Kaikille dance musan kaipaajille...nettiradiosta bongasin...
Starclub feat dr.alban - Chiki chiki (Interphace radio edit)
Dj bobo - Amazing life (Nopeampi versio)
Basic element - this must be a dream (2005)
Kertokaa mitä piditte...itse ainakin rakastuin erityisesti noihin biiseihin! Muitakin ihan kivoja biisejä sieltä kyllä bongasin...
Ihmetyttää vain miksei suomen radioissa...esim Nrj:llä soiteta noita biisejä ollenkaan sillä nuohan on selvää hittiainesta...
MAHTAVIA biisejä...
6
1019
Vastaukset
- biisintunnistus?
Tämä palsta on tarkoitettu biisintunnistuskyselyille. Mietipä seuraavan kerran, mikä on oikea palsta viestillesi, koska nyt ei osunut kohdalleen. Tuolta löytyy varmasti tällaiselle amispopille (äläkä edes yritä väittää etteivätkö mainitsemasi biisit olisi aivan täysin amispoppia) ihan oma palsta tai sitten yleistä musiikista on myös hyvä vaihtoehto.
- mutta...
perustelempas vähän! Pilkunviilaajiahan aina riittää :)
Eli siis tälläkin palstalla hyvin usein kaipaillaan pop/dance kipaleiden nimiä, esittäjiä yms...eli siis kyseisen "amispopin" kuuntelijat parveilevat myös täällä...ajattelin siis tuoda biisit tyrkylle sinne missä kohderyhmäkin on...
Ensinnäkin mihin kategoriaan sinä näistä musiikki sivun palstoista tämän laittaisit? Ei löytynyt "amispop" palstaa...
Minulle se on hieman epäselvää...tämähän ei ole technomusaa...eikä Discoa...onko se lienee edes poppia? Mikä on poppia? Tulee ehkä ennemmin mieleen joku suomipop siitä...ehkä Yötä tai jotain vastaavaa...
En väitä vastaan...sinulle se voi olla amispoppia...jollekin vaikka purkkapallopoppia mutta minulle MAHTAVIA biisejä! Tsekatkaa ja tykästykää... :) - yleistä musiikista
mutta... kirjoitti:
perustelempas vähän! Pilkunviilaajiahan aina riittää :)
Eli siis tälläkin palstalla hyvin usein kaipaillaan pop/dance kipaleiden nimiä, esittäjiä yms...eli siis kyseisen "amispopin" kuuntelijat parveilevat myös täällä...ajattelin siis tuoda biisit tyrkylle sinne missä kohderyhmäkin on...
Ensinnäkin mihin kategoriaan sinä näistä musiikki sivun palstoista tämän laittaisit? Ei löytynyt "amispop" palstaa...
Minulle se on hieman epäselvää...tämähän ei ole technomusaa...eikä Discoa...onko se lienee edes poppia? Mikä on poppia? Tulee ehkä ennemmin mieleen joku suomipop siitä...ehkä Yötä tai jotain vastaavaa...
En väitä vastaan...sinulle se voi olla amispoppia...jollekin vaikka purkkapallopoppia mutta minulle MAHTAVIA biisejä! Tsekatkaa ja tykästykää... :)-palstalle tai sitten tuonne Pop-palstalle minne oletkin ihan itse osannut viestisi viedä.
Ja mietipä hetki mistä sanasta tulee pop, niin tiedät mitkä kaikki sinne palstalle kuuluvat. - kipalescoutti
yleistä musiikista kirjoitti:
-palstalle tai sitten tuonne Pop-palstalle minne oletkin ihan itse osannut viestisi viedä.
Ja mietipä hetki mistä sanasta tulee pop, niin tiedät mitkä kaikki sinne palstalle kuuluvat.Ei kai tohon nyt maailma kaadu. Sitäpaitti minäkin selaan tätä palstaa hyvien kappaleiden löytymisen toivossa.
- hkljhlkh
"Tämä palsta on tarkoitettu biisintunnistuskyselyille."
Ja missä näin sanotaan? Tämä palstahan on tarkoitettu keskusteluun konemusiikista. - tosiaan ole missään sanottu
mitään mistään biisintunnistuksesta. Alkaa pikkuhiljaa niinsanotusti vituttamaan tällanen "kaikki mistä löytyy bassolinja on amispoppia/oman musan jälkeen kaikki muu on paskaa" -ajattelutyyli.
En vaan pysty käsittämään tollasta omaan napaan tuijottamista, että pitää heti haukkua toisen kommentti ja samalla sen kirjottanut henkilökin.
Konemusiikkiin tasan kuuluvat niin dance, eurodance, trance, techno, house yms yms.., joten enpä noillekaan kappaleille parempaa keskustelualuetta löydä.
Helvetin rasistiseen maahan oon syntyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222868Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101992Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.561850Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671789Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971743Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211684Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.751503Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141242Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198