Oletteko kokeilleet luontaistuotekaupoista saatavaa puhdistuskuuria, jonka pitäisi vaikuttaa paaston tavoin elimistöä puhdistavasti? Paketti sisältää parin viikon tabletit, joita syömällä elimistön pitäisi puhdistua..
Onkohan tällaisella mitään virkaa vai voisiko sillä jopa korvata tavan paaston?
luontaistuotekaupan
2
717
Vastaukset
- kaikenlaisia
kuureja. Olen normaalipainoinen eli 165/51 mutta olen paastonnut hyvän olon takia tai laihduttanut muutaman kilon herkuttelu kauden jälkeen...
Omasta kokemuksestani (en siis puhu muiden puolesta) nesteenpoisto ja puhdistus pillerit eivät ole tuloksia antavia. Paastomehut ovat sitäkin parempia, en silti tehnyt aivan ohjeiden mukaan, vaan näin:
Join päivässä itsetehtyä hedelmistä soseutettua tai puristettua mehua. Join enemmän hedelmämehua kuin niitä kasvislitkuja... En ole päästänyt kaloreita 500 korkeammaksi. Ensimmäiset pari päivää särki päätä, mutta se helpotti kolmantena päivänä. Kävin joka päivä myös kävelyllä joka paransi oloa entisestään. Join kofeiinitonta teetä ja kalorittomia/vähäkalorisia juomia. Tein myös suolihuuhtelun!
Olo keveni viikon paaston jälkeen, enää ei edes tehnyt mieli mitään rasvaista tai sokerista ruokaa, vaan kevyitä ja raikkaita. Kuuri toimii jos siihen jaksaa panostaa!- hyvältä kuulostaa
TEitkö sen puhdistautumisen juo,alla sen suolalitkun alussa? Tuo sun paastos kuulostaa hyvältä ja voisin kokeilla, mutta se suola on oksettavinta mitö ikinä olen kokeillut, hyi yäk..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760