Höynäytetty??

Himmennyt tähti

Tässä ihmissuhteiden viidakossa tutustuin tekstiviestillä viisikymppiseen vapaaseen mieheen. Kolme viikkoa kirjoitimme sähköpostia ja molemmat ihastuimme. Sen jälkeen tavattiin, molemmat halusivat jatkaa. Mies lähes muutti luokseni, sitä jatkui viikon.

Sitten vain perjantaina, kun hänen piti tulla, tuli pitkä tekstari jossa hän kehui mua ja sanoi mun olevan hänelle liian hyvä. Kielsi ottamasta mitään yhetyttä enää koskaan...

Sydämeni särkyi, olin rakastunut ja niin oli kyllä hänkin. Muutamaa päivää myöhemmin hän kirjoitti, että oli palannut sellaisen naisen luo, joka 8 kk sitten oli jättänyt hänet, ja jota hän arvosteli mulle rankasti. Tämä nainen mm. käytti häntä taloudellisesti hyväkseen ja antoi läheisyyttä vain "maksusta". Nyt nainen kuulemma on luvannut ymmärtää häntä paremmin.

En voi käsittää tätä elämän julmuutta...

En ole naiivi hupakko, mutta tämän ihmisen luulin tuntevani...

5

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siru

Oma tarinani menee samoja latuja jossain määrin.Tutustuin minua vanhenpaan mieheen,hän seurusteli silloin kun tanssitteli minua,mutta kipinää välillämme oli.Hänellä oli samantyyp. ong.suhteessa,ja hän lopetti suhteen tämän naisen kanssa.Oltiin tiiviisti yhdessä muutama kuukausi,rakastuttiin ja kaikki oli ok.Yksi aamu hän vain ilmoitti minulle että lopetetaan suhde,kysyin syytä,olen hyvä nainen ja syy on hänessä.Sydämmeni särkyi,uskoin ja luotin tähän mieheen.Tämä edel.suhde takana oli,hän myös lupasi muuttua jne..niin ei käynyt.Tämä mies tuli takaisin luokseni muutama kuukausi sitten.Mutta minun luottamus on kadonnut,pelkään koko ajan koska hän ilmoittaa lähtevänsä,en uskalla aidosti rakastaa,pelkään taas särkyväni....Että näin..Voimia sinulle ja Hyvää Joulua

• MM.

Saas nähdä roikkuuko se nyt kahden naisen välillä, vai lopettaako yhteydenpitonsa suhun. Ehkäpä se sitten rakasti tätä ns. exäänsä enemmän, vaikka se onkin varsinainen hyväksikäyttäjä. Sä olisit kyllä ollut parempi vaihtoehto tälle miehelle. Tunteet on kyllä kummia juttuja.

• tyhjän saa pyytämättäkin

Minua ainakin höynäyttiin - vieläpä usean vuoden ajan. Olen pitänyt itseäni jonkinlaisena ihmistuntijana, mutta en pidä enää.

Olen tästä kuitenkin opiksi ottanut niin, etten enää anna kenellekään tilaisuutta käyttää minua millään tavoin. Olen nähtävästi liian hentomielinen, joten pysyttelen kaukana ihmispedoista.

• Prinsessa ;)

...kuin sinulla ap.
        Vaikka vannotti ettei eksä ole kuvioissa.

Opiksi tässä täytyy otta ja epäillä tästä lähtien kaikkien puheita ja olla luottamatta keneenkään...
        Ei,ihan noin.
        Ystäviin voi luottaa kun oma arvointi kyky sumennetaan valheilla ja taas uusilla valheilla.
        Minä olen liian kiltti ja sinisilmäinen, sopiva uhri narsisteille ja muille psykopaateille.

Toivon että tämä vahvisti minua ja vielä joskus löydän arvoiseni miehen.

• Enkelin siivin

Olimme yhdessä 3 vuotta. Sinä aikana hän lähti omille teilleen muutaman kerran. En ymmärtänyt sitä, ettei hän ilmoittanut mitään, häipyi vaan ja puhelin oli kiinni. Menimme vuosi sitten kihloihin ja uskoin, että hän on valintansa tehnyt, mutta ei muutama viikko sitten alkoi taas käytös muuttua ja pari päivää sitten hän ei enää tullut kotiin. Olimme puhelinyhteydessä ja hän väitti rakastavansa minua, mutta kun minulla ei ole hyvä olla hänen kanssaan, niin ei hän voi väkisin olla. Yritän nyt olla järkevä ja muistaa, että hän on valehdellut ja pettänyt minua alusta asti, että pääsisin hänestä irti. On todella vaikeaa, kun hänen laisensa sairaat ihmiset saavat kiedottua verkkonsa hyväsydämisen hölmön ympärille. Vaikka yritän ajatella järjellä, että minulla on varmasti parempi elämä ilman häntä, niin silti rinnassa on tyhjä olo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      905
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe