinka kauniisti ja kehuskelevasti naiset teistä puhuu ystävilleen..?? ;) Itsekin olen kehunut tämän minun ihastukseni maasta taivaaseen ystävälleni, en pidä edes itseäni enää sen arvoisenaankaan. Koen, että en minä niin hyvää miestä olisi ansainnutkaan."
Nimenomaan. Te kehutte miestänne toisille naisille. Mitä ihmettä se mies mahtaa siitä hyötyä? Tunnusta sinäkin, että naisena sua oksettaa pelkkä ajatuskin miehen kehumisesta. Eikö sellainen tunnukin vähän... homolta?ei tunnu.. jos olisin saanut sen "mun" miehen, niin en ois voinu olla kehumatta sitä varmaan sekunttiakaan.. Olisin sanonu sille koko ajan kuinka ihana hän on.. Luulenpa et aivan liikaakiin, siitä se ero sitten ois jo varmaan tullukin... ;) et revi siitä :D
- kommentinmurunen
Jännä juttu, mutta nainen-sanan tilalle pitäis vaihtaa sana:mies, sitten asia menis niinpäin kun se todellisuudessa on.
- aloittelijatar
Ja minä rukka aina törmään sinunlailla ajatteleviin miehiin!!
Hassua, että saman tekstin sanan "nainen" kohdalle voisit melko varmasti kirjoittaa oman nimesi :D
Voisitteko te noin ajattelevat miehet alkaa käyttämään vaikka jotain hihamerkkiä tms., että osaisin ajoissa väistää? - tuota
Ikävää, että olet tehnyt tuommoisia havaintoja.
Itse kuitenkin kehun miehiä ja olen vähän harmistunut siihen, että vain naisia saa kehua ja ihailla. Minä ihailen ketä haluan.
En ole hetero, enkä mies ja minulla on tyttöystävä, joten en oikein tiedä näistä mies nainen asetelmista mitään.
Suhteessani minä olen kuitenkin se miehisempi puoli ja tyttöystävä on sitten tämä himpun verran naisellisempi. (Minä tapan meillä hämähäkit, hän meikkaa ja laittautuu nätiksi, minä en jne)
Kyllä on kumma leidi, jos todella osoittaa kiinnostuksensa välinpitämättömyydellä!
Kyllä tuommoinen täti on parempi jättää ihan vain niiden kavereidensa seuraan.
Olipa hän sitten millainen kaunotar tahansa.
Vaikka, kyllä sitä varmaan voisi pyytää tanssimaan, jolloin saisit hetken olla kaksistaan hänen kanssaan.
Kyllä minun mielestäni suhteen "keskipisteen" roolin pitää olla kummankin, vuorotellen.
Joskus palvon naistani, joskus tahdon, että hän palvoo minua ja niin edelleen.
Ja miksei mies itsessään voisi olla tärkeä?
Aika kylmä täytyy tosiaan ihmisen olla, että hänelle merkitsee vain se hyöty, jonka hän kumppanistaan saa.
Suloista, suloista. Siis se, että mies tarvitsee tosissaan naista, mutta nainen tulee hyvinkin toimeen ilman miestä.
Minulla on siis syytä olla iloinen siitä, etten ole mies, enkä heteronainen!
Julmaa se sellainen on, että toista käytetään vain hyväksi, eikä häntä huomoida.
Missä näitä tämmöisiä jääkalikka-naisia oikein kasvaa? Siis sellaisia, joille merkitsee todella vain se hyöty, eivätkä he rakasta!
Kyllä sitä pitäisi rakastua ihmiseen, ei tekoihin.
Minä olen tehnyt näin, rakastuin ihanaan ihmiseen, eivätkä hänen kamalimmatkaan tekonsa minua hetkauta enää. Soljukoon sormien läpi,
riitoja tulee ja menee.- aloittaja
olet sitä mieltä, että mies tarvitsee tosissaan naista, mutta nainen tulee hyvinkin toimeen ilman miestä?
- siis väittänyt
aloittaja kirjoitti:
olet sitä mieltä, että mies tarvitsee tosissaan naista, mutta nainen tulee hyvinkin toimeen ilman miestä?
niin.
On paha mennä sanomaan, mitä muut tarvitsevat ollakseen eheitä ja mitä eivät.
Minusta se vain kuulosti niin suloiselta, että mies tarvitsee tosissaan naista, mutta nainen tulee hyvin toimeen ilman miestä.
Itse ainakin tunnustan tarvitsevani tosissani naista, tunteakseni itseni joksikin. (rakastetuksi?)
Kuten jo mainitsin, en ole mies, vaikka onkin tätä naisentarvetta hirmuisesti. ;)
Tarvetta tai ei, en voi käsittää moista tilannetta; Nainen ei rakasta muuta, kuin miehestä saamaansa hyötyä.
Taidan olla aika pölvästi, kun rakastan naisessani ennen kaikkea sitä, mitä HÄN ON:
Huonoina aikoina kunnon riitapukari,
hyvinä aikoina maailman ihanin olento ja neutraaleina aikoina hän on minulle
kiva lelu! (tai sitten minä olen hänen lelunsa, kuinka vain hänen armonsa tahtoo.)
Joo, mutta huomattava on, ettei rakkauteni kohde ole mies. Minun puheenvuoroni on siis tässä asiassa aivan turha.
Rakastaisinko miehessä vain sitä hyötyä?
on kuitenkin loppupeleissä kiinni omista valinnoista, ken kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa. Jos haluat tasavertaisen suhteen missä kumpikaan ei oo ns. niskanpäällä ja se kenellä on vähemmän menetettävää niin 'otat' silloin ittees nähden samantasoisen eukon.
Toi ei nimittäin kyl ainakaan mun mielestä kuullostanu yhtään ns. normaalin keskiverto kaduntallaaja naisen käytökseltä vaan pikemminkin joltain vitun hyvännäköisen mut samalla sen faktan ite vähän liiankin hyvin tiedostavan 'maailman navan' käytökseltä. Mä oon saanu kunnian todistaa kavereiden taistelua noiden iki-teini-pissiksien kanssa aina silloin tällöin ja voin kyllä allekirjoittaa suuren osan noista sun väittämistä, vaan kuka käskee kun maailmassa on muitakin naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424