Mitä teen?!

ssnoopy

Elikkä tässä esimerkki kuinka syön päivittäin:

aamupala (ei läheskään joka aamu):
ruisleipäpala, leike/juusto
tai omena tai puuro

lounas: salaattia, 1 peruna, 4 lihapullaa, 2 lasia vettä

päivällinen: reilu kauhallinen makaronilaatikkoa, vettä

iltapala: omena

Pyöräilen n. 5km/pv

MUTTA, koska syön viikolla (liian)? vähän, tulee niitä syömiskohtauksia, kuten tänäkin iltana..
eli tänään söin:

lounas: spagettia, jauhelihakastiketta, kaalisalaattia, vettä

päivällinen: broilerwokkia, vettä, pala täysjyväleipää ja leikkele

ja ilta menikin plörinäksi eli;
omena, 3x karjalanpiirakka, 3x kippari juustoa, reilu 100g suklaarusinoita

Tulee kamalan huono omatunto, kun illalla tulee syöpöteltyä, vaikka ei ole edes nälkä.. Viikonloput ovat myös heikkouteni, eli olutta kuluu, sipsejä, pizzaa, karkkia, kebabia jne..

Olen laihtunut 87kg->64kg ja olen 167cm pitkä.
Paino pysyy kurissa ja jopa tippunut tuolla vklsyömisellä, koska viikolla syön kevyemmin.
Näin tämä ei voi jatkua, koska haluan, että painoni pysyy ennallaan, mutta en tiedä kuinka paljon uskaltaa syödä ettei sitten salakavalasti ala kilot tulemaan takaisin.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Ja kuinka olette saaneet tilanteen hallintaan?
Noita syöpöttelyiltoja on arkisin noin kerran viikossa.

1

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa hallintaan

syömällä viikonloppuisinkin säännöllisesti viisi ateriaa päivässä kolmen tunnin välein. Eli aamupala, lounas, välipala, illallinen ja iltapala. Yhtäkään ateriaa ei pidä jättää väliin. Jos esim. välipalan jättää väliin ja syömiseen tulee liian pitkä tauko, veren sokeri laskee alas ja alkaa tehdä mieli yleensä makeaa ja rasvaista eli ruokaa josta elimistö saa nopeasti energiaa. Tulee ns. repsahduksia.

Syömiskohtaukset voi siis välttää olemalla tietoisesti elimistöäsi ovelampi. Tankkaat ruokaa tavallaan varmuuden vuoksi, vaikka et tuntisi nälkääkään. Itse asiassa olet myöhässä, jos tunnet nälkää. Silloin tulet myös syöneeksi määrällisesti liian paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen