Moikka!
Oon kuullu et jotkut lähtee au paireiks vaan kesäks, oon koittanu ettii sivui jossa ilmotettais sellasest, mut huonolla tuurilla. Oisko jollain jotain tietoo sivuist?
kesäksi au pair
3
883
Vastaukset
- siis...
mieti ensin mikä tai mitkä maat/kaupungit sua kiinnostaa ja onko sulla edellytyksiä ko. maahan esim. kielitaidon suhteen. kesäaupairin odotetaan usein osaavan kieltä melko hyvin sillä muutamassa kuukaudessa et aivan uutta kieltä opi. kun oma ajatusmaailmasi kesäaupairiudesta on selvä, rupea googlettelemaan ko. maasta aupair-sivustoja. perinteisistä, tälläkin palstalla paljon mainostetuista sivuista (aupairworld jne) löytyy varmasti myös muutamia kesäpaikkoja. helpompi kenties on kuitenkin mennä yksityisesti eli etsit itse paikan, kunhan olet perillä siitä mihin maahan/mille alueelle haluat.
varaudu myös siihen, että et välttämättä pääse haluamaasi paikkaan, hoitamaan haluamasi ikäisiä lapsia jne sillä aikarajoituksesi on melko tiukka verrattuna vuoden paikkoihin, lisäksi kesäaupaireja etsitään paljon vähemmän kuin ns. normaaleja aupaireja. itselläni tosin on kokemusta kolmesta mahtavasta kesästä aupairina, eli innolla vaan etsimään paikkoja ja lähettelemään hakemuksia eli on kesäaupairius ihan mahdollista - varaudu kuitenkin siihen, että joudut todellakin olemaan itse hyvin aktiivinen!- *kysymysmerkki*
- Missä olit itse kesäaupairina? (Sama maa kolmena vuonna?) Olitko samassa perheessä useamman kerran?
Aupairina olemisesta oon kuullut nii paljon negatiivista, etten ny välttämättä ole itse lähdössä... Mut noit kokemuksia on aina kiva saada tietää siltikin;) - .....................
*kysymysmerkki* kirjoitti:
- Missä olit itse kesäaupairina? (Sama maa kolmena vuonna?) Olitko samassa perheessä useamman kerran?
Aupairina olemisesta oon kuullut nii paljon negatiivista, etten ny välttämättä ole itse lähdössä... Mut noit kokemuksia on aina kiva saada tietää siltikin;)kerran italiassa, kerran briteissä ja kerran new yorkissa. luultavasti menen ensi kesänä italiaan uudelleen ko. perheeseen jossa siis aikaisemmin olen ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483