naisen hygienialogiikkaa?

69mies

jahas naiset, mitä muuta minun pitäisi ajatella kuin nauraa...itkeä?

nimittäin teidän hygienialogiikalle (tämä on nyt yleistys sitten)...

oltiin vaimon kanssa vähän petipuuhissa ja kun kerran tykätään suuseksistä niin sitä tietty tehdään ja paljon, molemmat siis,eikä kainostella muutakaan kivaa petihommissa....

no oltiin käyty pesulla (samalla piti tietty ottaa jälkilöylyt) ja tottakait hampaatkin pestiin...mentiin sitten vähän keittiöön kattoon kivaa "naposteltavaa" ja eikös sieltä löytynyt perunasalaattia...otin haarukan ja pistin muutaman haarukallisen suuhun....ajattelin että tarjoan vaimolle kanssa kun hänkin siitä tykkää...sanoi että ei hän samalla haarukalla syö kun sinä!....mun oli pakko revetä ihan kunnolla....ei voi olla totta.....???

että näin meillä...ihmettelin vaan logiikkaa....

2

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turiset

Kuulostaa aika kummalliselta kyllä. Jospa se sinun naisesi ei ole ajatellut asiaa ja kommentti tuli automaattisesti suusta. Tai jos hänelle siinä kohtaa tuli assosiaatio siitä kuinka olet hänen alapäätään nuollut ja siksi koki ajatuksen vastenmieliseksi. Ei ehkä siksi, että siinä olisi jotakin ällöttävää, koska varmasti suutelettekin sen jälkeen, mutta ehkä hän ei halunnut yhdistää perunasalaattia ja omaa värkkiään.
      Sen ymmärrän, jos otit haarukalla suullisen itsellesi suoraan purkista, niin vaimo ei halunnut sinun laittavan sitä suussa ollutta haarukkaa purkkiin enää "likaisena". Asian olisi tosin voinut ilmaista jotenkin muutenkin.
      Jokaisella ihmisellä toki on oma bakteerikantansa, eikä niitä nyt jatkuvasti kannata vispata keskenään sekaisin, mutta en minä pidä sitä kummallisena, jos miesystäväni lainaa hammasharjaani hampaiden pesemiseen. Satunnaisen suutelukumppanin harkaa en kuitenkaan itse lainaisi, kun en tiedä kuka muukin sitä on käyttänyt ja mihin tarkoitukseen. Tietysti tässä nyt tulee mieleen, että onhan se satunnainen saattanut suullaakin tehdä vaikka mitä, mutta suussa kun nesteet vaihtuvat sen verran tiiviiseen tahtiin, niin ei ole suoraan verrannollinen hammasharjaan, jolla ei ole omaa huuhtelujärjestelmää.
      Siinä mun ajatuksiani.
      N 36

• Hammaslääkäri

Katsos kun suun bakteerit toisen suuhun joutuessaan voivat levittää kariesta (ja tulee reikiä)

Suuseksissähän suun mikrobit ovat tekemisissä vain alapään kanssa, ja kun alapäässä ei ole hampaita niin ei tule lisää reikiäkään..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      282
      4150
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2365
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe