Niin siis mitä ihmettä?

??+++??

Ei ymmärrä tätä miesten logiikkaa...
Tapaus lyhyesti, tavattiin tos viikonloppuna, bileitten kautta ja silleen. oltiin koko yö yhessä (mainittakoon sit et ilman seksiä),tietty pussailua ja yms, juteltiinkin paljon kaikkee. Seuraavana päivänä viel puol päivää yhessä ja sit mä kävin sen miehen luona vielä kun se pyysi käymään samointein. Mun mielestä meil oli aivan ihanaa! Ainoo vaan et meil on pikkusen tuota ikäeroa...yli 10 vuotta... Tuntu viel et sitä miestä haittais toi enemmänkin, joten tarkistin vaan et sil on mun puh.numero ja sanoin et saa soittaa millon vaan. Mulla ei siis ole sen numeroo.
Tänään se sitten soitti, kyseli kuulumisia ja semmosta. Sanoin et oon kipeenä ja juteltiin kaikkee muutaki. Mut sit taas ei mitää. Niinku mitä ihmettä!? Mulla ei oo edelleenkä sen numeroo vaan täs ny ootellaan jos tapahtus jotai. Se tietää kyl et mua ei sen soitot haittaa ja muutenki tykkään olla sen kans, pitkästä aikaa ihminen joka oikeesti tuntuu jossain!
Miks se ois soittanu jos mä oisin ollu vaa joku "yhen yönjuttu" ? Kohteliaisuudesta? ei miehet oo kohteliaita tommosis jutuissa...valaiskaa joku, kiitän!

6

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksei sinulla vieläkään ole hänen numeroaan? Onko sinulla vain lankapuhelin, johon ei jää numero muistiin? Vastavuoroisuus on vaikeaa noilla eväillä.

• Ei ymmärrä

Siis mikä ihme tässä on se ongelma? Jos mies on jo tänään soitellut,
      niin mitä häneltä oikein odotat? Sitä, että hän pommittaisi
      tauotta viesteillä ja puheluilla, vain sitä että jättäisi
      sinut rauhaan?

• Ei ymmärrä

Piti vielä mainita, että vika ei nyt minusta ole miehen
        käytöksessä, vaan sinun omassa kärsimättömyydessäsi.
        Ettehän te ole tunteneet vielä edes viikkoa. Rauhoitu.

• .........................

meeee takas kouluuuuu siit jooko?

opit kirjoittella normaalisti.

• yantina

Ei nyt alkuperäiseen asiaan liittyen, mutta miksi aina pitää tullla tämmöstä "kasva aikuiseks", "hanki elämä" ym kommenttia. Niiden kirjoittajat voisivat harkita tätä aikuiseksi kasvamista ensin.

• sekava,

joten sun kannattaisi miettiä, onko sulla jotain sellaista, josta mies on kiinnostunut. Ellei ole, voit unohtaa miehen. Hän saa haluamansa helpommin muilta naisilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe