Töitä netissä??

-Nettityötä-

Eli saisiko jotain töitä netistä. Eli työ tehtäisiin vain koneen äärellä ja palkka tulisi tilille :)

Palkan ei tarvitsisi olla kauhean suuri ja työ saisi olla aika helppo.

Onko ylipäätäänsä tämmöisiä missään tarjolla. Jos on niin missä ja millaisia? ;)

36

11256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <nimetön>

      Laiskuuden multihuipentuma

      • nimetönnallekarhu

        mikäs tämä tämmönen mutterin pussitus homma oikeen on?


    • rat-kaisu

      Verkostomarkkinoinnit on sellasia, ja jotkut puhelinmyyntityöt mitä voi tehdä suoraan kotoo käsin.
      Jos saisit ittes joonkin firmaan töihin, voisit kysellä etätyömahdollisuutta. Kaikissa firmoissa se ei onnistu, mut joissain kyllä...

    • qwgw

      no oliko väitöstä ettei ole töissä? siis voihan tehä nettityötä oikean työn ohella?

    • kkkkh

      Asiahan on niin, että joissakin koulutusta vaativissa tyypillisesti tietotyön ammateissa avautuu joskus mahdollisuus tehdä etätöitä.

      Niitä EI avaudu työttömille.

      • nimi ja merkki

        Voi sitä itse yrittää perustaa jotain. Minä tein niin. en viitsi sanoa tarkkaan aika harvinaista hommaani, kun en halua näiltä palstoilta tulla tunnetuksi. Mut en tehnyt netissä, vaan koneella ja sitten lähetin työn tuloksen sähköpostilla toimeksiantajalle. Tosin helposta työstä ei voi puhua, vaan aikataulurajat ja vaatii tietynlaisia hoksottimia ja osaamista. On sitä etätyömahdollisuuksia, mutta työkkärin haku on ihan jaska ja kohta 20 vuotta vanha, sieltä ei saa niitä etsittyä. Saisivat ajantasaistaa sen.


    • Nettityöläinen

      Jos puhuu englantia niin mahdollisuuksiahan on aika paljonkin. Etenkin jenkeissä on useita erilaisia netissä tehtäviä töitä, ja ns. affiliate marketingilla voi todella lyödä rahoiksi eikä ole mitään ydintiedettä! Tämän lisäksi jenkkilässä on paljon nettikyselyjä ja kirjoitustöitä joista maksetaan ihan hyvin, useimmiten PayPalin kautta, joka on erittäin luotettava. Itse en enää tee päivätöitä vaan ainoastaan verkossa, ja sanottakoon että tienestitkin tuplaantuivat ensimmäisen vuoden aikana, kun oppi löytämään oikeat hommat...

      Ihan hyvä saitti josta löytyy infoa muutamasta parhaasta on http://myfreeaffiliatesite.com/finnmani/.

      Tämä on ystäväni pitämä sivusto jossa hän on arvioinut kolme luotettavinta ja toimivinta nettityötä.

      Huom! älkää ikinä uskoko paina-nappia-ja-rikastu-tyyppisiä "nettitöitä" - ovat täyttä huijausta.

      • maarukka

        Onko totta kans? Joku lehti, ei ole kauaakaan, kun kirjoitti, että huijausta kaikki tämä kyselylomakkeitten täyttö yms. Toisella joku ihmetteli, kuinka paypalin kautta muka rahan voisi siirtää omalle tilille. Minkälaisia kuluja tulee ja maksetaanko rahat miten usein tilille?


    • Joku
    • outotuuli

      Paypalin kautta voi siirtää rahoja omalle tilille helposti ja myös toistepäin voit siirtää pankkitililtäsi rahaa sille. Kestää kaksi pankkipäivää.

    • on niitä harvakselta

      Joo, vasta äskettäin (taisi maanantaina päättyä hakuaika) oli mol.fi:ssä yksi tehtävä, jota olisi voinut tehdä etätyönä. Puhtaaksikirjoitusta. Siinä tosin oli, että joko itse laskutat (eli olet ikään kuin yrittäjä ja hoidat itse myös verojen maksun) tai sitten palkollisena.

      On näitä - etenkin tuollaisia puhtaaksikirjoittamisia silloin tällöin. Mutta sitten edellytetään, että itse hoitaa myös verosuoritukset tienesteistään.

    • vinkki2
      • BackEndGirl

        Parhaat tulot toki saa, kun houkuttelee ihmisiä Clixsenseen referral-linkkinsä kautta ja saa siten aina kivaa bonusta, kun joku tuota linkkiä klikkaa.


    • tienaasinäkin
      • maigaad

        Epäilen, että sinä et ainakaan ansainnut niitä 100 euroasi puhtaaksikirjoitustehtävistä....


    • ei siis paljoa

      Tein etätyötä muutaman kuukauden lukion aikana eräälle firmalle, joilla olin aiemmin oikeassa elämässä kesätöissä. Ihan mukava tuntipalkka, mutta työtunteja itsejään ei pahemmin tullut. Tämä siis tuli siitä, kun työnantajalle selvisi kesäduunin aikana, että olen hyvä ATK-hommissa, jolloin hän keksi, että miten olisi, että tehdään tämän jälkeen uusi sopimus ja annetaan sulle läppäri jolta pääset tekemään tämmöstä hommaa.
      Ihan leppoisaa oli, mutta palkkaa tuli sen mukaisesti.

    • kokopäivätyötä

      Onhan näitä mol:issa nähty. Viimeksi näin ilmotuksen Luotontarkistaja -nimikkeellä, työaika oli 12-20 arkisin ja viikonloppuisinkin sai halutessaan tehdä. Käsittääkseni ei yrittäjänä vaan työsuhteessa pikalainafirmalle, mutta nimeä ei ilmoituksessa mainittu, ei myöskään palkkauksesta tai muista työsuhteen eduista. Lienee vähän harvinaisempi tapaus.

    • Rambo899

      Veli tienaa 130$ päivä on googlella hommissa... tekee kyl 8h, mut ei ainakaan toistaseks oo joutunu maksaan veroja yhtään...

      • käry käy

        Jos tekee ulkomailla töitä, olkoonkin vaikka vain netin välitykselle, siitä joutuu verot maksamaan, tosin useimmiten vasta seuraavana vuonna ilmoittamaan mitä on tienannut ulkomailta ja verot joutuu sitten maksamaan jälkikäteen seuraavan vuoden loppupuolella. Eli vuoden 2014 verot ilmoitetaan vuoden 2015 alkupuolella/keväällä. Jos jättää tulot ilmoittamatta, se on veropetos. Lisäksi pankkitilejä syynätään niin ulkomailla kuin Suomessakin, joten petoksesta voi jäädä kiinni ja saada tuomion vaikka sitten vuosienkin päästä. Uskoisin, että maat tekevät yhteistyötä. Lisäksi jos Googlen tyylisellä on hommissa, niin luulisi, että käry käy.


      • käry käy

        Rahanpesulaki myös mahdollistaa tilien syynämisen ulkomailla sekä kotimaassa. Suosittelen olemaan rehellinen ja maksamaan verot=)


    • Kotimaistatoimintaa

      Onko kotimaisia yrityksiä, jotka maksavat veronsakin Suomeen, jotka tarjoaisivat työtehtäviä verkossa, joista voisi ansaita ?

      • Anonyymi

        Toki on chat-operaattorin työ. Siinä ei kyllä valtavia summia ansaitse, mutta aika helppoa hommaa. Googlettamalla löytyy lisätietoa.


    • fhfghgfh

      Kaveri tekee etätyötä, vastaanottaa yhden teollisuudenalan kauppiailta heidän myyntiraporttejaan ja sitten tekee niistä ennusteita ja lähettää ne takaisin.

    • sambalele

      Jos haluat todellisen mahdollisuuden tehdä töitä netissä, ihan ansaintamielessäkin, suosittelen liittymistä Wealthy Affiliates yhteisöön. Markkinat joissa voi toimia "online" ovat globaalit! Liittyminen on ilmaista, ja jäsenille on tarjolla kattavasti tietoa aiheesta, mm. koulutusta kuinka rahaa voi tehdä netissä, sekä lisäksi saa helpot ja yksinkertaiset webbisivut jotka voi luoda (koulutusta myös sivujen luontiin - itsellä ei ennen tätä ollut hajuakaan). Itse olen ollut todella tyytyväinen sivuston tarjontaan!

      http://www.wealthyaffiliate.com?a_aid=cf5a1900

    • Duuniatöitä

      Nostetaanpas tätä.
      Onko lisää vinkkejä?
      Töitä mulla on jo mutta näinä aikoina täytyy keksiä muutakin tulovirtaa.

    • Sähköinsinööri

      Olen sähkösuunnittelija ja teen töitä kotoa käsin työnantajalleni. Työhön tarvitaan insinöörin koulutus ja kokemusta sähkösuunnittelusta teollisuuteen ja kiinteistöihin.

      Joka viikko työnantaja lähettää minulle sähköpostilla viikon työlistan ja saan itse aikatauluttaa työni tietyissä rajoissa ja päättää mitä teen minäkin päivänä. Palkka on tällä hetkellä n. 3200 e/kk, mutta olen aika uusi vielä näissä töissä ja se tulee kasvamaan jatkossa :-)

      Jos teet suunnittelutyötä niin kannattaa rohkeasti ehdottaa työnantajalle etätöiden tekemistä kotoa käsin. Työmatkat jää pois, saa kotona itse aikatauluttaa työnsä, kodin vapaus esim. pukeutumisen suhteen, tauot saa pitää miten tahtoo ja vaikka lähteä lenkille ja samalla miettiä jotain asiakkaan ongelmaa ym. suosittelen ;)

    • burri

      Nostetaanpas tätä.

    • Jälleenmyyjä

      Verkostohommia voi tehdä nykyään verkossa kotoa käsin. Kyseleppä golden storesta neolife hommia.

    • sumakka

      Töitä voi tehdä monella tapaa ku vaan viitsii etsiä
      - Kirjoita blogeja
      - Luo sisältöä
      - Verkkosivujen suunnittelu
      - Graafinen suunnittelu
      - Tietokoneohjelmointi
      - Hakukoneoptimointi (SEO) jne.....

      https://www.jobs24.fi?referral=1807528463

    • Anonyymi

      Jos ansaitsen netissä vaikka 100e kuussa tekemällä mikrotöitä (esim. käännökset, data-entry jne) miten maksan noista verot? Minne ja miten ne merkitään veroilmoitukseen? Minulla ei ole mitään yritystä, enkä ole alv-velvollinen. Tarkoitus on vain saada lisätienestejä.

    • Anonyymi

      Nostetaanpas tätä.
      Onko lisää vinkkejä?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Verkostomarkkinoinnilla (Avon) itse olen lisätuloja tienannut 😊
      Lisätietoja voi kysellä [email protected]

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe