Taidan lopettaa

ihmissuhteeni

En jaksa enää olla loisena toisen nurkissa, olen vain tiellä.

Olisikin joku paikka maailmassa jonne voisin mennä ja kutsua sitä kodikseni.

Paikka jossa saisin elää omilla säännöilläni.

On raskasta olla olemassa kun kokee että toinen ei arvosta. Helpompi olisi elää oman katon alla yksin.

4

1402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ///

Mika laki vaatii sinua olemaan loinen?
      Eikos Suomi ole vapaa maa jossa jokainen voi elaa ( saantoja ja lakeja rikkomatta) aivan kuin haluaa?

• itse myös...

olen itse samassa tilaanteessa,mullakin alkaa voimat loppua,en jaksa sitä että kaikki on hänen ja oltu yhes koht 7v,eikö sillon pitäs rakentaa yhteistä pesää?nyt hän on käyttäytynyt minua kohtaan kun olisin ilmaa,hyvä olo sillä et saa mut masentumaan ja siitä tyytyväinen et olen vain täällä.sanoo et ei halua erota,silti ei halua seksiä ym..näitä on ollut ennenkin,taas joku kausi.rakastaa kuuleman jne..mietin et jos lähtisin pariks päiväksi johonkin niin rupeisko arvostaan jo kun ajattelis menettäväsä minut,tottunut et en oo lähteny mihinkään ikinä vaik kuin ois tapeltu.rakastan vaan sitä liikaa,lähteminen ja kaiken alotus uudestaan ei oo helppoa,muuten hän on ihana mies,ei juo eikä petä.

• ja mene töihin

Elämä on todellakin elämisen arvoista kun itse on vastuussa myöskin taloudellisesti itsestään, sitten voi ne omat säännötkin luoda.

Onnea yritykseen.

• kysymys riippuvuudesta?

oletko varma siitä, että kyseessä on sinun taholtasi rakkaus? voisiko kuitenkin olla niin, että et uskalla kasvaa itsenäiseksi ihmiseksi ja alkaa vastata itsestäsi niin taloudellisesti kuin henkisestikin, tunne-elämästä puhumattakaan?
      Riippuvuutta? Pelkoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56