Nonii Kanat... ;D

MM= Muskelimasa

Mitämieltä ootte jätkästä jos se harrastaa amerikkalaistajalkapalloa... Olen ite harastanut parivuotta oon 190 cm ja n. 90 kg , 18 v... Enkä oo mikään lihaskimppu mut kuitenkin hyväs urheilija kunnossa, no vähä lihastakin...

Mitäs mieltä ootte siitä että tapailin tyttöä n. 2 kk mutten koko aikana uskaltanu kertoo sille et palaan amerikkalaista, koska ajattelin heti et se pitää mua jotenki kummallisena mut eipä sillä väliä jätti se mut sitte kuitenki eikä ikinä saanut tietää...

Vallottaako se naisen vai ajaako se tytöt pois?... siis et pelaa amerikkalaistafutista... En kuitenkaan oo mikään amis vaan ihan ylioppilaaksi itteäni luen...

8

709

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..niin minä sanon...

..että suksi tolvana vittuun niitten jalkapallojes kanssa. Ketään ei kiinnosta sun juttus. Vedä kätees.

• minäkin ja

luen edellisen vastaajan kommentin sitten vasta..

Kuule mikä siinä amiksessa on vikana, kun oikein itseäsi ylioppilaaksi olet lukemassa?
      Jäitä hattuun! Ei se pelaaminen mitään, mutta ennakkoluulot tunkee aika vahvasti yli.

• mielestä

olet harvinaisen kypsä ikäiseksesi ja kiinnostava ihminen.

• xcabba

toi vähän lihasta vetos muhun... Ei mikään kalkkuna!

• m-li

Minä ainakin pidän liikkuvista ja aktiivista ihmisistä, siis yleensäkin enkä vain pariutumistarkoituksessa. Puoliskokseni taas en voisi kuvitellakaan mitään plösöä sohvaperunaa, ja kuvittelisin että yleensäkin ihmisistä on mukavampi katsella treenattua, kiinteää kroppaa kuin sitä hyllyvää läskiä mitä näkee tänä päivänä jo ihan tarpeeksi.

Ei kai amerikkalainen futis ole sen huonompi laji kuin lätkä tms. muukaan miehinen laji? Tuo lukiokommenttisi hymyilytti minua suuresti. Noh, sulla on vielä monta vuottaa aikaa miettiä syntyjä syviä.

• sekunti

ehkä ensimmäisenä tulee mieleen, etten paljon niiden eroista edes tiedä. Toisesssa on kypärät päässä ja riehutaan ilmeisesti enemmän kuin toisessa. Naisen kannalta se tilanne on kuitenkin se, että joka tapauksessa se sama haiseva urheilukassi sieltä tulee pyykkiin kumman tahansa jälkeen. Myöskin aivan sama mitä lajia harrastaa, minä en ala seisoskella ainakaan kovin työkseni minkään kentän laidalla, ´jos en itse ole kovin kiinnostunut asiasta ja luultavasti siellä ei muitakaan naisia tai tyttökavereita ole kovin innokkaasti hurraamassa.
      Ei kyllä ole mitään väliä, pelaako mitä.¨
      Ei kai mieskään välitä käykö nainen bodybalancessa vai bodytrimmissä tai hikijumpassa. Sama lopputulos se on kuitenkin. Ja jokatapauksessa aika pieni juttu.
      Mut se on eri asia, jos amerikkalaista harrastaa siks, et saa puskea toisia päällä mahaan tai riehua muuten. Se on aika tyhmää minun mielestä.

• tyhmästi

Siis aika tyhmästi sanoin ton amis homman mutta en mitenkään amista väheksy mutta tarkotin vaan sitä et lähes kaikki jokka amerikkalaista pelaa on jotain vesipäitä jotka ei mistään tajua ja tulee suoraan jostain toivottomien linjalta amiksesta... Se eniten ottaaki päähän ku mahtava laji on pilattu ennakkoluuloilla eikä sitä harrasta muutakun ne pullistelevat möhimset amiksesta...

Mut pidättekö yleensäkkin miestä joka harrastaa amerikkalaista jotenkin väkivaltaisena joka haluu vaan tapella... Millasen ensivaikutelman se antaa???

• ninniangi

Ei amerikkalaisessa jalkapallossa mitään vikaa ole, oon itsekin tapaillut miestä joka pelas sitä...ei se mitenkään suhteeseen vaikuttanu,en kyl kyseistä lajia jaksa kauaa katella...kiekkoo mielummin katon ;)
        "vesipäitä jotka ei mistään tajua ja tulee suoraan jostain toivottomien linjalta amiksesta" ja btw noita vesipäitä löytyy ihan joka opiskelupaikasta, lukiostakin....jotkut lukiolaiset jopa menee lukion jälkeen amikseen ku huomaavat ettei sillä yo-todistuksella paljon mitään tee. itsekin joskus vuonna kivi ja kirves kirjoitin ylioppilaaksi, nykyään koko todistuksella ei ole mitään merkistystä edes yliopistoon hakiessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      93
      3514
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2478
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      14
      2394
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      63
      2264
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2138
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      87
      1169
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1087
    8. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      996
    9. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      995
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      949
    Aihe