Minkä ihmeen takia KAIKKIEN miesten on PAKKO aina pitää LIHAVISTA naisista ?
Hirvee saarna tulee jos netistä on haku "mallin mitoilla" tai jos joku uskaltaa sanoa ääneen millä tahansa palstalla että rakkaus loppui kilojen myötä yms tms tai ettei usko että voisi silmittömästi rakastua nähtyään lihavan kumppanin sokkotreffeillä ja ehdottaa vain ystävyyttä yms tms.
Kun ei lihavat kiinnosta niin ei kiinnosta.piste. Joten lopettakaa se saarnaaminen, pakottamalla ette ainakaan koskaan miestä saa, se on varmaa.
Koittakaa nyt ymmärtää että suomi on eu:n 3 lihavin kansa ja siihen kansaan on laskettu myös naiset mukaan.
Valitkaa noiset itsensä näköistä ja kokoista treffi seuraa niin ei tarvitse täällä valittaa jos joku hoikempi ei sinun ulkomuotoosi rakastanut ensi treffeillä.
PAKKO rakastaa LIHAVAA
12
1886
Vastaukset
- hoikka nainen
en itse pidä taas luikuista miehistä, mielummin vähän isommista. Ei miehen tarvitse pitää lihavista, nainen voi laihduttaa.
- Aito Reikä Witt...
Olet mies.
- jollakin
tavalla samaa mieltä.
itseasiassa olen huomannut saman jutun tällaisen lihavahkon(ei jättiläinen)miehen asemasta.
kummastuttaa nuo lihavien naisten vaatimukset.
olen huomannut jopa ilmoituksia joissa nainen etsii itseään kevyempää miestä.esim yksi 120kg nainen oli laittanut miehen maksimipainoksi 90kg.
minun mielestä naisen tulee olla miestä kevyempi.
sanokaa pinnalliseksi mutta näin on. - kiribati
kenenkään rakastaa ketään. Itse olen yrittänyt rakastaa reilusti ylipainoista miestä vain koska hän oli muuten mukava ja minä en halunnut vaikuttaa pinnalliselta - mutta kun siitä ei tullut mitään. Aloin vältellä seksiä ja kaikkia mahdollisia tilaisuuksia, joissa hän olisi voinut tehdä aloitteen seksiin. Keksin jopa riitoja, jotta saisin olla häneltä rauhassa.
Helpommalla olisin päässyt, jos olisin heti kuvan nähtyäni todennut, että "se jokin" puuttuu. Mutta olin liian kiltti sanomaan sitä suoraan ja kun asia pitkittyi niin se mutkittui.
Korneinta oli, että samainen massiivinen mieshenkilö olisi hslunnut pukea minut (silloin 160/48) mahdollisimman paljastaviin ja tiukkoihin trikoomekkoihin ja piukkoihin farkkuihin ja korkokenkiin jne.
Mutta se oli 10 vuotta ja 10 kiloa sitten, tänä päivänä ei taitaisi edes hän haluta pukea minua piukkoihin mekkoihin :-) - Läskitäti
Ei kai deittailussa mitään PAKKOJA ole? Jos ei diggaa meitä tuhdimpia, niin voihan sitä hakea ihan kuinka kuivakan muijan hyvänsä :))
Onhan se sama valinnan vapaus meillä rehevillä naisillakin. En minäkään kilokammoisia äijiä tapaile, koska sehän olisi täysin älytöntä. Äijä mossottaisi läskeistä, eikä sillä olisi mitään muuta järkevää sanottavaa mistään. Huonoa seuraa. Parempi että meneekin pohtimaan lihavuuden terveysriskejä jonkun hoikemman kanssa.
Ja kyllä niitä miehiä "saa" ihan pakottamattakin. Osa miehistä kun ei edes käsitä mitä joku voi nähdä anorektisen laihoissa naisissa, siis alle satakiloisissa :) Makuja on todella monia!! Annetaanpas kaikkien makusuuntausten kukoistaa vapaassa maassa ihan vapaasti. Eihän siitäkään mitään tulisi, jos KAIKKI miehet palvoisivat runsaita naisia, ja olisivat tapaamiseen tungeksimassa. Niillehän ei pystyisi antamaan tapaamisaikoja kuin jonnekkin vuosien päähän.
Enkä mie ainakaan mitään valita, jos joku ei tykkää mun naamasta tai olemuksesta. Mitat ja painot on kerrottu selkeästi ja reilusti jo deitti-ilmossa. Jos mies ei ole lukutaitoinen tai kuvittelee asioita pieleen, niin sehän ei koskaan minun ongelmani ole, eikä kenenkään vika.- yyyyyy
Ainahan sitä kaikkea voi hakea, mutta Suomessa hoikan ja vapaan naisen hakeminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta...
Deittipalstojen naisistakin 90% on jotain muuta kuin hoikkia. - jos katsot peiliin
yyyyyy kirjoitti:
Ainahan sitä kaikkea voi hakea, mutta Suomessa hoikan ja vapaan naisen hakeminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta...
Deittipalstojen naisistakin 90% on jotain muuta kuin hoikkia.Veikkaan että ethän sä hoikkaa ja kaunista naista voi löytääkkään. Luuletko että minkään kokoinen nainen kiinnostuu tyypistä jota ei kiinnosta muu kun ulkonäkö ensimmäisenä:)....itsellänikin on kovia ulkonäkövaatimuksia miehelle mutta minä TIEDÄN että olen turhamainen tässä asiassa
- TiNu
Ei kelläkään onneksi ole mikään pakko pitää yhtään mistään. Esim. mulla heti tyssäis mielenkiinto tollaseen jeesusteluun läskeistä. Niitä joko on tai sitten ei ole ja jos ei pidä kun niitä on niin sitten voi katella niitä rimppakinttuja. :) Kaikilla makunsa ja onneksi ei ole kaikilla sama. :)
Ja vaikka olenki reilumpaa kokoa, en odota mieheltä mitään muuta kuin että hän miellyttää mun silmää. Miestä pitää kehata katella. :) Eikä se mun mielestä ole paljo mitä vaadin, miehessä ku voi viehättää vaikka mikä piirre. :) Ja jos toi tekee mut pinnalliseksi ni sorge, en mä voi olla ihmisen kanssa jota en vois katella.
Ja ainiin, se jos pistää jotain kilorajoja on jotain typerää. Voi olla isoluinen tms. ja ei ne kilot kaikkea kerro. Jotkut kantaa kilonsa paremmin ku toiset. :) - hankkia elämä?
Vittuako valitat, ei kai kukaan sua voi pakottaa pitämään lihavasta? Tai kääpiöistä tai maksalaatikosta tai mistään muustakaan? Kasva kuule aikuiseksi äläkä täällä valita. Sitä on kuitenkin ihan turha sanoa, että jos "rakkaus loppui kilojen myötä" siinä olisi mistään rakkaudesta kyse! Oikea rakkaus ei moista asiaa katso, korkeintaan on huolissaan toisen terveydestä. Tosissaan rakastavat puolisot pysyvät ihmisen rinnalla sairauden, lihavuuden, työttömyyden...minkä tahansa kohdatessa.
- hankkia elämä?
Vittuako valitat, ei kai kukaan sua voi pakottaa pitämään lihavasta? Tai kääpiöistä tai maksalaatikosta tai mistään muustakaan? Kasva kuule aikuiseksi äläkä täällä valita. Sitä on kuitenkin ihan turha sanoa, että jos "rakkaus loppui kilojen myötä" siinä olisi mistään rakkaudesta kyse! Oikea rakkaus ei moista asiaa katso, korkeintaan on huolissaan toisen terveydestä. Tosissaan rakastavat puolisot pysyvät ihmisen rinnalla sairauden, lihavuuden, työttömyyden...minkä tahansa kohdatessa.
- enkä_ole_LOUKKAANTUNUT
:-)) Jos luit ajatuksella aloituksen ja ymmärsit sen niin ehkä ymmärsit myös että juuri sinun tapaisten lihavien naisten ärsyttäviin valituksiin myös aloittaja oli harmistunut.
osu ja upposi :-)
- Miimimmi
Olkaa hyvät ja etsikää itsellenne seuraa niistä langoista naisista. On todella vaikeaa sanoa suoraan et kuules kun mä painan enempi kuin sää ja musta tuntuu et sä oot enempi nainen kuin mä, ja mä pelkään tallaavani sut kehollani alleni hengiltä vaikka en nyt oo mikään kokoa M suurempi vielä. Miehessä pitää olla lihaa enempi kuin naisessa, mutta miesten pitäisi älytä sellainen asia, et jos on yksin lasten kanssa niin sitä harvoin voi olla missin mitoissa, jos sellai sitten kuitenkin on, voi olla varma että sillä naisella ei oo edes varaa ostaa ruokaa itselleen vain lapsilleen, joten kärsii nälästä. Ja voin väittää jopa että laiha, muodin mukaan pukeutunut ja yksin lasten kanssa oleva mies tai nainen on hän todennäköisesti "minä, minä, mulle kaikki heti, viis muista" -tyyppiä, jolla lapset on heitteillä ja nälissään. Katsokaas kun uraa, lapsia ja harrastuksia ei soviteta niin vain 24 tuntii ettei joku niistä kärsisi, usein siis näissä kaikki ulkoisesti kauniisti/komeasti tyypeillä lapset saa kärsiä, valitettavasti. Tästä johtuen kumpuilevat yh:t kunniaan, sillä heille perhe on tärkeä ja lapset ykkösii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481249Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753