eli kertokaa hyvä ruokapaikka työporukallemme .. oululaiset. millanen esim. ravintola renesans,ulkoisesti ainakin tunnelmallinen jne..kommentteja kiitos
hyvä ruokaravintola oulusta??
5
658
Vastaukset
Jos haluatte "tavallista" (kohtuuhintaista) hyvää ravintolaruokaa pikkujouluja varten, kannattaisi ehkä valita joku näistä: Torero, Crecian, Istanbul tai Amarillo.
Jos taas kaipaatte "fine dining"- paikkaa, suosittelen Renesansin vieressä olevaa "uuleåborgia" tai torin toisella puolella olevaa "Matalaa".
Älkää ihmeessä menkö Renesanssiin, kallista ja vähän Räkälä loppujen lopuksi! Ulkoasu pettää:)- sellasta kivaa tunnelmaa=)
kiitos sulle vastauksista! taidetaan valita matala tai jokin muu. hauskaa joulun aikaa sulle
- ehdottomasti
paras ruokapaikka missä olen Oulussa käynyt!
- kannattaa kokeilla...
omasta mielestä ehdottomasti parasta mitä Oulussa tällä hetkellä. Tunnelmallinen, ruoka on aivan mieletöntä. Listalta löytyy mm. intialaista, japanilaista, thaimaalaista ja yongshi-buffetti antaa mahdollisuuden luoda omia makuja. Siinä on raaka-aineet tarjolla raakana ja kun olet annoksen tehnyt niin kiikutat lautasen kokille joka valmistaa ruokasi nokan edessäsi avokeittiössä. Ette tule pettymään. Taisi muuten saada Kalevassakin hyvät arvostelut, oliko jopa täydet viisi tähteä sisustuksesta, palvelusta ja ruuasta.
Matala kyllä on myös erittäin hyvä, mutta aivan eri tyylinen. - hemmo
kokeilkaa ravintola matalaa torin laidalla. On kuulemma hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645060Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362299Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632210- 2262198
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181403Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191374- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47963- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879