Nykyään suhteet alkavat netissä ja loppuvat tekstiviestillä?
Tähänkö on tultu?
7
1244
Vastaukset
- kaikki suhteet
Luulen että vain murto-osa suhteista alkaa täältä netistä. Ainakin minun tuttavapiirissäni olen ainoa joka on löytänyt kumppanin täältä chatistä.
tekstarilla jättäminen taitaa tosin olla aika yleistä, mutta ei onneks omalle kohdalle sattunutta!!- Pokka pitää
Yleistyy varmaan se, että netistä löydetään kumppani. On tosi törkeää jättää kumppani tekstarilla, kyllä pitää sen verran olla pokkaa että kasvotusten voi asian kertoa.
- sen
Pokka pitää kirjoitti:
Yleistyy varmaan se, että netistä löydetään kumppani. On tosi törkeää jättää kumppani tekstarilla, kyllä pitää sen verran olla pokkaa että kasvotusten voi asian kertoa.
ainakin pitäisi mennä. poikkeuksiakin löytyy- valitettavasti.
Minulta ei tullut vielä.
- Tikru44
Näin kävi myös minulle. Mies oli 50v. ja tavattiin netissä. Loppu 0li yhtä julma kuin Matinkin tapauksessa- tekstari tuli. Siihen loppu minun nettideittailut.
- -----____---__
eihän tossa vielä mitä, mä laitoin frendin joka vihaa sitä, kertomaan sen sille niin että tuntuu, niin aika lempeetä toi textari tyylikin on. jotain räväkkyyttä noihin suhteiden lopettamisiin.
- perjaNtai
harmi että tällasia ihmisiä on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372086Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91875
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71835Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.75791Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931753- 54671