onko epätoivosta

epätoivonenko

Niin eli onko epätoivosta, hakea miestä treffi palstoilta. Haluaisin parisuhteen, mutta sitä ei vain muualta tunnu löytyvän. En vain haluais väkisin mitään suhdetta.

4

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dumdidum

      Ei tietenkään ole. On viisasta käyttää ne keinot, jotka käytettävissä on. Netti on yksi niistä.

    • valitset...

      tai olet valitsematta, mitähän epätoivoista siinä voi olla...?

    • vaihtoehtoja

      Parempia vaihtoehtoja:

      1. Hanki harrastuksia (KYLLÄ, salillakin voi mennä
      juttelemaan kiinnostavalle tyypille ja pyytää
      kahville)

      2. Hanki koira (tästä on parikin hyötynäkökohtaa:
      -ensiksikin ihmiset tulevat helpommin
      juttelemaan kanssasi kun ulkoilutat koiraa.
      -toisekseen kuntosi kasvaa ja mielialasi
      kohenee
      -kolmanneksi se tärkein: et sorru luusereihin
      koska olet yksinäinen, kun saat koiralta
      läheisyyttä ja ystävyyttä)

      3. Ole aloitteellinen ja luova. Älä odota että
      mies tekee aloitteen.

      4. Hymyile kiinnostaville tuntemattomille miehille
      kun katseenne kohtaavat (jurottajille ja tuiman
      näköisille naisille ei kukaan täyspäinen tule
      juttelemaan)

      5. Älä kiirehdi parisuhteeseen, tutustu rauhassa
      useisiin miehiin. Kiirehtimällä saat
      vain tollon/luuserin riesaksesi.

      • Tytteli*

        Hyviä vinkkejä, mutta minun kohdallani ne eivät ole oikein toimineet:

        1. Harrastukseni ovat olleet naispainoitteisia, kuten tanssi ja ratsastus. Paritansseissa on enimmäkseen pariskuntia ja vain vähäisesti sinkkumiehiä. Salilla en tykkä käydä. Melonnassa oli enimmäkseen vanhempaa väkeä.

        2. Ulkoilutan välillä vanhempieni koiraa ja ihmisiä tuee joskus juttelemaan, mutta hekin ovat usein vanhempaa väkeä. Koirapuistossa oli kerran yksi komea poika, mutta en ole törmännyt häneen uudestaan sen jälkeen.

        3. Odotan miehen tekevän aloitteen, jotta olisin vaikeammin tavoiteltava.

        4. Olen yleensä kadulla jne. tuiman näköinen (luulisin). Täytyy yrittää vähän rentoutua. :)

        5. En ikinä huolisi huonoa miestä, siksipä olenkin edelleen sinkku. Ja tyytyväinen valintaani. :)

        Ehkä miehet sitten kuitenkin pitää rohkeista, aloitteentekevistä naisista, joten voisihan sitä joskus yrittää. En vain ymmärrä miten tämä menee yks yhteen vaikeasti tavoiteltavuuden kanssa? Eihän sitä saa olla liian innokas, vai saako? Missä kulkee raja?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      46
      936
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe