Elikkä tässä esimerkki kuinka syön päivittäin:
aamupala (ei läheskään joka aamu):
ruisleipäpala, leike/juusto
tai omena tai puuro
lounas: salaattia, 1 peruna, 4 lihapullaa, 2 lasia vettä
päivällinen: reilu kauhallinen makaronilaatikkoa, vettä
iltapala: omena
Pyöräilen n. 5km/pv
MUTTA, koska syön viikolla (liian)? vähän, tulee niitä syömiskohtauksia, kuten tänäkin iltana..
eli tänään söin:
lounas: spagettia, jauhelihakastiketta, kaalisalaattia, vettä
päivällinen: broilerwokkia, vettä, pala täysjyväleipää ja leikkele
ja ilta menikin plörinäksi eli;
omena, 3x karjalanpiirakka, 3x kippari juustoa, reilu 100g suklaarusinoita
Tulee kamalan huono omatunto, kun illalla tulee syöpöteltyä, vaikka ei ole edes nälkä.. Viikonloput ovat myös heikkouteni, eli olutta kuluu, sipsejä, pizzaa, karkkia, kebabia jne..
Olen laihtunut 87kg->64kg ja olen 167cm pitkä.
Paino pysyy kurissa ja jopa tippunut tuolla vklsyömisellä, koska viikolla syön kevyemmin.
Näin tämä ei voi jatkua, koska haluan, että painoni pysyy ennallaan, mutta en tiedä kuinka paljon uskaltaa syödä ettei sitten salakavalasti ala kilot tulemaan takaisin.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Ja kuinka olette saaneet tilanteen hallintaan?
Noita syöpöttelyiltoja on arkisin noin kerran viikossa.
Mitä teen?!
1
408
Vastaukset
- saa hallintaan
syömällä viikonloppuisinkin säännöllisesti viisi ateriaa päivässä kolmen tunnin välein. Eli aamupala, lounas, välipala, illallinen ja iltapala. Yhtäkään ateriaa ei pidä jättää väliin. Jos esim. välipalan jättää väliin ja syömiseen tulee liian pitkä tauko, veren sokeri laskee alas ja alkaa tehdä mieli yleensä makeaa ja rasvaista eli ruokaa josta elimistö saa nopeasti energiaa. Tulee ns. repsahduksia.
Syömiskohtaukset voi siis välttää olemalla tietoisesti elimistöäsi ovelampi. Tankkaat ruokaa tavallaan varmuuden vuoksi, vaikka et tuntisi nälkääkään. Itse asiassa olet myöhässä, jos tunnet nälkää. Silloin tulet myös syöneeksi määrällisesti liian paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954