onko kukaan tietonen missä Jane o?? ja Jane jos luet tän ni ilmota ittestäs...
Janea etsitään...
6
1295
Vastaukset
- ...........
Eikös Jane ole Tarzanin luona? Jossakin viitakossa....
- cheetah
Jane ei ehdi nyt ilmoitteleen, kun on anoppi ja appiukko (Murzan ja Farzan) kylässä Tarzanin ja Janen luona, ainaskin seuraavat kolme kuunkiertoa vielä, tai ehkä kahdeksankin jos niikseen sattuu.
Mutta jos haluat vilauksen Janesta edes kuvassa nähdä, käyppä www.tarzan.org sivulla...
Terv. Cheetah - on mennyt
tietenkin IKEA:n
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...
tarkoitatko sitä keminmaan jakopäätä? en tiedä missä on mutta luultavasti oulussa tai rovaniemellä. kun on jo kaikki käyny läpi täällä kemi-torniolla
- utelias...
on kemistä ja syntyny 81,on hän ehkä ollu monen kans mut en usko et o kajonnu torniolaisiin..
- kkkkkkkkkkk...
utelias... kirjoitti:
on kemistä ja syntyny 81,on hän ehkä ollu monen kans mut en usko et o kajonnu torniolaisiin..
ajattelinkin että kuka sitä keminmaan janea kaipaa ku kaikki on jo kerran kokeillu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69949
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 89592
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473