Mitämieltä ootte jätkästä jos se harrastaa amerikkalaistajalkapalloa... Olen ite harastanut parivuotta oon 190 cm ja n. 90 kg , 18 v... Enkä oo mikään lihaskimppu mut kuitenkin hyväs urheilija kunnossa, no vähä lihastakin...
Mitäs mieltä ootte siitä että tapailin tyttöä n. 2 kk mutten koko aikana uskaltanu kertoo sille et palaan amerikkalaista, koska ajattelin heti et se pitää mua jotenki kummallisena mut eipä sillä väliä jätti se mut sitte kuitenki eikä ikinä saanut tietää...
Vallottaako se naisen vai ajaako se tytöt pois?... siis et pelaa amerikkalaistafutista... En kuitenkaan oo mikään amis vaan ihan ylioppilaaksi itteäni luen...
Nonii Kanat... ;D
8
714
Vastaukset
- ..niin minä sanon...
..että suksi tolvana vittuun niitten jalkapallojes kanssa. Ketään ei kiinnosta sun juttus. Vedä kätees.
- minäkin ja
luen edellisen vastaajan kommentin sitten vasta..
Kuule mikä siinä amiksessa on vikana, kun oikein itseäsi ylioppilaaksi olet lukemassa?
Jäitä hattuun! Ei se pelaaminen mitään, mutta ennakkoluulot tunkee aika vahvasti yli. - mielestä
olet harvinaisen kypsä ikäiseksesi ja kiinnostava ihminen.
- xcabba
toi vähän lihasta vetos muhun... Ei mikään kalkkuna!
- m-li
Minä ainakin pidän liikkuvista ja aktiivista ihmisistä, siis yleensäkin enkä vain pariutumistarkoituksessa. Puoliskokseni taas en voisi kuvitellakaan mitään plösöä sohvaperunaa, ja kuvittelisin että yleensäkin ihmisistä on mukavampi katsella treenattua, kiinteää kroppaa kuin sitä hyllyvää läskiä mitä näkee tänä päivänä jo ihan tarpeeksi.
Ei kai amerikkalainen futis ole sen huonompi laji kuin lätkä tms. muukaan miehinen laji? Tuo lukiokommenttisi hymyilytti minua suuresti. Noh, sulla on vielä monta vuottaa aikaa miettiä syntyjä syviä. - sekunti
ehkä ensimmäisenä tulee mieleen, etten paljon niiden eroista edes tiedä. Toisesssa on kypärät päässä ja riehutaan ilmeisesti enemmän kuin toisessa. Naisen kannalta se tilanne on kuitenkin se, että joka tapauksessa se sama haiseva urheilukassi sieltä tulee pyykkiin kumman tahansa jälkeen. Myöskin aivan sama mitä lajia harrastaa, minä en ala seisoskella ainakaan kovin työkseni minkään kentän laidalla, ´jos en itse ole kovin kiinnostunut asiasta ja luultavasti siellä ei muitakaan naisia tai tyttökavereita ole kovin innokkaasti hurraamassa.
Ei kyllä ole mitään väliä, pelaako mitä.¨
Ei kai mieskään välitä käykö nainen bodybalancessa vai bodytrimmissä tai hikijumpassa. Sama lopputulos se on kuitenkin. Ja jokatapauksessa aika pieni juttu.
Mut se on eri asia, jos amerikkalaista harrastaa siks, et saa puskea toisia päällä mahaan tai riehua muuten. Se on aika tyhmää minun mielestä. - tyhmästi
Siis aika tyhmästi sanoin ton amis homman mutta en mitenkään amista väheksy mutta tarkotin vaan sitä et lähes kaikki jokka amerikkalaista pelaa on jotain vesipäitä jotka ei mistään tajua ja tulee suoraan jostain toivottomien linjalta amiksesta... Se eniten ottaaki päähän ku mahtava laji on pilattu ennakkoluuloilla eikä sitä harrasta muutakun ne pullistelevat möhimset amiksesta...
Mut pidättekö yleensäkkin miestä joka harrastaa amerikkalaista jotenkin väkivaltaisena joka haluu vaan tapella... Millasen ensivaikutelman se antaa???- ninniangi
Ei amerikkalaisessa jalkapallossa mitään vikaa ole, oon itsekin tapaillut miestä joka pelas sitä...ei se mitenkään suhteeseen vaikuttanu,en kyl kyseistä lajia jaksa kauaa katella...kiekkoo mielummin katon ;)
"vesipäitä jotka ei mistään tajua ja tulee suoraan jostain toivottomien linjalta amiksesta" ja btw noita vesipäitä löytyy ihan joka opiskelupaikasta, lukiostakin....jotkut lukiolaiset jopa menee lukion jälkeen amikseen ku huomaavat ettei sillä yo-todistuksella paljon mitään tee. itsekin joskus vuonna kivi ja kirves kirjoitin ylioppilaaksi, nykyään koko todistuksella ei ole mitään merkistystä edes yliopistoon hakiessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673