Höynäytetty??

Himmennyt tähti

Tässä ihmissuhteiden viidakossa tutustuin tekstiviestillä viisikymppiseen vapaaseen mieheen. Kolme viikkoa kirjoitimme sähköpostia ja molemmat ihastuimme. Sen jälkeen tavattiin, molemmat halusivat jatkaa. Mies lähes muutti luokseni, sitä jatkui viikon.

Sitten vain perjantaina, kun hänen piti tulla, tuli pitkä tekstari jossa hän kehui mua ja sanoi mun olevan hänelle liian hyvä. Kielsi ottamasta mitään yhetyttä enää koskaan...

Sydämeni särkyi, olin rakastunut ja niin oli kyllä hänkin. Muutamaa päivää myöhemmin hän kirjoitti, että oli palannut sellaisen naisen luo, joka 8 kk sitten oli jättänyt hänet, ja jota hän arvosteli mulle rankasti. Tämä nainen mm. käytti häntä taloudellisesti hyväkseen ja antoi läheisyyttä vain "maksusta". Nyt nainen kuulemma on luvannut ymmärtää häntä paremmin.

En voi käsittää tätä elämän julmuutta...

En ole naiivi hupakko, mutta tämän ihmisen luulin tuntevani...

5

1157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siru

      Oma tarinani menee samoja latuja jossain määrin.Tutustuin minua vanhenpaan mieheen,hän seurusteli silloin kun tanssitteli minua,mutta kipinää välillämme oli.Hänellä oli samantyyp. ong.suhteessa,ja hän lopetti suhteen tämän naisen kanssa.Oltiin tiiviisti yhdessä muutama kuukausi,rakastuttiin ja kaikki oli ok.Yksi aamu hän vain ilmoitti minulle että lopetetaan suhde,kysyin syytä,olen hyvä nainen ja syy on hänessä.Sydämmeni särkyi,uskoin ja luotin tähän mieheen.Tämä edel.suhde takana oli,hän myös lupasi muuttua jne..niin ei käynyt.Tämä mies tuli takaisin luokseni muutama kuukausi sitten.Mutta minun luottamus on kadonnut,pelkään koko ajan koska hän ilmoittaa lähtevänsä,en uskalla aidosti rakastaa,pelkään taas särkyväni....Että näin..Voimia sinulle ja Hyvää Joulua

    • MM.

      Saas nähdä roikkuuko se nyt kahden naisen välillä, vai lopettaako yhteydenpitonsa suhun. Ehkäpä se sitten rakasti tätä ns. exäänsä enemmän, vaikka se onkin varsinainen hyväksikäyttäjä. Sä olisit kyllä ollut parempi vaihtoehto tälle miehelle. Tunteet on kyllä kummia juttuja.

    • tyhjän saa pyytämättäkin

      Minua ainakin höynäyttiin - vieläpä usean vuoden ajan. Olen pitänyt itseäni jonkinlaisena ihmistuntijana, mutta en pidä enää.

      Olen tästä kuitenkin opiksi ottanut niin, etten enää anna kenellekään tilaisuutta käyttää minua millään tavoin. Olen nähtävästi liian hentomielinen, joten pysyttelen kaukana ihmispedoista.

      • Prinsessa ;)

        ...kuin sinulla ap.
        Vaikka vannotti ettei eksä ole kuvioissa.

        Opiksi tässä täytyy otta ja epäillä tästä lähtien kaikkien puheita ja olla luottamatta keneenkään...
        Ei,ihan noin.
        Ystäviin voi luottaa kun oma arvointi kyky sumennetaan valheilla ja taas uusilla valheilla.
        Minä olen liian kiltti ja sinisilmäinen, sopiva uhri narsisteille ja muille psykopaateille.

        Toivon että tämä vahvisti minua ja vielä joskus löydän arvoiseni miehen.


    • Enkelin siivin

      Olimme yhdessä 3 vuotta. Sinä aikana hän lähti omille teilleen muutaman kerran. En ymmärtänyt sitä, ettei hän ilmoittanut mitään, häipyi vaan ja puhelin oli kiinni. Menimme vuosi sitten kihloihin ja uskoin, että hän on valintansa tehnyt, mutta ei muutama viikko sitten alkoi taas käytös muuttua ja pari päivää sitten hän ei enää tullut kotiin. Olimme puhelinyhteydessä ja hän väitti rakastavansa minua, mutta kun minulla ei ole hyvä olla hänen kanssaan, niin ei hän voi väkisin olla. Yritän nyt olla järkevä ja muistaa, että hän on valehdellut ja pettänyt minua alusta asti, että pääsisin hänestä irti. On todella vaikeaa, kun hänen laisensa sairaat ihmiset saavat kiedottua verkkonsa hyväsydämisen hölmön ympärille. Vaikka yritän ajatella järjellä, että minulla on varmasti parempi elämä ilman häntä, niin silti rinnassa on tyhjä olo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe