onko kukaan tilaillu mitään sukelluskamoja sportextreme.comista? miten kauan tilausten tuleminen kesti? Mulla on kestänyt jo melkein kuukauden ja siel nettisivuilla sanotaan että osa tuotteista on jo pistetty sivuun tilaustani varten ja osa odottaa??? mitä ihmettä? kun katsoo niitä tuotteita niin niissä on vihreä merkki, tarkoittaen on hyllyssä?? mutta joku kestää... onko muilla ollut samanlaisia onhgelmia. viestiä olen lähettäny 2 kertaa, kukaan ei vastaa.
olettekos käyttäny sportextreme.com??
Rkiu
2
542
Vastaukset
- Jjep
Tilasin läjän kiipeily- ja sukelluskamoja samaisesta puljusta. Yhtä lukuunottamatta kaikki kamat tuli viikossa, mutta niiden omien sivujen mukaan ko. tarvike on hyllyssä. Sivuilta lähetettyyn meiliin eivät ole vastanneet ja muut meilit eivät mene perille. Ihme touhua...
- SilvaP
Tilasin sykemittarin 21.12. eika tilaus ole vielakaan lahtenyt (12.1.) Lahetin juuri kolmannen viestin, jossa kysyin tilannetta, kahteen aiempaan ei ole tullut vastausta. Odotan viela reilun viikon, ja perun sitten tilauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442288
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521563- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121131Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226975- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20819