Niin eli onko epätoivosta, hakea miestä treffi palstoilta. Haluaisin parisuhteen, mutta sitä ei vain muualta tunnu löytyvän. En vain haluais väkisin mitään suhdetta.
onko epätoivosta
4
856
Vastaukset
- dumdidum
Ei tietenkään ole. On viisasta käyttää ne keinot, jotka käytettävissä on. Netti on yksi niistä.
- valitset...
tai olet valitsematta, mitähän epätoivoista siinä voi olla...?
- vaihtoehtoja
Parempia vaihtoehtoja:
1. Hanki harrastuksia (KYLLÄ, salillakin voi mennä
juttelemaan kiinnostavalle tyypille ja pyytää
kahville)
2. Hanki koira (tästä on parikin hyötynäkökohtaa:
-ensiksikin ihmiset tulevat helpommin
juttelemaan kanssasi kun ulkoilutat koiraa.
-toisekseen kuntosi kasvaa ja mielialasi
kohenee
-kolmanneksi se tärkein: et sorru luusereihin
koska olet yksinäinen, kun saat koiralta
läheisyyttä ja ystävyyttä)
3. Ole aloitteellinen ja luova. Älä odota että
mies tekee aloitteen.
4. Hymyile kiinnostaville tuntemattomille miehille
kun katseenne kohtaavat (jurottajille ja tuiman
näköisille naisille ei kukaan täyspäinen tule
juttelemaan)
5. Älä kiirehdi parisuhteeseen, tutustu rauhassa
useisiin miehiin. Kiirehtimällä saat
vain tollon/luuserin riesaksesi.- Tytteli*
Hyviä vinkkejä, mutta minun kohdallani ne eivät ole oikein toimineet:
1. Harrastukseni ovat olleet naispainoitteisia, kuten tanssi ja ratsastus. Paritansseissa on enimmäkseen pariskuntia ja vain vähäisesti sinkkumiehiä. Salilla en tykkä käydä. Melonnassa oli enimmäkseen vanhempaa väkeä.
2. Ulkoilutan välillä vanhempieni koiraa ja ihmisiä tuee joskus juttelemaan, mutta hekin ovat usein vanhempaa väkeä. Koirapuistossa oli kerran yksi komea poika, mutta en ole törmännyt häneen uudestaan sen jälkeen.
3. Odotan miehen tekevän aloitteen, jotta olisin vaikeammin tavoiteltava.
4. Olen yleensä kadulla jne. tuiman näköinen (luulisin). Täytyy yrittää vähän rentoutua. :)
5. En ikinä huolisi huonoa miestä, siksipä olenkin edelleen sinkku. Ja tyytyväinen valintaani. :)
Ehkä miehet sitten kuitenkin pitää rohkeista, aloitteentekevistä naisista, joten voisihan sitä joskus yrittää. En vain ymmärrä miten tämä menee yks yhteen vaikeasti tavoiteltavuuden kanssa? Eihän sitä saa olla liian innokas, vai saako? Missä kulkee raja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701489
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361116- 46936
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175812- 39759
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530595- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541