Nonii Kanat... ;D

MM= Muskelimasa

Mitämieltä ootte jätkästä jos se harrastaa amerikkalaistajalkapalloa... Olen ite harastanut parivuotta oon 190 cm ja n. 90 kg , 18 v... Enkä oo mikään lihaskimppu mut kuitenkin hyväs urheilija kunnossa, no vähä lihastakin...

Mitäs mieltä ootte siitä että tapailin tyttöä n. 2 kk mutten koko aikana uskaltanu kertoo sille et palaan amerikkalaista, koska ajattelin heti et se pitää mua jotenki kummallisena mut eipä sillä väliä jätti se mut sitte kuitenki eikä ikinä saanut tietää...

Vallottaako se naisen vai ajaako se tytöt pois?... siis et pelaa amerikkalaistafutista... En kuitenkaan oo mikään amis vaan ihan ylioppilaaksi itteäni luen...

8

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..niin minä sanon...

      ..että suksi tolvana vittuun niitten jalkapallojes kanssa. Ketään ei kiinnosta sun juttus. Vedä kätees.

    • minäkin ja

      luen edellisen vastaajan kommentin sitten vasta..

      Kuule mikä siinä amiksessa on vikana, kun oikein itseäsi ylioppilaaksi olet lukemassa?
      Jäitä hattuun! Ei se pelaaminen mitään, mutta ennakkoluulot tunkee aika vahvasti yli.

    • mielestä

      olet harvinaisen kypsä ikäiseksesi ja kiinnostava ihminen.

      • xcabba

        toi vähän lihasta vetos muhun... Ei mikään kalkkuna!


    • m-li

      Minä ainakin pidän liikkuvista ja aktiivista ihmisistä, siis yleensäkin enkä vain pariutumistarkoituksessa. Puoliskokseni taas en voisi kuvitellakaan mitään plösöä sohvaperunaa, ja kuvittelisin että yleensäkin ihmisistä on mukavampi katsella treenattua, kiinteää kroppaa kuin sitä hyllyvää läskiä mitä näkee tänä päivänä jo ihan tarpeeksi.

      Ei kai amerikkalainen futis ole sen huonompi laji kuin lätkä tms. muukaan miehinen laji? Tuo lukiokommenttisi hymyilytti minua suuresti. Noh, sulla on vielä monta vuottaa aikaa miettiä syntyjä syviä.

    • sekunti

      ehkä ensimmäisenä tulee mieleen, etten paljon niiden eroista edes tiedä. Toisesssa on kypärät päässä ja riehutaan ilmeisesti enemmän kuin toisessa. Naisen kannalta se tilanne on kuitenkin se, että joka tapauksessa se sama haiseva urheilukassi sieltä tulee pyykkiin kumman tahansa jälkeen. Myöskin aivan sama mitä lajia harrastaa, minä en ala seisoskella ainakaan kovin työkseni minkään kentän laidalla, ´jos en itse ole kovin kiinnostunut asiasta ja luultavasti siellä ei muitakaan naisia tai tyttökavereita ole kovin innokkaasti hurraamassa.
      Ei kyllä ole mitään väliä, pelaako mitä.¨
      Ei kai mieskään välitä käykö nainen bodybalancessa vai bodytrimmissä tai hikijumpassa. Sama lopputulos se on kuitenkin. Ja jokatapauksessa aika pieni juttu.
      Mut se on eri asia, jos amerikkalaista harrastaa siks, et saa puskea toisia päällä mahaan tai riehua muuten. Se on aika tyhmää minun mielestä.

    • tyhmästi

      Siis aika tyhmästi sanoin ton amis homman mutta en mitenkään amista väheksy mutta tarkotin vaan sitä et lähes kaikki jokka amerikkalaista pelaa on jotain vesipäitä jotka ei mistään tajua ja tulee suoraan jostain toivottomien linjalta amiksesta... Se eniten ottaaki päähän ku mahtava laji on pilattu ennakkoluuloilla eikä sitä harrasta muutakun ne pullistelevat möhimset amiksesta...

      Mut pidättekö yleensäkkin miestä joka harrastaa amerikkalaista jotenkin väkivaltaisena joka haluu vaan tapella... Millasen ensivaikutelman se antaa???

      • ninniangi

        Ei amerikkalaisessa jalkapallossa mitään vikaa ole, oon itsekin tapaillut miestä joka pelas sitä...ei se mitenkään suhteeseen vaikuttanu,en kyl kyseistä lajia jaksa kauaa katella...kiekkoo mielummin katon ;)
        "vesipäitä jotka ei mistään tajua ja tulee suoraan jostain toivottomien linjalta amiksesta" ja btw noita vesipäitä löytyy ihan joka opiskelupaikasta, lukiostakin....jotkut lukiolaiset jopa menee lukion jälkeen amikseen ku huomaavat ettei sillä yo-todistuksella paljon mitään tee. itsekin joskus vuonna kivi ja kirves kirjoitin ylioppilaaksi, nykyään koko todistuksella ei ole mitään merkistystä edes yliopistoon hakiessa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe